تاریخ انتشار: پنج شنبه, 25 بهمن 1397 ساعت 08:56

تور تایلند و تور استانبول ، بهترین انتخاب ها برای نوروز 98

با نزدیک شدن به نوروز بسیاری از گردشگران به دنبال بهترین مکان برای سفر و گذراندن تعطیلات نوروز هستند.تور تایلند یکی از پرطرفدار ترین تورهای آسیایی است که هر ساله گردشگران بسیار زیادی آن را خریداری می‌کنند.در کنار تایلند تور استانبول نیز همواره یکی از محبوب ترین تورها بوده و افراد زیادی در روزهای مختلف سال آن را خریداری می‌کنند.در این مطلب با آژانس هواپیمایی آرشین پرواز همراه باشید تا بدانیم چرا این دو مقصد بهترین انتخاب ها برای نوروز 98 هستند.

تایلند ، سرزمین لبخندها

 

همانطور که گفتیم تایلند همواره یکی از محبوب ترین مقاصد برای گردشگران ایرانی بوده چراکه در این کشور انواع تفریحات و جاذبه های گردشگری متنوع وجود دارد.یکی از دلایلی که می‌گوییم برای تعطیلات نوروز ، تور تایلند نوروز 98 را انتخاب کنید این است که آب و هوای تایلند در این روزها در بهترین شرایط خود قرار دارد و گردشگران می‌توانند از تفریحات آبی این کشور بیشترین لذت را ببرند.

همچنین جاذبه های گردشگری و مراکز خرید هم در این روزها حال و هوای ویژه ای دارند و برخی از مراکز خرید تخفیف های بسیار خوبی را ارائه می‌دهند.

پوکت جزیره ای رویایی در تایلند است که در سال های اخیر به محبوبیت بسیار زیادی رسیده و دلیل آن هم چشم انداز های شگفت انگیز ، تفریحات مهیج و جاذبه های بی نظیرش است.اگر با تور پوکت سفر کنید می‌توانید تفریحات بسیار مهیجی مانند رفتنیگ ، صخره نوردی ، زیپلاین و پرش از ارتفاع را تجربه کنید و لذت ببرید.هتل های پوکت هم در بین گردشگران بسیار مشهورند.

استانبول ، شهر خرید و گشت و گذار

 

کمتر کسی پیدا می‌شود که با شهر استانبول و مراکز خرید پر آوازه اش آشنا نباشد.استانبول از جمله شهرهای توریستی است که فستیوال ها و حراجی های خرید همواره در آن برگزار می‌شود و در آن برندهای معتبر دنیا محصولات خود را با بهترین قیمت به مشتریان خود عرضه می‌کنند.به همین دلیل هر ساله گردشگران زیادی به منظور خرید به استانبول سفر می‌کنند.

اما در کنار مراکز خرید و فستیوال های ویژه ی این شهر ، دلایل دیگری هم برای سفر به این شهر وجود دارد.تفریحات شبانه ، جاذبه های گردشگری تاریخی و طبیعی و تفریحات متنوع استانبول مهمترین دلایل برای سفر به این شهر هستند.

استانبول را می‌توان یک شهر همه چیز تمام دانست.در استانبول می‌تونید روز خود را با گشت و گذار در مراکز خرید شروع کنید ، سپس به جاذبه های تاریخی و طبیعی شهر سری بزنید و با آن ها آشنا شوید و در آرخ شب هم سری به کلاب های خانوادگی بزنید و تفریخات شبانه استانبول را تجربه کنید.

حال و هوای استانبول در نوروز 98 بسیار ویژه است و با توجه به فرهنگ نزدیک دو ملت ایران و ترکیه ، عید نوروز در برخی از نقاط ترکیه و استانبول نیز جشن گرفته می‌شود.بنابراین اگر به دنبال مقصدی هستید که حال و هوای نوروز در آن وجود داشته باشد ، استانبول یکی از بهترین گزینه هاست.

آب و هوای این شهر در ایام نوروز معتدل و خنک است و برای گشت و گذار در مراکز خرید و بازدید از جاذبه ها همه چیز مهیاست.به طور کلی می‌توان گفت اگر در نوروز 98 به استانبول سفر کنید یک سفری همه چیز تمام و به یاد ماندنی را تجربه خواهید کرد.

آدرس وبسایت :      www.ArshinParvaz.com

آدرس : تهران –  خیابان شریعتی – خیابان شهید بهشتی (عباس آباد) – نرسیده به چهارراه اندیشه –  پلاک ۴۰ -طبقه اول – واحد ۲

تلفن تماس جهت رزرو تورهای داخلی : ۸۶۰۲۶۸۹۰-۰۲۱

تلفن تماس جهت رزرو تورهای خارجی : ۸۸۴۲۳۴۶۲ -۰۲۱

در خارج از ساعات اداری می توانید با شماره ۰۹۱۲۹۴۵۳۶۶۸ ( آقای سیفی ) تماس حاصل کنید.

برای ارتباط با ما از طریق تلگرام از شماره ۰۹۱۹۱۲۱۵۸۹۸ استفاده بفرمایید.

1168 نمایش

نظر دادن