AkharinNews چاپ کردن این صفحه
تاریخ انتشار: دوشنبه, 03 تیر 1398 ساعت 14:10

هتل و هتل آپارتمان مشهد با قیمت مناسب

هتل آپارتمان مهسان مشهد یکی از هتل آپارتمان های کیفیت خوب و نوساز مشهد می باشد که در سال 1397 افتتاح شده است و خیابان اندرزگو 2 حدود3 دقیقه پیاده تا حرم مطهر رضوی فاصله دارد و دارای واحد های دو تخته سه تخته چهار تخته پنج تخته  می باشد.

هتل آپارتمان دجله مشهد یکی از هتل آپارتمان های مشهد کیفیت خوب می باشد که در خیابان امام رضا کوچه امام رضا 2 قرار دارد و حدود 4 دقیقه پیاده روی تا حرم مطهر و ورودی باب الرضا صحن جامع رضوی فاصله دارد. این هتل آپارتمان دارای واحد های اتاق دو تخته و اتاق سه تخته و اپارتمان یک خوابه چهار تخته و آپارتمان دو خوابه شش تخته می باشد

هتل آدینا مشهد یکی از هتل های چهار ستاره و نوساز مشهد می باشد که در حاشیه خیابان امام رضا قرار دارد و حدود 10 دقیقه پیاده تا حرم مطهر فاصله دارد .این هتل چهار ستاره در سال 1397 افتتاح شده است. هتل لوکس و چهار ستاره آدینا مشهد از بهترین هتل مشهد می باشد.

هتل آپارتمان آرتا مشهد یکی از هتل آپارتمان های مشهد کیفیت خوب می باشد که مسافت اندکی تا حرم امام رضا دارد و در خیابان امام رضا کوچه امام رضا 3 قرار دارد و  تنها حدود 4  دقیقه پیاده تا ورودی باب الرضا حرم مطهر رضوی فاصله دارد. این هتل آپارتمان دارای واحد های دو تخته و سه تخته و آپارتمان یک خوابه چهار تخته و آپارتمان یک خوابه پنج تخته می باشد.

هتل آپارتمان شهدا مشهد یکی از هتل آپارتمان های مشهد می باشد که فاصله اندکی تا حرم مطهر دارد و در خیابان اندرزگو 2 قرار دارد و  تنها حدود 5  دقیقه پیاده تا ورودی باب الجواد حرم مطهر رضوی فاصله دارد. این هتل آپارتمان دارای واحد های اتاق دو تخته و اتاق سه تخته و اتاق چهار تخته و اتاق پنج تخته می باشد   و گزینه خوبی جهت رزرو هتل آپارتمان مشهد می باشد.

هتل آپارتمان فرات مشهد نیز یکی از هتل آپارتمان های نزدیک به حرم می باشد که در خیابان امام رضا 2 قرار دارد و تقریبا 4 دقیقه پیاده تا حرم مطهر فاصله دارد و از جمله هتل آپارتمان های کیفیت خوب مشهد و یک ستاره می باشد.

هتل آپارتمان راهیان نور هشتم مشهد یکی از هتل آپارتمان های مشهد نزدیک به حرم می باشد که فاصله کمی تا حرم مطهر دارد و در خیابان اندرزگو 8 کوچه بازار سرشور قرار دارد و  تنها حدود 10 دقیقه پیاده تا ورودی باب الجواد حرم مطهر رضوی فاصله دارد. این هتل آپارتمان دارای واحد های دو تخته و سه تخته و اتاق چهار تخته و اتاق پنج تخته می باشد و دارای امکانات ایده آل و مناسب جهت اقمت و رزرو هتل در مشهد می باشد.

هتل ساوین مشهد یکی از شیک ترین و لوکس ترین هتل های سه ستاره مشهد می باشد که در سال 1397 افتتاح شده است و از این رو این هتل نو ساز و تازه تاسیس می باشد. هتل ساورین مشهد با امکانات فوق العاده دکوراسیون شیک و اتاق های عالی و مدرن پذیرای مهمان گرامی می باشد و حدود 12 دقیقه پیاده تا حرم مطهر فاصله دارد.

هتل آپارتمان پایتخت مشهد یکی از هتل آپارتمان های مشهد می باشد که فاصله اندکی تا حرم مطهر دارد و در خیابان امام رضا 1 قرار دارد و  تنها حدود 4 دقیقه پیاده تا ورودی باب الرضا حرم مطهر رضوی فاصله دارد. این هتل آپارتمان دارای واحد های اتاق دو تخته و اتاق سه تخته و آپارتمان یک خوابه چهار تخته و آپارتمان یک خوابه پنج تخته می باشد  و در سال 1396 مورد بازسازی کامل قرار گرفته است.

1404 نمایش