تاریخ انتشار: دوشنبه, 24 دی 1397 ساعت 14:00

سلفی «بهرام رادان» با گاومیش‌ها غوغا به پا کرد! +عکس

این روزها بحث درباره سلفی بهرام رادان با گاومیش‌های اهواز موافقان و مخالفان بسیاری داشته و جنجال‌ساز شده است.

سلفی «بهرام رادان» با گاومیش‌ها غوغا به پا کرد! +عکس

خبرآنلاین: بهرام رادان، بازیگر سینمای ایران مدتی پیش سفری به اهواز داشت و تصاویری را در اینستاگرام به اشتراک گذاشت که یکی از این عکس‌ها بیشتر از سایرین در فضای مجازی دست به دست شد و واکنش‌های بسیاری را به همراه داشت.

سلفی این بازیگر و همراهانش با چند گاومیش در سطح شهر، چند روزی است که بسیار جنجال‌ساز شده و انتقادهای گسترده‌ اهالی خطه خوزستان را برانگیخته که واکنش برخی از مقامات استانی را نیز به همراه داشته است.
مخالفان این تصویر، معتقدند که رادان با این عکس، چهره شهر اهواز را که یک کلانشهر است، زشت و غیرشهری نشان داده است، چرا که گاومیش‌ها جای شان در محیط روستایی است و نباید به حوزه شهری وارد شوند.
از سوی دیگر، برخی از فعالان حوزه محیط زیست نه تنها مخالفتی با این عکس ندارند، بلکه این اقدام رادان را حرکتی در معرفی ظرفیت طلایی محیط زیست اهواز می‌دانند.
در این میان، معصومه خنفری، فرماندار شهر کارون نیز در سمت موافقان قرار گرفته و سلفی رادان را در جهت معرفی زیست بوم این منطقه دانسته و آن را تحسین کرده است، او در این باره به مهر گفته: «گاومیش از جاذبه‌های ارزشمند و میراث طبیعی در شهرستان کارون، اهواز و چند شهرستان دیگر استان به حساب می‌آیند. گاومیش‌ها تأمین‌کننده رزق و روزی بخش بزرگی از مردم شهرستان کارون هستند. در دوره‌ای شهرداری وقت سعی داشت گاومیش‌ها را به مجتمع گاومیش پروری در منطقه خضیرات که در مرز شهرستان‌های کارون و شادگان قرار دارد منتقل کند که گاومیش داران به آنجا نرفتند.»
او ادامه داد: «حتی از کشور ایتالیا آمدند و گاومیش‌های اینجا را خریدند. از استان‌های ارومیه و گیلان نیز از ما گاومیش خریدند. اینجا بهترین گونه‌های گاومیش دنیا را از نظر پرواربندی و کیفیت لبنیات دارد و بهترین بستنی‌فروشی‌های کشور، شیر گاومیش‌های کوت‌عبدالله را می‌خرند.»

1003 نمایش

نظر دادن