تاریخ انتشار: سه شنبه, 25 دی 1397 ساعت 08:20

پاسخ اپدیت دیماه 1397 بازی باقلوا

بدون تردید بازی های موبایلی در زندگی این روزهای ما نقش بسیار پررنگی ایفا می کنند؛ بازی های جذابی که هر کدام دارای تنوع های قابل توجهی می باشند. اگر بازی باقلوا را تا امروز امتحان کرده باشید، می دانید این بازی با بازی های دیگر تفاوت های جذابی دارد. پاسخ بازی باقلوا در تعداد زیادی از سایت ها و شبکه های اجتماعی قرار دارد ولی بیشتر بازی کنندگان این بازی محبوب، ترجیح می دهند بازی خود در محیطی آرام و بدون استفاده از راهنمایی های دیگران ادامه دهند. در هر زمینه خاصی که تخصص داشته باشید بدون شک بازی باقلوا برایتان سرگرم کننده خواهد بود اما در صورتی از این بازی نهایت لذت را می برید که بتوانید در مدت زمان کافی به سوالات هر مرحله پاسخ دهید.

در این بازی همان طور که گفته شد هرچه زمان بیشتری برای هر مرحله اختصاص دهید، احتمال آن که از بازی خسته شوید و آن را رها کنید بیشتر خواهد بود. به همین خاطر و به این علت که هر کس با هر میزان از توانایی و مهارت در بازی های موبایلی باز هم در برخی از مرحله های بازی باقلوا دچار مشکل خواهد شد، بهتر است اگر به مرحله هایی می رسید که جواب های بازی برایتان بسیار دشوار شده است، از سایت هایی که اقدام به انتشار پاسخ بازی باقلوا کرده اند استفاده نمایید. این پاسخ ها نه تنها بازی را برایتان کسل کننده نخواهند کرد بلکه می توانند در مواقع ضروری کمک حال شما بوده و از دردسرهای بازی نجاتتان دهند.

 

موضوع گفته شده فقط در بازی باقلوا کاربردی نیست و خیلی دیگر از بازی های این سبکی هم می توانند به کمک این راهنمایی ها انجام شوند. همانند بازی آمیرزا که یکی از شبیه ترین بازی ها به بازی باقلوا می باشد. شما اگر در هر مرحله جواب تعداد از کلمات را نمی دانید، جواب بازی آمیرزا را می توانید در محیط اینترنت و با جست و جویی ساده بیابید. کاربران زیادی تا امروز از این جواب ها استفاده کرده و بازی آمیرزا را تمام کرده اند و شما هم می توانید یکی از این افراد باشید. در بازی های کامپیوتری تمام کردن ها بیشتر به صورت انفرادی ممکن است ولی در بازی های تلفن همراه هر چه بتوانید بازی ها را به صورت گروهی انجام دهید کارتان ساده تر پیش خواهد رفت.

آمیرزا به علت آن که طرفداران بیشتری نسبت به بازی باقلوا دارد، سازندگان آن توجه بیشتری به این بازی کرده و به روزرسانی های بهتری برای آن ارائه می کنند. البته این به معنای بی توجهی به بازی باقلوا نبوده و بیشتر این به روزرسانی ها در یک سطح انجام می شوند. ولی این موضوع نیز طبیعی است که زمانی که کاربران بیشتری منتظر به روزرسانی های یک بازی باشند، تیم بازی سازی آن با تلاش بیشتری به دنبال هر چه سریع تر آماده کردن این آپدیت ها خواهند بود. و از طرف دیگری هم کاربران بیشتری به دنبال جواب بازی آمیرزا می باشند تا بتوانند این بازی را با امتیازی بسیار خوب به سرانجام برسانند.

 

بررسی خود را در این مطلب با بازی دیگری در سبک حدس کلمات به نام فندق ادامه می دهیم. یکی از سه بازی برتر سبک حدس کلمات بازی فندق می باشد که خیلی آرام و پیوسته موفقیت های خود را ادامه داد و به جایگاه امروزی خودش دست یافت. حل مراحل فندق نیاز به دانش خاصی ندارد ولی باید به کلمات و لغات فارسی مسلط بوده و بتوانید در زمانی کوتاه اجزای تشکیل دهنده این کلمات که حروف فارسی هستند را در کنار هم قرار داده و به کلمات معنی دار غیر تکراری برسید. از آن جایی که بازی فندق رقیب اصلی دو بازی آمیرزا و باقلوا می باشد، انتظار می رود برای رقابت با آن ها کارهایی را صورت داده باشد.

این بازی همان گونه که گفته شد سعی دارد در رقابت سالم خود با بازی های دیگر سبک حدس کلمات از جمله دو بازی معرفی شده در این مطلب به رقابت هیجان انگیزتری بپردازد. در مسائل گرافیکی بازی فندق چیزی از دو رقیب سرسخت خودش کم ندارد ولی می توانست در این زمینه کمی بهتر عمل کرده و کاربران بیشتری را فقط با استفاده از ترفند های گرافکی جذب کند. در بازی فندق رنگ های بسیار کمی استفاده شده است و سعی شده است در این بازی پایه رنگی محیط کاربری، رنگ های تیره باشد. این در حالی است که دو بازی آمیرزا و فندق به صورت کامل از رنگ های شاد استفاده می کنند. شاید حل مراحل فندق ارتباط زیادی با این رنگ ها نداشته باشد ولی در عدم خستگی کاربران تاثیر قابل توجهی خواهد گذاشت.

همزمان با محبوب شدن بازی های معرفی شده، بازی دیگری نیز به صورت کاملا هوشمندانه، پا به پای این بازی ها به روند موفقیت خود ادامه می داد و با سرعتی به نسبت پایین تر از رقبای خودش، کاربران حرفه ای و فعال جذب می کرد. این بازی محبوب که شاید تجربه انجام دادن آن را داشته باشید؛ بازی پشمک نام دارد. پشمک یکی دیگر از بازی های اعتیادآور و وابسته کننده سبک دوست داشتنی حدس کلمات می باشد. اگر از طرفداران بازی های بی حاشیه ولی قدرتمند هستید، بازی پشمک یکی از گزینه هایی است که باید قبل از هر چیزی به آن فکر کنید. اگر چه این بازی هنوز در حال بهتر شدن است اما تا به اینجای کار هم از بسیاری از بازی های ایرانی موفق تر عمل کرده است.

پشمک را به صورت رایگان از مارکت هایی که بیشتر به آن ها اعتماد دارید دریافت کرده و جواب های آن را هم به سادگی در اینترنت جست و جو کنید. از نظر سطح دشواری بازی می توانیم پشمک را به نسبت سایر بازی های معرفی شده در این مطلب، ساده تر و آسان تر در نظر بگیریم اما در همین بازی به نسبت ساده نیز مرحله هایی وجود خواهد داشت که بتواند برای روزها و ساعت ها شما و دوستانتان را هم سرگرم کرده و هم به فکر وادار کند. پشمک در هر به روزرسانی بهتر و دقیق تر عمل کرده است و هیچ بعید نیست که در آینده هم بیشتر از این بدرخشد.

2757 نمایش

نظر دادن