تاریخ انتشار: دوشنبه, 13 اسفند 1397 ساعت 08:16

کاشت مو

کاشت مو تنها روش مطمئن و همچنین بهترین روش برای ترمیم موهای ریخته شده شما است. اگر شما دچار ریزش مو هستید و هر روز از حجم موهایتان کم می شود، ممکن است به مرور زمان از ظاهر خود احساس نارضایتی پیدا کنید و به دنبال راهی برای ترمیم موهای ریخته شده خود باشید.

همانطور که می دانید روش های متفاوتی برای جلوگیری از ریزش و ترمیم موهای از دست رفته وجود دارد، اما مطمئن باشید که هیچ کدام از آن ها به اندازه کاشت مو نتیجه دلخواه را به شما نخواهند داد.

 

روش های کاشت مو

کاشت مو به روش های متفاوتی انجام می شود که هر یک از آن ها نقاط ضعف و قوتی دارند. امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی روش های جدیدی ابداع شده است که همچنان نیز در حال توسعه و پیشرفت هستند، هر یک از این روش های کاشت مو نسبت به روش های قبلی برتری هایی دارد و کاشت مو را با دقت بالاتر و تراکم مو بالاتری انجام می دهند.

کاشت مو به روش FUT و FIT از اولین روش های کاشت مو است. همه ی روش های پیوند مو که بعد از این دو ابداع شدند برپایه روش کاشت مو FUT و FIT هستند.

کاشت مو به روش FUT از قدیمی ترین روش های کاشت مو است. پیوند مو با این روش همراه با جراحی است، به این معنا که گرافت ها به صورت نواری 2 سانتی میتری از قسمت بانک مو فرد برداشته شده و با جدا کردن آن ها در ناحیه مورد نیاز سر کاشته می شوند.

پس از کاشت مو به روش FUT کاشت به روش FIT توسط متخصصین جراحی کاشت مو معرفی شد. در دیگر روش های کاشت مو از این روش پیوند مو الهام گرفته شده است.

کاشت مو به روش FIT از کاملترین روش های کاشت مو است. در این روش گرافت ها به صورت تکی از ناحیه بانک مو فرد برداشته شده و در قسمت های کم پشت سر کاشته می شوند.

با گذشت زمان روش های دیگری مانند:

  • کاشت مو به روش ترکیبی
  • کاشت مو به روش SUT
  • کاشت مو به روش BHT
  • کاشت مو به روش MFIT
  • کاشت مو به روش نئو گرافت(NEO GRAFT)
  • کاشت مو با ربات ARTAS

ابداع شدند. که با توجه به شرایط متقاضی کاشت مو بهترین و مناسب ترین روش برای او، توسط پزشک و مشاور انتخاب می شود.

سریع ترین روش کاشت مو

کاشت مو به روش SUT از سریع ترین روش های کاشت مو است. پیوند مو به روش SUT زیر مجموعه کاشت مو به روش FIT است.

 

 کاشت مو به روش SUT توسط دستگاهی با نام SAFER انجام می شود. دستگاه SAFER گرافت های سالم را از قسمت بانک مو فرد شناسایی کرده و آن ها را برمی دارد، سپس این گرافت ها در نواحی کم پشت سر کاشته می­شود. این تکنولوژی باعث شده است تا آسیب کمتری به گرافت های مو وارد شود و تقریبا همه گرافت های برداشت شده سالم بمانند و کاشته شوند.

کاشت مو به روش SUT برای اولین بار در ایران، در کلینیک تخصصی کاشت مو خانه سفید انجام شده است.

بهترین روش کاشت مو چیست؟

اگر متقاضی کاشت مو باشید خوب می دانید، این سوال که "کدام تکنیک بهترین و مناسبت ترین روش کاشت مو است؟" ذهن بسیاری از افراد را درگیر کرده است.

 امروزه با توجه به وجود روش های متعدد کاشت مو و به روز شدن آن ها، روش های جدید کاشت مو جایگزین روش های قدیمی از جمله روش های FIT و FUT  شده است.

