AkharinNews چاپ کردن این صفحه
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 01 اسفند 1397 ساعت 17:58

حل اخرین اپدیت زمستانه بازی امیرزا اسفند 1397

گیم های زیادی توسط بازی سازان موفق ایرانی طراحی و تولید شده اند که هر کدام از آن ها با استفاده از هوش و خلاقیت های سازندگان خود به بهترین نتیجه ها دست پیدا کرده اند. یکی از جذاب ترین و آشناترین بازی های ایرانی بازی آمیرزا می باشد. حل بازی آمیرزا با این که در بسیاری از سایت ها قرار گرفته است و تقریبا می توان به سادگی به پاسخ های این بازی دست یافت ولی به دلیل جذابیت هایی که خود بازی در اختیارتان قرار می دهد دوست دارید به هر صورتی که شده است این بازی را خودتان به انتها برسانید. البته داشتن بیشتر از 500 مرحله، به نظر می رسد که این کار را برایتان بسیار دشوار خواهد کرد.

بازی آمیرزا یک نمونه کاملا موفق از قرار گرفتن پکیج های مختلف در کنار هم می باشد. شاید در گذشته نیز بازی های زیادی تولید شده باشند که کاربران آن ها از مرز میلیون ها نفر نیز عبور کرده باشد؛ اما بازی آمیرزا از آن دست بازی ها و گیم هایی است که کاربران آن با سنین بالا به دنبال تمام کردن آن می باشند. کدام بازی های ایرانی را سراغ دارید که این میزان مخاطب پا به سن گذاشته داشته باشند؟ این ها همه نشانه های قوی و عجیبی از موفقیت های بازی آمیرزا می باشد. ویژگی برتر دیگر بازی آمیرزا این است که حتی همین افراد پا به سن گذاشته نیز می توانند به سادگی به حل بازی آمیرزا رسیده و این بازی را همان طور که دوست دارند با امتیازی عالی به پایان ببرند.

 

یکی دیگر از بازی های ایرانی موفق که هم دل بازی کنندگان حرفه ای را برده است و هم در دل بسیاری از افراد سن و سال دار جای گرفته است، بازی جدولانه بازی دوست داشتنی و هیجان انگیزی است که برای هر رده سنی مناسب می باشد. برای پیدا کردن پاسخ بازی جدولانه در هر مرحله نیازی نیست که حتما تحصیلات بسیار خوبی داشته باشید و یا سن شما بالا باشد. در این بازی جذاب اطلاعات عمومی حرف اول و آخر را می زند. اگر از افراد پا به سن گذاشته ای هستید که در گذشته سابقه حل جدول های گوناگون را داشته اید؛ بهترین راه استفاده از بازی جدولانه می باشد که دقیقا برای شما طراحی شده است.

این بازی هم چنین در چندین نسخه با قابلیت های گوناگون ساخته شده است که یکی دیگر از ورژن های دوست داشتنی و پر طرفدار آن بازی جدولانه انگلیسی می باشد. بازی های دیگر این تیم بازی سازی نیز همگی با ایده های جدولی تولید شده اند که با نکته سنجی های طراحان آن و با دقتی که برای جذب کاربران به کار گرفته شده است، یک گیم عالی و با پتانسیل بالا را به وجود آورده است. شما عزیزان برای پاسخ بازی جدولانه باید چند مرحله اولیه بازی را خودتان پشت سر گذاشته و با تکنیک های حل این جدول ها آشنا شوید و پس از آن به راحتی می توانید از پس مراحل دشوار انتهایی این بازی نیز برآیید.

همان طور که در این مطلب با دو بازی جذاب ایرانی برای رده های سنی مختلف آشنا شدیم؛ تعداد زیادی بازی دیگر در همین سبک ها نیز موجود هستند که سعی دارند مخاطبینی را به سمت خود جذب کنند که کمترین سرمایه گذاری ها در گذشته بر روی آن ها صورت گرفته است. حل بازی های موبایل اصولا کار زمان بر و طولانی مدتی است که باید در این زمینه صبر بالایی داشته باشیم. این موضوع در این حالت بیشتر به چشم می آید که افراد مسن تر اگر نتوانند از بازی به راحتی لذت برده و با محیط آن سریعات منطبق نشوند، انگیزه زیادی برای ادامه دادن آن و رسیدن به جایگاه های عالی نخواهند داشت. این موضوع می تواند سرنوشت یک تیم بازی سازی را در آینده دگرگون کند.

اگر بخواهیم برای این افراد صرفا بازی های موبایلی با سطح بسیار پایینی تولید کنیم اولا به اطلاعات فوق العاده این افراد بی احترامی کرده ایم و دوما تمام توانایی های خاص و فوق العاده آن ها را نادیده گرفته ایم. بهترین کار استفاده از حل بازی های موبایل می باشد که این افراد را برای ادامه دادن به بازی های مورد علاقه شان، ترغیب خواهد کرد. از طرفی هر چه این بازی ها جذابیت های بیشتری را به دنبال داشته باشند، صنعت بازی سازی روال موفق تری را برای بهتر دیده شدن توسط چنین افرادی در پیش گرفته است. البته خبر خوب این است که در کشورمان مدت زیادی است که بازی سازان به صورت تخصصی با بررسی رفتار افراد مختلف، بازی های هوشمندانه تری را تولید می کنند.

این که یک بازی روی چه سیستم و چه پلتفرمی در حال انجام شدن و پیاده سازی است بسیار اهمیت دارد. در راه موفقیت بازی های موبایلی، خود تلفن های همراه هوشمند نقش بسزایی داشته اند چرا که تمام افراد علاقه دارند بازی های ساده و پیش پا افتاده را همیشه در اختیار خود داشته باشند و هر جایی که دوست داشتند بتوانند به سادگی و بدون هیچ دغدغه ای بازی های مورد علاقه خود را انجام دهند. با وجود این که کنسول های بازی نیز در حال پیشرفت های قابل قبولی هستند؛ اما هنوز نتوانسته اند که در زمینه بازی های همراه مانند بازی های تولید شده برای موبایل؛ موفق ظاهر شوند.

از طرفی دیگر نیز شرکت های معتبر دنیا در زمینه تولید تلفن همراه؛ همه تمرکز خود را بر روی پیشرفت این تکنولوژی گذاشته و بهترین پیشرفت ها را در سال های گذشته چه از نظر سخت افزاری و چه از نظر نرم افزاری برای این دستگاه های هوشمند به وجود آورده اند. خود شما اگر تلفن های همراه چند سال گذشته خود را با هم مقایسه کنید؛ به عمق این پیشرفت در این فناوری پی خواهید برد. بازی های موبایلی نیز در کنار بستر خود مرتبا در حال پیشرفت و راه کارهای جدیدتری ارائه کرده اند. البته در کشور خودمان نیز که صنعت تولید قدرتمند در حوزه تلفن همراه ندارد، بازی سازان به بهترین نحو با بازی سازان سایر کشورهای دنیا هماهنگ شده و بهترین استانداردها را در این مسیر فرا گرفته اند.

1705 نمایش