AkharinNews چاپ کردن این صفحه
تاریخ انتشار: یکشنبه, 09 تیر 1398 ساعت 18:40

قبل از رزرو هتل حتماً به این نکات توجه کنید

برای بیشتر مسافران یکی از دغدغه‌های اصلی محل اقامت در شهر مقصدی است که قصد سفر به آن را دارند به همین خاطر پیش از سفر همیشه در جستجوی بهترین هتل با قیمت مناسب و کیفیت معقول هستند و شاید تمام سایت‌ها را زیرورو کنند، از کسانی که تجربه سفر داشته‌اند پرس‌وجو کرده و در آخر هتل موردنظر خود را انتخاب کنند.

باید بگوییم که بعد از خرید بلیط هواپیما ارزان انتخاب هتلی مناسب و راحت نیز اهمیت فراوانی داشته و به چند مورد بستگی دارد که اگر به این نکات پیش از انتخاب توجه کنید، می‌توانید با خیال راحت و بدون نگرانی پرواز کنید! اگر جز آن دسته افرادی هستید که تنها شکل و شمایل هتل و اتاق‌ها برایتان مهم است باید بگوییم که به‌سادگی از انتخاب هتل رد نشوید زیرا در یک شهر غریب تنها جایی است که می‌توانید غذای خوب بخورید، استراحت کنید و از امکانات رفاهی بهره‌مند شوید.

 

فرقی نمی‌کند که سفر شما به یکی از مقصدهای داخل کشور باشد و یا بخواهید به خارج از کشور سفر کنید رزرو آنلاین هتل خارجی و داخلی به‌طورکلی اهمیت زیادی دارد.

پیشنهاد ما این است که حتما موارد زیر را هنگام رزرو هتل به خاطر داشته باشید:

 

  • ·       موقعیت مکانی هتل

در انتخاب محل اقامت نزدیکی آن به جاذبه‌های گردشگری، رستوران و مراکز خرید بسیار مهم است، چون برای راحتی بیشتر در سفر و استفاده مفید از وقتتان بهتر است جایی را انتخاب کنید که بتوانید در زمان کمتری به بازدید از مکان‌های مختلف بروید و لازم به طی مسافتی طولانی و دادن هزینه‌ی اضافی برای رفتن از مکانی به مکان دیگر نداشته باشید. به‌علاوه اگر هتل شما در منطقه‌ای آرام و بی‌هیاهو باشد در آرامش شما تأثیر به سزایی دارد.

 

  • ·       فاصله هتل تا فرودگاه و ایستگاه راه‌آهن

فرض کنیم که شما با طی مسافتی طولانی به مقصد موردنظر رسیده‌اید و به‌محض رسیدن متوجه خواهید شد که باید به مدت یک ساعت صبر کنید تا به هتلی که رزرو کرده‌اید برسید چون فاصله‌ی آن با فرودگاه زیاد است! حتما کلافه می‌شوید و ممکن است روزتان را از دست بدهید. پیش از انتخاب هتل فاصله‌ی آن را با فرودگاه و یا ایستگاه راه‌آهن در نظر بگیرید تا در کم‌ترین زمان برای استراحت و صرف یک لیوان قهوه به مقصد خود برسید.

 

  • ·       تخفیف‌های فصلی هتل

اگر قصد سفر به خارج از کشور را داشته باشید ممکن است قیمت بلیط هواپیما خارجی برایتان کمی گران تمام شود، بنابراین می‌توانید در هزینه‌ی رزرو آنلاین هتل خارجی صرفه‌جویی کنید و به دنبال تخفیف‌های فصلی باشید که برخی هتل‌ها ارائه می‌دهند و مسافر می‌تواند با هزینه‌ی کمتری اتاق خود را انتخاب کند. یکی از سایت‌های معتبر در این زمینه امیدپرواز است که با بهترین نرخ، هتل‌ها را برای مسافران به نمایش می‌گذارد.

