تاریخ انتشار: یکشنبه, 12 اسفند 1397 ساعت 08:17

سفربه یادماندنی با تور های ارزان قیمت

یکی از راه های گذراندن تعطیلاتی متفاوت، سفر با تور های خارجی است. حال اگر توری که انتخاب می کنیم یک تور ارزان قیمت باشد، قطعا دلچسبی سفر دو چندان می شود. برای راحتی کار و انتخاب آسان، شما تعدادی از انواع تور ارزان قیمت برای سه شهر دبی، کوش آداسی و آلانیا را بررسی کرده و سپس درباره این شهر ها و مناطق دیدنی آن ها نیز صحبت می کنیم تا با داشتن اطلاعات قبلی به این شهر ها سفر کرده و تعطیلات خوبی را بگذرانید. در ادامه با ما همراه باشید.

تور ارزان قیمت کوش آداسی و آلانیا

شهر های کوش آداسی و آلانیا از شهر های زیبا و ساحلی کشور ترکیه هستند. به دلیل ساحلی بودن و داشتن هتل های زیبا، رستوران های لوکس و مراکز خرید این دو شهر از شهر هایی هستند که همواره مخاطبین خود را دارند. مخصوصا در فصل بهار و تابستان که شرایط جوی در بهترین حالت برای ورزش های آبی است. در اینجا تعدادی از تور های کوش آداسی و آلانیا را بررسی می کنیم.

 

تور ارزان قیمت کوش آداسی

تور های کوش آداسی از 3 میلیون تا 6 میلیون تومان قیمت دارند.

تور کوش آداسی 9 شب(زمینی)                       3 میلیون و صد هزار تومان

تور کوش آداسی 6 شب                                  4 میلیون و چهار صد هزار تومان

تور کوش آداسی 6 شب                                  4 میلیون و هفت صد هزار تومان

تور کوش آداسی 5 شب                                  4 میلیون و نه صد هزار تومان

تور کوش آداسی 6 شب                                  5 میلیون و شش صد هزار تومان

تور ازمیر و کوش آداسی 6 شب                       5 میلیون و هشت صد هزار تومان

 

تور ارزان قیمت آلانیا

آلانیا از شهر هایی است که معمولا به صورت جداگانه تعداد کمی تور دارد و بازدید از آن جزء برنامه های تور آنتالیا است یا می توانید خودتان با تور آنتالیا به ترکیه رفته و سپس از آنتالیا با سواری یا اتوبوس های داخلی به آلانیا بروید. در زیر یک تور آلانیا که به صورت تک است ذکر شده است. در کنار این تور تعدادی از تور های آنتالیا را هم ذکر می کنیم:

تور آلانیا 5 شب(زمینی)                                  3 میلیون و پانصد هزار تومان

تور آنتالیا 6 شب                                           3 میلیون و هفت صد هزار تومان

تور آنتالیا 8 شب(زمینی)                                5 میلیون و سیصد هزار تومان

تور آنتالیا 6 شب                                           2 میلیون و هفت صد هزار تومان

تور آنتالیا 7 شب                                           4 میلیون تومان

 

تور ارزان قیمت دبی

دبی، از شهر های توریستی و زیبای امارات متحده عربی است. با وجود واقع شدن در منطقه ای نسبتا خشک، این شهر تقریبا از تمام امکاناتی که آب و هوا های متنوع دارند برخوردار است. پیست اسکی، پارک های آبی، برج های مختلف، مراکز خرید با انواع برند ها و باغ های گل گوشه ای از این تنوع است که به جاذبه ای عظیم برای گردشگران تبدیل می شود.

در زیر تعدادی از انواع تور ارزان قیمت دبی را ذکر می کنیم:

تور دبی 2 شب                                            2 میلیون و هفتصد هزار تومان

تور دبی 5 شب                                            5 میلیون و سیصد هزار تومان 

تور دبی 4 شب                                            4 میلیون و هفتصد هزار تومان 

تور دبی 3 شب                                            4 میلیون و سیصد هزار تومان 

جاذبه های توریستی دبی

بعد از سفر به دبی می توانید به قسمت های مختلف شهر سر بزنید و از زیبایی های این شهر مدرن لذت ببرید. برج العرب، برج خلیفه، جزایر مصنوعی پالم، آبنمای دبی، پیست اسکی دبی، امارات مال و موارد دیگر از بهترین نقاطی هستند که می توانید در آن ها از زمان سفر خود لذت ببرید.

