AkharinNews چاپ کردن این صفحه
تاریخ انتشار: یکشنبه, 14 بهمن 1397 ساعت 09:34

نحوه رسیدن به اندام متناسب

در این گزارش با بررسی اجمالی مشکلات ناشی از چاقی و لاغری برای افراد، سعی در معرفی محصولی برای رسیدن به وزن ایده آل و نحوه تهیه آن خواهیم داشت.

 

مشکلات چاقی و لاغری برای انسان ها

   یکی از مسائلی که انسان ها همیشه دغدغه آن را داشته اند، بهره مندی از یک اندام متناسب با توجه به وزن و قد آن هاست. داشتنی بدنی با وزن مناسب نه تنها فرد را زیبا نشان می دهد و باعث افزایش اعتماد به نفس او می شود، بلکه عاملی بسیار مهم در حفظ سلامتی می باشد. همواره در تلویزیون یا اطرافیان خود مشاهده کرده ایم که افراد به دلیل چاقی یا لاغری دچار بیماری و مشکلات عدیده ای در زندگی روزمره شان شده اند. به طور مثال مشکلاتی که افراد چاق را تهدید می کند بیماری هایی از قبیل دیابت نوع 2، فشار خون بالا، مشکلات قلبی و عروقی، تنگی نفس، سرطان، کبد چرب، آرتروز، بیماری های کلیوی و مشکلات دوران بارداری در زنان می باشد. از سویی دیگر برخلاف باور عامه، لاغر بودن نیز برای انسان ها خوب نیست؛ چراکه قطعاً علت لاغر بودن به دلیل عدم دریافت مواد مغذی می باشد و می تواند عوارض و مشکلاتی را به وجود آورد. ضعف سیستم ایمنی بدن، احساس ضعف و خستگی در طول روز و داشتن استخوان های شکننده از جمله مشکلاتی است که افراد لاغر با آن روبرو خواهند شد.

 

حل مشکل اضافه و کمبود وزن

   به هر حال برای حل مشکل چاقی و لاغری افراد روش هایی از قبیل انتخاب رژیم غذایی مناسب، داشتن تحرک و ورزش کافی و استفاده از مکمل ها برای کمک به متابولیسم بدن وجود دارد. برخی از این روش ها در طولانی مدت به نتیجه مطلوب می رسد و گاها نیاز به اراده و زمان زیادی دارد در حالی که برخی در مدت کوتاه تری در صورت داشتن زندگی سالم منجر به نتیجه می شود. استفاده از سوپرپلنت که محصولی کاملا گیاهی می باشد و عوارض جانبی آن بسیار کم است – توصیه می شود ، در زمان بارداری، در افراد با بیماری های قلبی و در طولانی مدت استفاده نشود- یکی از این روش هایی است که می تواند تاثیر مثبتی در زمان قابل قبولی داشته باشد. دو مساله عمده ای که باعث چاقی افراد می شود این است که اولا آن ها نمی توانند اشتهای خود برای خوردن غذا و انواع مواد خوراکی را کنترل کنند و در نتیجه همواره در حال وارد کردن چربی به بدن خود هستند. دومین مساله نیز مربوط به عدم تحرک و نداشتن فعالیت بدنی مناسب در آن هاست که در نتیجه سوخت و ساز و متابولیسم بدن کاهش می یابد و مواد خوراکی وارد شده به بدن به صورت چربی ذخیره می شوند و باعث افزایش وزن می شود. بنابراین راه حل مشکل چاقی، مقابله با این دو مقوله است. نحوه عملکرد پودر لاغری سوپرپلنت کاملا گیاهی و ارگانیک برای افراد چاق به این صورت است که احساس بی اشتهایی در فرد ایجاد می کند. در نتیجه فرد می تواند بر آنچه که می خورد کنترل داشته باشد و از ورود مواد با چربی بالا به بدن خودداری کند. از سوی دیگر این محصول سوخت و ساز بدن آن ها را افزایش می دهد و در نتیجه باعث سوختن چربی اضافی در بدن این افراد می شود. به این صورت افراد چاق قادر خواهند بود با مصرف سوپرپلنت وزن خود را در مدت زمان معقولی کاهش دهند. از طرف دیگر، برخلاف افراد چاق، افراد لاغر به دلیل اشتهای کم و عدم جذب مواد مغذی از خوراکی ها دچار مشکل می شوند. از این رو با استفاده از پودر چاقی سوپرپلنت کاملا گیاهی و ارگانیک اشتهای آن ها افزایش می یابد که می توانند با انتخاب رژیم غذایی مناسب وزن خود را نیز افزایش داده و به تناسب اندام برسند. مشکل دیگری که برخی از افراد لاغر با آن روبرو هستند این است که با وجود داشتن اشتهای زیاد و خوردن غذا به مقدار کافی، کماکان وزن آن ها تغییری نمی کند. بدن این افراد معمولا در جذب مواد مغذی از خوراکی ها دارای مشکل است. بنابراین نمی تواند ویتامین ها و انرژی لازم از خوردنی ها را به مقدار مورد نیاز بگیرد و در نتیجه این افراد در طول روز زود خسته می شوند و در انجام کارهای عادی دچار مشکل می شوند. از این رو پودر سوپرپلنت چاقی ویتامین های مورد نیاز آن ها را تامین کرده و در جذب مواد به بدن آن ها کمک می کند و مکمل خوبی برای این افراد محسوب می شود.

 

   با توجه به اینکه امروزه جامعه از افراد سودجویی که تنها به فکر منفعت خود می باشند پر شده است و بازار مملو از جنس های تقلبی با کیفیت نامناسب برای سودجویی بیشتر شده است، یکی از مهم ترین دغدغه های افراد جامعه یافتن مکانی مناسب برای انجام خرید هایشان می باشد. به خصوص در زمینه مکمل ها که محصولات تقلبی ممکن است تاثیرات جبران ناپذیری را در زندگی افراد داشته باشد، پیدا کردن مغازه ای با کیفیت بالا و قیمت منصفانه اهمیت افزونی دارد. از این رو عطاری فتاح زاده  و فروشگاه آنلاین بالینسو با آگاهی از نیاز و دغدغه های به جای مردم با سابقه ای درخشان در زمینه فروش محصولات گیاهی، می تواند پاسخگوی نیاز مردم در زمینه خرید محصول با کیفیت با قیمتی مناسب باشد.

2761 نمایش