تاریخ انتشار: یکشنبه, 21 بهمن 1397 ساعت 08:50

بهترین نوع تیغ فرز و لیست قیمت تیغه فرز چوب

در اینجا منظور از تیغ فرز تمام مته ها و تیغه هایی است که در صنعت چوب استفاده می شود. چوبینر مرجع فروش تمامی ماشین آلات، ابزار آلات و یراق آلات صنایع چوب می باشد، پس وب سایت رسمی چوبینر www.choobiner.ir خود همانند لیستی طولانی و بزرگ از قیمت تیغه فرز چوب و دیگر ماشین آلات صنایع چوب و ام دی اف می باشد. با مراجعه به چوبینر میتوانید هر نوع تیغ فرز نجاری که به دنبال آن هستید را در کمترین زمان و به راحت ترین شکل ممکن خریداری نمایید و درب منزل یا کارگاه خود تحویل بگیرید.

 

تیغ فرز نجاری مناسب و با کیفیت

بسته به نوع انتخاب شما تیغ فرز نجاری ممکن است از آلیاژ های متفاوتی ساخته شده باشد اما چوبینر با فروش انواع تیغ فرز نجاری مناسب و با کیفیت با چندین برند متفاوت به خریدار کمک میکند تا تیغ فرز نجاری مناسب خود را تهیه نماید و خود تصمیم بگیرد که با توجه به مبلغی که در نظر دارد هزینه کند چه برندی از تیغ فرز نجاری، با چه کیفیتی را خریداری نماید. امروزه متنوع ترین آلیاژی که برای ساخت تیغ فرز استفاده می شود آلیاژ کاربید تنگستن می باشد. کاربید تنگستن مناسب ترین آلیاژ برای استفاده در طراحی و ساخت انواع تیغ فرز نجاری می باشد. آلیاژ کاربید تنگستن در برابر حرارت مقاوم بوده و زیر فشار زیاد تغییر حالت نمی دهد و به سادگی تیزکاری می شود و مورد استفاده قرار میگیرد.

 

راهنمای خرید تیغه فرز چوب

برای خرید تیغه فرز چوب کافیست بر طبق نیاز خود و طرحی که نیاز دارید تا بر روی چوب ایجاد نمایید مدل تیغه فرز چوب خود را انتخاب نمایید. پس از انتخاب تیغه فرز چوب بر روی دکمه خرید کلیک نمایید و محصول مورد نظر خود را به سبد خریدتان اضافه کنید. پس از پرداخت، ظرف 2 روز آینده با توجه به ابعاد محصول، چوبینر تیغه فرز چوب مورد نظرتان را که انتخاب فرموده بودید به دستتان می رساند. فقط هنگام خرید تیغه فرز چوب حتما باید شفت تیغه فرز مورد نظرتان را با شفت دستگاهتان مطابقت دهید. برای دریافت پشتیبانی و مشاوره نیز می توانید از طریق راه های ارتباطی زیر با کارشناسان چوبینر تماس حاصل فرمایید:

02166563048   -   09021235626   -   09355069269
Choobiner.ir

انواع تیغ فرز و موارد استفاده

تیغ فرز ها به چند دسته از قبیل: تیغه ها و ابزارآلات CNC، ابزار ها و تیغ اور فرز، مته اور فرز ها و دیگر تیغ فرز های موجود در صنایع چوب. هر کدام از تیغ فرز ها طرحی خاص برروی چوب ایجاد می کنند. این تیغ فرز ها به دونوع بلبرینگی برای استفاده در دستگاه اور فرز و بدون بلبرینگ برای استفاده در دستگاه سی ان سی و اور فرز طراحی شده اند.

2584 نمایش

نظر دادن