تاریخ انتشار: دوشنبه, 14 مرداد 1398 ساعت 11:59

زیباترین راه پله،پله گرد و پله دوبلکس را از ما بخواهید

زیبا و جذابیت بیشتر هر خانه ای در گرو طراحی زیبا و دکوراسیون داخلی آن می باشد. راه پله، پله گرد و پله دوبلکس از نمونه های ویژه برای افزایش جذابیت در هر خانه ای محسوب می شوند که بر اساس انواع و اشکال متنوع متناسب با فضای مورد نظر طراحی و ساخته می شوند.

در این مطلب قصد داریم با توجه به عنوان،زیباترین راه پله،پله گرد و پله دوبلکس را از ما بخواهید، در ادامه به تشریح مباحث مهم در ارتباط با راه پله، پله گرد و پله دوبلکس بپردازیم.

 

راه پله و نقش آن در دکوراسیون منزل

راه پله و نقش آن در دکوراسیون منزل

آنچه در دکوراسیون منزل می تواند نقش ویژه ای را ایفا نماید راه پله، پله گرد و پله دوبلکس می باشد. ایجاد دکوراسیون ویژه و منحصر به فرد می تواند با طرح ویژه ای از انواع راه پله تداعی گردد. انواع مدل ها و طرح هایی زیبا که می تواند دیزاین زیبایی را به منزل شما یا هر فضای دیگری ببخشد. مسلماً برای داشتن خانه ای زیبا و لوکس می بایست قبل از انتخاب راه پله بر اساس دیزاین محیط مورد نظر مدلی متناسب را انتخاب کرد. هماهنگی و هارمونی راه پله و سایر وسایل همراه با دکوراتیو خانه می بایست در طرح مورد نظر محرز گردد تا بر زیبایی هرچه بیشتر آن محیط بیافزاید. هدف کلی پله ها برای اتصال دادن طبقات مختلف در انواع فضاهای گوناگون می باشد که بتواند از این طریق بین طبقات ارتباط ایجاد نماید. پله ها در اشکال گوناگون با انواعی نظیر،فلزی، سنگی، بتنی، پیش ساخته، دوبلکس، پله گرد و غیره طراحی و اجرایی می گردند و هر کدام در شکل ظاهری خود دارای ویژگی ها و جذابیت های بی نظیری می باشد.

 

جذاب ترین  و فانتزی ترین پله گرد ها

 انواع پله گرد

در سال های اخیر توجه ویژه به انواع راه پله، پله گرد و پله دوبلکس با هدف جذاب نمودن بیشتر فضاهای مختلف به شدت رواج یافته است؛ به طوری که امروزه برای جلوه دادن و لوکس بودن هر فضا به خصوص خانه های شیک و مدرن طراحان حرفه ای از انواع راه پله، پله گرد و پله دوبلکس بهره مند می شوند و آن را به صورت هایی مختلفی طراحی و عملیاتی می نمایند. پله گرد ها نیز نمونه ای پله های با طرح هایی خاص هستند که برای نما و جلوه دادن دکوراسیون داخلی منزل از آن استفاده می شود. بر اساس فضای مورد نظر پله گرد می تواند به صورت کوچک، بزرگ یا متوسط طراحی و ساخته شود. پله گرد ممکن است به صورت کاملا ساده  و یا حرفه ای تر با حفاظ و نرده و نورپردازی های خارق العاده ای ساخته شود. متناسب با سلیقه و دیزاین منزل می توان از انواع مدل پله ها بهره مند شد به عنوان مثال، پله های گرد چوبی، پله های گرد فلزی یا پله های گرد سنگی که بر اساس نوع متریال به کار رفته در آن، می توان نرده های آن را نیز طراحی نموده و بکار برد و به این ترتیب زیبایی فضای مورد نظر را دوچندان ساخت.

 

لوکس ترین پله دوبلکس

 

لوکس ترین پله دوبلکس و انواع آن

آنچه به عنوان شاخص ویژه در طراحی یک خانه لوکس مطرح می شود طرح خاص راه پله، پله گرد و پله دوبلکس می باشد. پله های دوبلکس با اشکال مارپیچی و ترکیبی و ساده در سال های اخیر به صورت متنوع طراحی می شوند و جلوه هایی ویژه ای را نیز ایجاد می سازند. پله های دوبلکس شیشه ای، چوبی  از نمونه های ممتاز در این نوع پله ها هستند که توجه علاقمندان به خود را  محو خود ساخته است. قبل از آنکه بخواهید برای دیزاین و دکوراسیون منزل خود اقدام به ایجاد راه پله، پله گرد و پله دوبلکس نمایید؛ لازم است متناسب با فضا و هارمونی محیط مورد نظر و همچنین مشورت با یک طراح با تجربه و کارآزموده مشورت نمایید. پله دوبلکس از جمله انواع پله هایی است که امروزه در طراحی مکان های مختلف به خصوص و دکوراسیون منزل مورد استفاده می شود برای داشتن منزلی رؤیایی و زیبا  طرح ها و نمونه های جذاب ما مشاهده فرمایید و به صورت رایگان با مشاوران مجرب ما در تماس باشید. بیشترین جذابیت در خانه های دوبلکس به دلیل طراحی پله های دوبلکس با نگهدارنده یا بدون نگهدارنده می باشد. پله هایی که بر اساس ستون، دیوار و یا تکیه گاهی طراحی شود، نمونه ای از دوبکس های نگهدارنده است و امروزه برای جلوه بخشیدن به دکور خانه و فانتزی کردن بیشتر فضا از نمونه های بدون نگهدارنده با مارپیچ هایی چندگانه بهره مند می شوند. همین حالا برای ارتباط مستقیم با سیرکل استپ به شماره های زیر همراه باشید و زیباترین راه پله،پله گرد و پله دوبلکس را از ما بخواهید.

شماره های تماس :

۰۹۱۲۸۱۶۱۷۳۳

۰۹۳۵۸۱۶۱۷۴۳

۰۲۱۴۴۳۵۰۶۹۴

 در ادامه به مشاهده نمونه های زیبا و لوکس از پله های دوبلکس می پردازیم.

 

پله های دوبلکس چوبی با نرده ی چوبی

الف- مدلی از پله های دوبلکس چوبی با نرده ی چوبی

 

پله های دوبلکس چوبی با نرده ای شیشه ای

ب- مدلی از پله های دوبلکس چوبی با نرده ای شیشه ای

 

پله های دوبلکس شیشه ای با نرده شیشه ای

ج- نمونه ای از پله های دوبلکس شیشه ای با نرده شیشه ای

 

پله های دوبلکس پیش ساخته

د- طرحی جذاب از پله های دوبلکس پیش ساخته

 

پله های دوبلکس سنگی با نرده سنگی

ه - مدلی از پله های دوبلکس سنگی با نرده سنگی

 

پله های دوبلکس ساده با نورپردازی ویژه

ر- نمونه ای جذاب از پله های دوبلکس ساده با نورپردازی ویژه

 

پله های دوبلکس با نرده های فلزی

و- مدلی مدرن  از پله های دوبلکس با نرده های فلزی

 

8968 نمایش

نظر دادن