AkharinNews چاپ کردن این صفحه
تاریخ انتشار: دوشنبه, 19 فروردين 1398 ساعت 08:22

جواد لاریجانی: خسارات سیل‌های دوران اوباما هنوز جبران نشده است

دبیر ستاد حقوق بشر قوه قضاییه گفت: ایالات‌ متحده در ۳۵ سال گذشته سیل را از سر گذرانده اما هنوز برخی از سیل‌زدگان آواره هستند و خسارات سیل‌های پیشین که در دوران اوباما رخ‌ داده، هنوز جبران نشده است.

به گزارش ایسنا، محمدجواد لاریجانی بعدازظهر امروز (یکشنبه) با معاونین و کارکنان این ستاد دیدار و گفتگو کرد و با تقدیر از بسیج نیروهای مردمی و دستگاه‌ها و مسئولینی که در کمک به مناطق سیل‌زده فعال‌اند، آن را پاسخ محکمی به یاوه‌ گویی‌های مایک پمپئو، وزیر امور خارجه آمریکا دانست.

وی افزود: ایالات‌ متحده در ۳۵ سال گذشته سیل را از سر گذرانده اما هنوز برخی از سیل‌زدگان آواره هستند و خسارات سیل‌های پیشین که در دوران اوباما رخ‌ داده، هنوز جبران نشده است.

دبیر ستاد حقوق بشر خطاب به اعضای این ستاد، گفت: از خدمات معاونین و اعضای ستاد حقوق بشر که در چهلمین اجلاس ژنو حضور داشتند تقدیر می‌کنم و امیدوارم امسال و سال‌های پیش رو همانند سال‌های گذشته با جدیت به وظایف خود در ارتقای عملکرد ستاد حقوق بشر کمک نمایند.

وی در این دیدار ضمن تسلیت به خانواده‌های سیل‌زدگان، ابراز امیدواری کرد که نهادهای مسئول بتوانند با اقدامات خود از آلام این عزیزان بکاهند.

777 نمایش