تاریخ انتشار: شنبه, 01 تیر 1398 ساعت 08:52

از ورشکستگی کسب و کار خود جلوگیری کنید

اگر کسب و کار سنتی دارید و وضعیت مانند سال های قبل خوب نیست باید به اطلاع شما برسانیم که دلایل متعددی می تواند در این موضوع نقش داشته باشد. اما لازم به ذکر است یکی از مهمترین موارد که شاید از توجه به آن غافل شده اید این است که کسب و کارهای آنلاین به قدری قدرت پیدا کرده اند که بخش قابل توجهی از سهم بازار را به خود اختصاص داده اند! نکته قابل تامل و توجه این است که این موضوع با گذشت زمان بیشتر از زمان فعلی خواهد بود. پس بنابراین اگر می خواهید کسب و کارتان را حفظ کرده و از ورشکستگی جلوگیری کنید چاره کار، ورود به دنیای فناوری اطلاعات است.

تشریح کسب و کارهای اینترنتی

کسب و کارهایی که در اینترنت فعالیت می کنند به لحاظ نوع فعالیت، دو حالت دارند. حالت اول اینکه خدمات و محصولات آنها در قالب وب ارائه می شود و حالت دوم اینکه محصولات و خدمات بصورت فیزیکی بوده و تنها جذب مشتری و سفارش از طریق وب صورت گرفته و ادامه کار بصورت معمول و سنتی انجام می گیرد. با هر نوع فعالیتی که دارید پیشنهاد می کنیم آنرا با وب پیوند بزنید تا موجب پیشرفت و بهبود کسب و کار خود شوید. معمولا کسب و کارها در بستر وب به اشکال مختلفی فعالیت می کنند که از میان همه آنها وب سایت ها نقش تعیین کننده ای را ایفا می کنند و مهمترین عامل فعالیت کسب و کارهای آنلاین هستند.

ورود به دنیای کسب و کارهای اینترنتی

اگر می خواهید بصورت موثری در وب فعالیت کنید پیشنهاد ما این است که یک سایت برای کسب و کار خود راه اندازی نمایید. اینکار موجب خواهد شد که زیرساخت لازم برای توسعه کسب و کار شما فراهم گردد.

نحوه راه اندازی سایت برای کسب و کار آنلاین

برای راه اندازی سایت به دامنه، هاست و سایت ساز نیاز داریم. دامنه به معنی آدرس سایت، هاست به معنی فضای سایت و سایت ساز به معنی نرم افزار تحت وب که به آن سیستم مدیریت محتوا نیز می گویند. برای راه اندازی سایت در ابتدا باید دامنه ثبت شده و هاست نیز برای آن خریداری شود. پس از اینکار، سایت با آدرس دامنه در دسترس (بدون محتوا) در دسترس خواهد بود. در ادامه با نصب سایت ساز، سایت راه اندازی شده و قابل استفاده می باشد.

یک پیشنهاد ویژه برای شما

ممکن است راه اندازی سایت برای شما سخت باشد. به همین جهت ما یک راهکار ویژه برای شما داریم! مجموعه میزبان فا با بیش از یک دهه تجربه درخشان در زمینه ارائه سرویس های هاست لینوکس ، طرحی ویژه را به همین منظور ارائه می کند. در قالب این طرح تنها با ثبت سفارش، راه اندازی سایت بصورت رایگان برای شما انجام می شود. نکته جالب تر اینکه ملزوماتی نظیر دامنه، قالب و گواهی امنیتی نیز بصورت رایگان برای شما قابل انتخاب است. برای اینکار تنها کافیست سفارش را بصورت سالانه انجام دهید.

سرویس های مورد ارائه میزبان فا بصورت زیر می باشد:

-          هاست ایران با کیفیت – مخصوص سایت های عادی و با مصرف متوسط

-          هاست وردپرس پر سرعت – مخصوص سایت های وردپرسی پربازدید و پرمصرف

1116 نمایش

نظر دادن