 

  • ·       خدمات و امکانات رفاهی هتل

محل اقامت شما در طول سفر تأثیر مستقیمی بر آرامش شما دارد، اگر غذای خوب بخورید، خواب خوبی داشته باشید و تنی به آب بزنید خستگی را فراموش می‌کنید و برای ادامه سفر انرژی بیشتری خواهید داشت. هتل‌ها معمولاً با توجه به ستاره‌هایشان از دو تا پنج ستاره و یا بیشتر، خدمات متفاوتی ارائه می‌دهند برای مثال ممکن است یک هتل دارای استخر و سونا، سالن ماساژ و باشگاه، اما هتلی دیگر فاقد این امکانات باشد. امکانات هتل‌ها متفاوت و پیش از سفر لازم است که هر مسافر از امکانات هتل اطلاع پیدا کند تا هم نسبت به مبلغی که پرداخت می‌کند از امکانات استفاده کند و هم هتلی باکیفیت بالا رزرو کند. برای مثال در سایت امید پرواز با جستجوی شهر مقصد لیست انواع هتل‌ها باقیمت‌های مختلف نمایش داده می‌شود و شما می‌توانید علاوه بر دیدن عکس اتاق و هتل با جزئیات از امکانات آن اطلاع پیدا کنید. امکانات برخی هتل‌ها به‌قدری گسترده و باکیفیت است که اقامت در هتل سفری جداگانه به‌حساب می‌آید!

 

  • ·       خواندن نظرات بقیه در مورد هتل

زمانی که بررسی‌های شما در مورد هتل محل اقامت به پایان رسید می‌توانید از نظراتی که دیگران در مورد هتل داده‌اند استفاده کنید، زیرا اغلب اوقات جزئیاتی که مدنظر شماست در این نظرات مطرح می‌شود و روند مقایسه و انتخاب برای شما راحت‌تر خواهد شد. این نظرات به شکل کامنت در پیج های مختلف قابل‌مشاهده است.

 

  • ·       قوانین و مقررات هتل

تمام هتل‌ها قوانین و مقررات مشخصی دارند که مسافران ملزم به رعایت آن هستند اما گاهی هر هتل قوانین خاص خودش را دارد که باید پیش از سفر از آن اطلاع پیدا کرد، مانند ساعت ورود و خروج و یا مدارک لازم جهت ورود به اتاق‌ها و... که به‌سادگی قابل‌مشاهده هستند.

 

طبیعتاً قیمت بلیط هواپیما داخلی مناسب‌تر از قیمت بلیط هواپیما خارجی است پس رزرو هتل در داخل به‌صرفه‌تر از خارج است البته به یاد داشته باشید اگر بتوانید بلیط لحظه آخری بخرید می‌توانید در انتخاب هتل کمی پا را فراتر گذاشته و بهترین انتخاب را داشته باشید. سایت امید پرواز گزینه‌ای مناسب برای خرید بلیط هواپیما ارزان با امکان مقایسه تمامی قیمت‌ها و هم‌چنین رزرو هتل داخلی و خارجی است که این امکان را برای مسافران فراهم می‌کند تا هتل موردنظر خود را با توجه به کیفیت موردنظر و قیمت دلخواه پیداکرده و بتواند گالری عکس اتاق‌ها و امکانات هتل را مشاهده کند تا تصمیم بهتری بگیرد. اگر انتخاب هتل برایتان اهمیت دارد بهتراست کمی صبور باشید و بیشتر جستجو کنید زیرا تنوع هتل‌ها بالاست و قطعاً خواهید توانست جایی را رزرو کنید که به ایده آل شما نزدیک باشد.

ذکر این نکته بازهم لازم است که کیفیت هتل و قیمت‌ها با توجه به درجه هتل تعیین می‌شود یعنی شما نباید از یک هتل دوستاره انتظار سالن اسپا، یا استخر و جکوزی آن‌چنانی داشته باشید در عوض با هزینه‌ی بالاتر می‌توانید هتلی انتخاب کنید که دارای پارک آبی باشد.

برای رزرو هتل یک سایت معتبر و جامع می‌تواند در روند انتخاب شما تأثیر مثبتی داشته باشد تا در کمترین زمان به نتیجه‌ی دلخواه برسید و از سفر خود نهایت لذت را ببرید.

1290 نمایش