تاریخ انتشار: دوشنبه, 24 تیر 1398 ساعت 10:40

حمله با چاقو به زن جوان پیش چشمان شوهر

پس از صرف شام، بر سر قیمت با فروشنده و کارگر وی جر و بحث کردیم، زیرا وی قصد داشت بیشتر از قیمت واقعی غذا از ما پول بگیرد، در این حین یکی از آنها با چاقو به سمت من ...

شب گذشته زن و شوهر جوان با ظاهری آشفته و هراسان ضمن مراجعه به کلانتری 166 لواسان عنوان داشتند توسط دو نفر مورد زورگیری و ضرب و شتم قرار گرفته‌اند.

زن جوان در اظهاراتش به مأموران گفت: من و همسرم ساکن لواسان هستیم، ساعتی پیش برای تفریح راهی گردنه قوچک شدیم و برای صرف شام در کنار جاده و بساط یک اغذیه‌فروش سیار توقف کردیم.

وی افزود: پس از صرف شام، بر سر قیمت با فروشنده و کارگر وی جر و بحث کردیم، زیرا وی قصد داشت بیشتر از قیمت واقعی غذا از ما پول بگیرد، در این حین یکی از آنها با چاقو به سمت من و همسرم حمله‌ور شد و چاقو را زیر گلویم گذاشت.

این زن جوان در ادامه اظهاراتش به مأموران گفت: این افراد بسیار شرور بودند و همسرم نیز نتوانست مقابل آنها مقاومت کنند که در نهایت سوار بر خودرو شده و از دست آنها گریختیم.

با ثبت این شکایت به سرعت تیم عملیات کلانتری 166 لواسان برای شناسایی و بازداشت متهمان دست به کار شده و در تحقیقات متوجه شدند دو متهم این پرونده از بساط‌گستران گردنه قوچک و جاده منتهی به لواسان هستند.

مأموران سرانجام در ساعت یک بامداد دو متهم این پرونده را بازداشت کرده و به کلانتری انتقال دادند.

سرگرد حسن الهی؛ رئیس کلانتری 166 لواسان با اعلام این خبر گفت: متهمان این پرونده با ادوات سلاح سرد در فضای مجازی و پیجهای اینستاگرامی خود نیز اقدام به قدرت‌نمایی می‌کردند و سابقه درگیری و نزاع دسته‌جمعی نیز دارند.

وی افزود: این متهمان با یک دستگاه پیکان‌وانت به صورت غیرمجاز اقدام به برپایی بساط در گردنه قوچک می‌کردند.

به گفته رئیس کلانتری 166 لواسان، برای هر یک از متهمان توسط مقام قضایی، قرار وثیقه 500 میلیون تومانی صادر و پرونده برای تحقیقات بیشتر به پایگاه یکم اداره آگاهی ارسال شده است.

منبع: تسنیم

994 نمایش

نظر دادن