تاریخ انتشار: پنج شنبه, 02 اسفند 1397 ساعت 12:34

تجهیز تخت و تشک برای ویلا

تشک های فنری (یا فنر متصل) رویا با نام بونل ( تشک رویا بونل ) در بازار عرضه می شود که سازه آنها از فنرهای متصل (بافته شده) به هم طراحی و تولید میشود. این دسته از تشک های رویا در 6 مدل متلف با میزان سفتی ها مختلفی تولید می شوند که رنج قیمتی آنها متوسط است.

شرکت تشک رویا، یک شرکت قدیمی در زمینه عرضه تخصصی تشک است که محصولات اصلی آن شامل تشک تختخواب، تخت باکس، محافظ تشک و بالش است.

تشک رویا دارای فروشگاه های زنجیره ای، عاملین فروش و عرضه کنندگانی است که در کشور محصول این شرکت را توزیع می کنند.

 

از حراج تشک بخرید!!!

مشاوره رایگان | تخفیف های ویژه | حمل رایگان | تحویل ویژه

bedsale.ir

021-28423448

0910-2014751

 

تخت باکس ویلایی

برای ویلاها و همینطور هتل ها از تخت باکس های ثابت استفاده میکنند که ظاهری شبیه خود تشک دارد با این تفادت که در زیر آن پایه قرار دارد. تخت باکس ویلایی با اسکلت های فلزی سبک تر و مقاوم تر هستند یکی به دلیل فلزی بودن شاسی آن و همچنین استفاده از ام دی اف ضخیم برای کف آن که نسبت به نئوپان بسیار مقاومت بهتری در مقابل رطوبت و ضربه دارد.

 

تشک خوشخواب مناسب ویلا

انتخاب های مختلفی برای خرید یک تشک مخصوص ویلا وجود دارد.برندهای مختلف در طیف های قیمتی زیاد از جمله تشک خوشخواب رویا ، نیلا و برندهای مطرح دیگر . به خصوص که زمان زیادی از ویلا استفاده نمیشود به نسبت خانه و همینطور وجود رطوبت و بسیاری موارد دیگر به همین دلیل توصیه میکنیم از فروشندگان آگاه کمک بخواهید تا بیشتر به شما کمک کنند. ما می توانیم به شما مشاوره های لازم را بدهیم با ما در حراج تشک تماس بگیرید تا بتوانیم به یک انتخاب عالی شما را یاری دهیم.

تشک مهمان برای ویلا

 

یکی از مسائل اصلی برای هر ویلایی پذیرایی از عزیزان و دوستانی است که مهمان ما محل اقامت ما هستند که بخش اصلی آن در زمان خواب اتفاق می افتد. داشتن وسائل کافی و مناسب و با کیفیت در ساختن یه زمان خوب برای دور هم بودن موثر است. امروز با عرضه تشک مهمان در بسته بندی های مناسب و با قیمت های خوب در مدل های متنوعی می توان برای ویلا تشک خرید.

1134 نمایش

نظر دادن