تاریخ انتشار: شنبه, 27 بهمن 1397 ساعت 08:47

بهترین مقاصد گردشگری داخلی در نوروز

تعطیلات عید فرصت مناسبی برای گردش و تفریح است و شروع سال جدید با مسافرت می تواند اتفاق لذت بخش تری باشد. با نزدیک شدن به روزهای پایانی سال همه ما ذوق و شوق شروع سال جدید را داریم و تلاش می کنیم به بهترین شکل این روزها را در کنار خانواده جشن بگیریم.

بسیاری از هموطنان برای تعطیلات عید در تدارک سفر هستند و انتخاب یک مقصد مناسب برای سفر نوروزی یکی از دغدغه های گردشگران است. اینکه می خواهید به کجا سفر کنید؟ قصد سفر داخلی یا خارجی را دارید؟ همه این ها مسائلی است که باید پیش از سفر بررسی کنید.

در این مطلب به معرفی دو جزیره پر طرفدار کشورمان پرداخته  ایم. با توجه به اینکه بهار یکی از بهترین زمان ها برای سفر به جنوب کشور می باشد از اینرو تور کیش و تور قشم هم مسیرهایی هستند که بیش از هر زمان دیگری در نوروز میزبان مسافران و گردشگران می باشد.

 

در واقع با افزایش سفرهای نوروزی، از آنجایی که کیش و قشم در صدر مقاصد گردشگری داخلی قرار دارند و بخاطر پر طرفدار بودن این دو جزیره، در صورتیکه قصد سفر به این جزایر را برای عید دارید بهتر است که سریعتر دست به کار شوید و برای خرید تورهای نوروزی اقدام کنید.

آژانس مسافرتی آرشین پرواز یکی از آژانس های فعال در زمینه تورهای داخلی و خارجی است و شما مسافران عزیز برای رزرو تور می توانید با کارشناسان آرشین پرواز تماس حاصل نمایید و پس از کسب اطلاعات لازم اقدام به رزرو تور کنید.

همانطور که پیش تر گفتیم تور کیش نوروز 98 یکی از تورهای جذاب در میان گردشگران داخلی است. جزیره ی زیبای کیش بخاطر موقعیت جغرافیایی که دارد در دل آب های خلیج فارس همچون نگینی می درخشد و به بهشت گردشگران داخلی معروف است.

دلایل زیادی وجود دارد که شما را راغب کند تا به کیش سفر کنید؛ از سواحل زیبا و مکان های دیدنی گرفته تا مراکز خرید و تفریحات مهیج. کیش در طول سال میزبان بیش از یک میلیون گردشگر است و آنچه که بیش از هرچیزی گردشگران را به سمت کیش می کشاند سواحل زیبا و تفریحات متنوع و جذاب آن است.

جزیره ی کیش سواحل زیبا و تمیزی دارد که وجود تفریحات متنوع این سواحل را پر از هیجان کرده است.

ساحل مرجان کیش یکی از معروفترین سواحل کیش است که بخاطر وجود آلاچیق و برخی امکانات رفاهی می توانید برای رفع خستگی و تماشای آب شفاف و زلال دریا در کنار مرجان ها و صدفهای رنگارنگ به اینجا بیایید.

پارک ساحلی میرمهنا که در بلوار دریا قرار دارد بزرگترین پارک تفریحی کیش است. تماشای دریا و غروب آفتاب را در این ساحل از دست ندهید.

همچنین در ساحل کشتی یونانی، ساحل مرد ماهیگیر و ساحل سیمرغ می توانید علاوه بر تماشای آبی دریای خلیج فارس از نمادهای معروف کیش هم دیدن کنید.

ولی جذاب ترین بخش بازدید از سواحل، تفریحات دریایی متنوع و ورزش های پرهیجان است که به سفر شما حس و حالی دیگر می دهد.

 

پس در سفرتان به کیش تفریحات مهیج را از دست ندهید؛ از جمله این تفریحات می توان پاراسل سواری، پرواز با گلایدر، فلای بورد، شاتل، بنانا، اسکوتر برقی، اسکوتر زیر دریایی، جت اسکی، کیبل اسکی و ... را نام برد که تجربه هر کدام قطعا سفرتان را به یاد ماندنی تر خواهد کرد.

البته لازم به ذکر است در صورتیکه قصد سفر با تور قشم نوروز 98 را داشته باشید، این سفر هم به اندازه کیش می تواند جذاب باشد. چرا که همان تفریحات کیش را در قشم می توانید با قیمتی پایین تر تجربه کنید. علاوه بر اینکه قشم به شلوغی و زرق و برق کیش نیست و میتوانید سفری پر از آرامش را داشته باشید.

همانطور که می دانید مراکز خرید قشم به ارزان بودن معروف است و شما در بازارها و مراکز خرید قشم می توانید خریدی با کیفیت و به صرفه را تجربه کنید.

شاید قشم به اندازه کیش شناخته شده نباشد و لی جاذبه های و بناهای تاریخی قشم خیلی بیشتر از کیش است و زمان زیادی را باید صرف کنید تا از همه آن ها دیدن کنید.

 

از جمله مکان های دیدنی قشم می توان جنگل های دریایی حرا، دره ستارگان، غار نمک، تنگه چاهکوه، لاک پشت های پوزه عقابی، جزایر ناز، آب انبار بی بی، غار خربس، قلعه پرتغالی ها، سد گوران، بام قشم، گورستان های تاریخی قشم، کاسه سلخ،پارک کروکودیل ها، آکواریوم پروانه طلایی و روستاهای تاریخی از جمله روستای لافت و روستای توریان اشاره کرد.

در پایان لازم به ذکر است برای رزرو تورهای داخلی و خارجی می توانید به سایت آژانس مسافرتی آرشین پرواز مراجعه کنید و یا با کارشناس مربوطه تماس حاصل نمایید؛ کارشناسان ما پاسخگوی سوالات شما عزیزان هستند.

آدرس وب سایت: http://www.arshinparvaz.com

آدرس : تهران –  خیابان شریعتی – خیابان شهید بهشتی (عباس آباد) – نرسیده به چهارراه اندیشه –  پلاک ۴۰ -طبقه اول – واحد ۲

تلفن تماس جهت رزرو تورهای داخلی : ۸۶۰۲۶۸۹۰-۰۲۱

تلفن تماس جهت رزرو تورهای خارجی : ۸۸۴۲۳۴۶۲ -۰۲۱

در خارج از ساعات اداری می توانید با شماره ۰۹۱۲۹۴۵۳۶۶۸ ( آقای سیفی ) تماس حاصل کنید.

981 نمایش

نظر دادن