برج خلیفه

از سال 2008 که برج خلیفه، این آسمان خراش واقعی ساخته شد تا به امروز تبدیل به بلندترین برج دنیا شده است. این برج نزدیک به 830 متر ارتفاع و 163 طبقه دارد. ورودی این برج برای بازدید 40 یورو است که به نسبت قیمت مناسبی است. بازدید از این برج در برنامه تور ارزان قیمت دبی وجود دارد.

برج العرب

برج العرب در جزیره ای مصنوعی واقع شده است. این برج که در واقع یک هتل است به شکل بادبان قایق طراحی شده است و از لوکس ترین هتل های دبی به شمار می رود. فاصله این هتل تا پارک آبی وایلد وادی تنها 5 دقیقه است.

آبنمای دبی

این آبنما بزرگترین آبنمای موزیکال جهان است. هر بار نمایش این آبنما در حدود 30 دقیقه طول می کشد. ارتفاع فواره های این آبنما به 140 متر نیز می رسد. 

آکواریوم و باغ وحش زیر آبی دبی

این باغ وحش زیر آبی، نمایی متفاوت از زیر آب را برای بازدید کنندگان فراهم می کند. بخش جانوران آبزی و همچنین بخش مار ها از بخش های مختلف این باغ وحش زیر آبی هستند. این باغ وحش به شکل یک تونل زیر آب ایجاد شده است. این آکواریوم در زیر گرند مال دبی واقع شده است.

جاذبه های توریستی آلانیا

این شهر یک شهر ساحلی  با انواع هتل ها و ساحل های زیبا است. انواع رستوران های ساحلی، استخر های شنا، اماکن تاریخی و موارد دیگر که در فاصله کوتاهی از آنتالیا واقع شده است. با انواع تور ارزان قیمت آنتالیا و آلانیا می توانید از این شهر زیبا دیدن کنید.

قلعه ی آلانیا

این قلعه زیبا که در جنوب آلانیا واقع شده است، از دوره سلجوقیان که ترکیه نیز جزئی از ایران بوده، به جا مانده است. معماری زیبای سلجوقی این قلعه را به یک جاذبه گردشگری برای توریست ها از تمام کشور ها تبدیل کرده است.

برج کیزیل کول

برج کیزیل کول به نوعی نماد شهر آلانیا است و در پرچم این شهر نیز از این برج استفاده شده است. این برج نیز مربوط به دوره سلجوقیان می باشد. این برج نزدیک به 33 متر طول دارد.

ساحل کلئوپاترا

این ساحل طولانی، با آب عمیق و شن های طلایی از ساحل های زیبای آلانیا می باشد. در سر تا سر ساحل صندلی برای گردشگران قرار داده شده است که می توانند این صندلی ها را اجاره کنند.

جاذبه های توریستی کوش آداسی

کوش آداسی شهری ساحلی در غرب ترکیه است. این شهر کوچک بر خلاف مساحت کم، جاذبه های زیادی را در خود جای داده است. معبد آرتمیس، خانه ی مریم مقدس، مسجد ایزه بِی، موزه باستان شناسی اِفِسوس از این موارد هستند. با سفر با تور ارزان قیمت کوش آداسی می توانید به این جاذبه های دیدنی سر بزنید.

معبد آرتمیس

معبد آرتمیس یا آرتمیسیون که نام کمتر شناخته شده آن نیز معبد دایانا است از معابد یونان قدیم است که به الهه آرتمیس نسبت داده شده است. این معبد تا به حال در سه دوره بازسازی کامل شده است و از عجایب هفت گانه قدیمی محسوب میشود.

موزه ی افسوس

موزه ی باستان شناسی افسوس شهر سلجوق در نزدیکی از مسیر واقع شده است. این موزه به دلیل مجسمه آرتمیس که از معبد آرتمیس کشف شده بود و در اینجا نگهداری می شود معروف است.

1088 نمایش

نظر دادن