AkharinNews چاپ کردن این صفحه
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 22 خرداد 1398 ساعت 14:28

نماشویی نمای سازه‌های شما به صورت حرفه ای و تخصصی انجام خواهد شد

نماشویی انواع سازه‌ها دارای پیچیدگی‌ها و مشکلات خاص خودش است که هر شرکتی از پس آن برنمی‌آید. شرکت تهران کرج راپل یکی از شرکت‌هایی است که کار نماشویی نمای انواع سازه‌ها با هر ارتفاع و چالش‌هایی را به صورت حرفه ای و به بهترین شکل ممکن انجام می‌دهد. تمامی نیروی کار انجام پروژه‌های نماشویی این شرکت بسیار ماهر و آموزش دیده هستند.

نماشویی انواع سازه‌ها دارای پیچیدگی‌ها و مشکلات خاص خودش است که هر شرکتی از پس آن برنمی‌آید. شرکت تهران کرج راپل یکی از شرکت‌هایی است که کار نماشویی نمای انواع سازه‌ها با هر ارتفاع و چالش‌هایی را به صورت حرفه ای و به بهترین شکل ممکن انجام می‌دهد. تمامی نیروی کار انجام پروژه‌های نماشویی این شرکت بسیار ماهر و آموزش دیده هستند در کار نماشویی با طناب و نماشویی بدون داربست به صورت تخصصی و حرفه ای عمل می‌کنند.

مزایای نماشویی با طناب

شرکت تهران کرج راپل به این دلیل روش نماشویی با طناب و بدون داربست را برای شستن نماهای انواع ساختمان‌های مرتفع و برج‌ها را انتخاب کرده که این روش از مزایای زیادی برخوردار است. یکی از مهمترین مزایای نماشویی بدون داربست این است که شروع کار و آماده سازی، بسیار سریع اتفاق می‌افتد. برای شستن نمای ساختمان‌ها و برج‌ها با طناب و راپل دیگر نیازی نیست تا مدت زیادی برای نصب داربست و پس از پایان کار هم مدت زیادی را برای جمع آوری داربست‌های نصب شده، صرف کنید. هزینه‌ی شستشوی نما با این روش هم بسیار پایین است چرا که نیازی به اجاره داربست و هزینه‌های نصب و جمع آوری آن ندارید. ایمنی کار با این روش هم بالاتر از روش نصب داربست است چرا که راپل کاران از چندین طناب‌ برای مستقر شدن بر روی نمای ساختمان و شستشوی آن استفاده می‌کنند و با فشار آب از طریق واترجت امکان افتادن و سقوط آنها با این روش وجود ندارد

 

نماشویی ایمن و مطمئن

از مزایای ایمن بودن نماشویی بدون داربست با روش طناب و بدون داربست گفته شد اما آن چیزی که باعث شده تا شستن نمای ساختمان‌های مرتفع و برج‌های شما توسط شرکت تهران کرج راپل ایمن و مطمئن تر شود این است که این شرکت تمامی نیروی کار اعزامی خود به پروژه‌های ساختمانی را بیمه می‌کند. بیمه شدن افراد به نفع کارفرما است چرا که شرکت‌هایی که نیروی کار خود را بیمه نمی‌کنند، در صورت وقوع هرگونه مشکل و حادثه‌ای تمامی مسئولیت‌ها بر عهده کارفرما یا شخص مجری شستشوی نما است. اما شرکت تهران کرج راپل با بیش از 20 سال سابقه کار در این زمینه تمامی کار پروژه شستشوی نمای ساختمان را به بهترین نحو و به صورت کامل انجام می‌دهد.

نماشویی حرفه ای و اصولی

شرکت تهران کرج راپل برای شستشوی نمای ساختمان‌ها و برج‌ها در صورت نیاز قبل از شستشوی نما اقدام به پیچ و رولپلاک کردن آن می‌کند تا نمای سنگ سازه در اثر برخورد با آب و مواد شوینده جدا نشده و آسیبی به آن وارد نشود. این شرکت در این زمینه هم بهترین و اصولی ترین خدمات را ارائه می‌دهد. همچنین در صورتی که احساس شود آب و مواد شوینده از طریق درزهای موجود در روی دیوار و پنجره‌ها وارد ساختمان شود قبل از شستشوی نما اقدام به آب بندی با مواد موثر و با کیفیت می‌کند. برایشستشوی نما باطناب در صورت نیاز و خواسته کارفرما این شرکت از مواد نانو برای ماندگاری و کیفیت بیشتر استفاده می‌کند. بعد از نماشویی هم می‌توان از مواد نانو برای اینکه ماندگاری تمیزی آن بالا رود هم در صورت تمایل کارفرما از سوی این شرکت انجام خواهد شد. برای افراد و شرکت‌هایی که قصد دارند نمای ساختمان منزل و شرکت خود را رنگ کرده و یا رزین بر روی آن اجرا کنند، قبل از آن شستشوی نمای خود را به شرکت تهران کرج راپل واگذار کنند.

 

قیمت نماشویی

برای اطلاع از قیمت نماشویی توسط شرکت تهران کرج راپل می‌توانید به سایت این شرکت به آدرس اینترنتی : pichorolplaknama.com مراجعه کرده و از کارشناسان و پخش پشتیبانی شرکت از قیمت شستشوی نما و دیگر خدمات این شرکت اطلاع نمایید. خدمات این شرکت در محدوده شهر کرج و تهران انجام می‌شود و در انجام پروژه‌ی شستشوی نما بدون داربست و با طناب از بند بازان حرفه‌ای و دارای سلامت کامل جسمی و ذهنی استفاده می‌کند. این شرکت دارای کادر اداری و فنی مجرب و نیروی پشتیبانی مجرب است که مشتریان می‌توانند قبل از شروع کار از مشاوره‌های تخصصی آنها بهره مند شوند و در حین کار و پایان آن هرگز تنها نمانند و از پشتیبانی کامل برخوردار شوند. قیمت ارائه خدمات تخصصی و حرفه ای شرکت تهران کرج راپل با بیش از 20 سال تجربه در این زمینه و ارائه خدمات تخصصی به نسبت شرکت‌های رقیب بسیار مقرون به صرفه است و همواره در طول این سال‌ها فعالیت با هدف جلب رضایت مشتریان فعالیت خود را ادامه داده است.

2182 نمایش