AkharinNews چاپ کردن این صفحه
تاریخ انتشار: دوشنبه, 20 خرداد 1398 ساعت 12:55

کواکبیان:‌ وزارت نفت سهم مترو بابت بهینه سازی و مصرف سوخت را پرداخت نمی‌کند

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: وزارت نفت سهم مترو بابت بهینه سازی و مصرف سوخت را پرداخت نمی‌کند در صورتی که این اعتبار اختصاص یابد مشکل مردم تهران در حمل و نقل حل خواهد شد.

به گزارش فارس، مصطفی کواکبیان نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی گفت: از علی ربیعی به عنوان سخنگوی دولت می‌خواهم برخی القائات را پاسخ دهند. سخنگوی دولت باید مرتب با خبرنگاران تماس داشته باشد و به سوالات پاسخ دهد.

وی افزود: به طور مثال برخی رسانه‌ها القا می‌کنند که پذیرش استعفای بطحائی به معنای بی اعتنایی به خواسته‌های فرهنگیان است، آقای ربیعی توضیح دهند که شرح رتبه بندی معلمان و سایر مطالبات فرهنگیان به موقع اجرایی می‌شود.

نماینده مردم تهران در مجلس با اشاره به سفر نخست وزیر ژاپن به ایران تصریح کرد: برخی رسانه‌ها القا می‌کنند سفر نخست وزیر ژاپن به گونه‌ای است که ما خواهان آن هستیم در حالی که پس از پیروزی انقلاب اسلامی برای نخستین بار بالاترین مقام رسمی ژاپن به ایران سفر می‌کند. مردم را مأیوس نکنید.

وی همچنین در تذکر به وزیر نفت اظهار داشت: در بازدیدی که از واگن سازی به عمل آوردیم مشخص شد وزارت نفت سهم مترو را از بابت بهینه سازی و مصرف سوخت پرداخت نمی‌کند در صورتی که این اعتبار اختصاص یابد مشکل مردم تهران در حمل و نقل حل خواهد شد.

628 نمایش