طبق تحقیقات و بررسی هایی که متخصصین کاشت مو انجام داده اند. بهترین روش پیوند مو، کاشت مو به روش SUT است. این روش نسبت به دیگر روش های قدیمی FUT و FIT برتری هایی دارد که باعث شده است لقب بهترین روش را بگیرد.

کاشت به روش FUT و FIT در چند جلسه انجام می شود و همراه با درد و خونریزی است. اما در کاشت با روش SUT و دستگاه SAFER جراحی کاشت مو در یک جلسه و بدون درد و خونریزی و همچنین بدون ایجاد جای زخم انجام می شود.

از دیگر نکاتی که باعث شده است، کاشت مو به روش SUT بهترین روش کاشت مو باشد، تراکم بالای موهای کاشته شده در این روش است. زیرا در این روش برای برداشت گرافت ها مانند روش های FUT و FIT محدودیت برداشت وجود ندارد. که این نکته به تنهایی می تواند دلیل خوبی برای انتخاب کاشت مو به روش SUT باشد.

هزینه کاشت مو

هزینه کاشت مو از جمله مواردی است که برای متقاضیان کاشت مو بسیار اهمیت دارد. هزینه پیوند مو یکی از عواملی است که در انتخاب کلینیک مناسب نیز مورد توجه قرار می گیرد.

قیمت های متفاوتی برای کاشت مو وجود دارد اما به جرات می توان گفت، قیمت پایین کاشت مو نشان از کیفیت پایین آن نیست همانطور که قیمت بالای کاشت مو نیز دلیلی بر کیفیت بالا و مناسب آن نمی باشد.

منطقی است که پزشکان و متخصصان مجرب و با تجربه حقوق بالاتری نسبت به پزشکان مبتدی داشته باشند، پس می توان گفت کاشت مو در بهترین کلینیک با کادر پزشکی و متخصصین باتجربه هزینه بالاتری نسبت به کاشت مو توسط پزشکان تازه وارد دارد.

 

انتخاب روش کاشت مو نیز در میزان هزینه ها موثر است. زیرا هر یک از روش های کاشت مو هزینه های متفاوتی دارند.

کاشت مو به روش FUT ارزان ترین روش کاشت مو است. هزینه کاشت مو به روش FIT به علت حساسیت بالا گران تر است. کاشت مو به روش SUT که از بهترین روش های کاشت مو است نسبت به FIT ارزان تر و مقرون به صرفه تر می باشد.

بهترین کلینیک کاشت مو

انجام کاشت مو مانند هر جراحی زیبایی دیگری اگر در کلینیکی مناسب و خوب انجام شود نتیجه مطلوب تری خواهد داشت. انتخاب بهترین کلینیک کاشت مو از دغدغه های همیشگی متقاضیان کاشت مو است.

شما با تحقیق در مورد کلینیک های مختلف کاشت مو و همچنین حضور در محیط کلینیک و با بررسی فاکتورهای یک کلینیک معتبر که در ادامه به شما می گوییم، می توانید بهترین کلینیک کاشت مو را شناسایی کنید.

مواردی که در انتخاب بهترین کلینیک کاشت مو موثر است و باید به آن توجه داشت، عبارتند از:

  • جراحان و متخصصان با تجربه
  • حضور مشاور
  • مدیریت کلینیک توسط پزشک
  • هزینه اقتصادی
  • بهداشت محیط و رعایت نکات بهداشتی
  • داشتن مجوز رسمی کلینیک پوست و مو از وزارت بهداشت

 

کلینیک فوق تخصصی کاشت مو خانه سفید با انتخاب بهترین روش کاشت مو برای شما و انجام آن در محیطی کاملا بهداشتی، با حضور پزشکان مجرب و هزینه های به صرفه و اقتصادی برای ارائه خدمت به شما آماده است.

 

جهت مشاوره تخصصی با پزشکان ما از طریق راه های زیر اقدام فرمایید :

آدرس کلینیک : تهران ، جردن ، بلوار آفریقا ، خیابان دستگردی غربی ، پلاک 321 ، طبقه دوم

تلفن تماس : 02154503 02188870480

ارسال عکس و پیام رسان های داخلی و تلگرام : 09122252731

1691 نمایش

نظر دادن