تاریخ انتشار: سه شنبه, 30 بهمن 1397 ساعت 11:27

انتخاب بهترین سنگ فرش برای محوطه

سنگ فرش کوبیک از محبوب ترین مصالح ساخت و اجرای محوطه به حساب می آید. از سنگ کوبیک عموما برای محوطه‌ سازی، ساخت آبنما، ساخت حریم سرعت‌گیر و کاربری هایی از این دست استفاده می گردد. سنگ کوبیک در برابر عوامل مختلف محیطی همچون سایش، تغییرات دمای هوا، فشارهای ناگهانی و عوامل شیمیایی دارای مقاومت و استحکام بسیار بالا می باشد. سنگ فرش کوبیک دارای قابلیت اجرای سریع و آسان بر روی کلیه سطوح بدون نیاز به استفاده از ملات سیمان می باشد. جذب سریع آب های سطحی و عدم لغزندگی از دیگر ویژگی های این سنگ ها می باشد.

 

سنگ های کوبیک در سه دسته سنگ کوبیک تراورتن ، کوبیک گرانیت و کوبیک مرمریت در سایت یک دو سه سازه عرضه می گردد. هر کدام از این دسته ها در سه نوع با شش وجه منظم، چهار وجه منظم و نامنظم موجود می باشد. سنگ فرش کوبیک از آن دسته از مصالح ساختمانی به شمار می آید که تقریبا با انواع طرح های محوطه هماهنگی دارد.

خرید سنگ کوبیک

سایت یک دو سه سازه با ساده سازی و همچنین شفاف سازی فرآیند انتخاب، مقایسه و خرید محصولات ساختمانی شما را یاری می کند تا با کمترین دردسر و در حداقل زمان ممکن محصول مورد نظر خود را با بالاترین کیفیت و کمترین قیمت خریداری نمایید. خرید آنلاین بادید باز و با مقایسه از بین طیف وسیعی مصالح ساختمانی با بهترین قیمت و کیفیت را در بزرگترین مرکز تخصصی ساختمان کشورتجربه نمایید. تحویل 24 ساعته به تمامی نقاط کشور. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید در ساعات اداری با شماره های 28428787 و 28425424 تماس حاصل نمائید.

2013 نمایش

نظر دادن