تاریخ انتشار: دوشنبه, 17 دی 1397 ساعت 11:52

نامه سرگشاده خلبانان آمریکایی به ترامپ: "تعطیلی را تمام کنید"

انجمن خلبانان خطوط هوایی آمریکا در بحبوحه تعطیلی دولت در نامه‌ای خطاب به دونالد ترامپ نگرانی‌هایشان را درباره ایمنی حریم هوایی و امنیت و اثرگذاری مطرح کردند.

به گزارش ایسنا، به نوشته روزنامه دیلی میل، کاپیتان جو دوپیت، رئیس انجمن بین‌المللی خلبانان خطوط هوایی از دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا درخواست کرد تا گام‌های ضروری برای پایان دادن به تعطیلی را اتخاذ کند. به گفته او، مشکلات زمانی مشخص می‌شود که تامین‌کنندگان خدمات از وزارت حمل و نقل و وزارت امنیت داخلی تحت‌ تاثیر این تعطیلی قرار بگیرند.

در این نامه همچنین آمده است، تعداد بازرسان اندک اداره هوانوردی فدرال اجازه نمی‌دهد از زیرساخت کنترل ترافیک هوایی اطمینان حاصل شود. خلبانان خطوط هوایی نگران تعطیلی دولت هستند.

در این نامه همچنین آمده است: دولت ما اندکی شبیه رستورانی در نزدیک منزلمان شده است. گاهی که شما واقعا به آن نیاز دارید، نمی‌دانید که آیا باز است یا خیر. به نظر می‌رسد صاحبان آن از ساعت باز بودن این رستوران به عنوان باج استفاده می‌کنند تا فشار خون شما را اندازه‌گیری کنند و اینکه صاحبان احساس اهمیت کنند. خطوط هوایی دلتا و متحده و جت‌بلو و دیگر خطوط هوایی به اندازه کافی تحمل کردند.

این انجمن متشکل از ۶۱ هزار خلبان است. کاپیتان دوپیت همچنین تاکید کرد بازرسی مکانیکی، نظارت پهپادی و سامانه‌های ارتباطی پیشرفته، همگی با تهدید مواجه هستند. از همه بدتر اینکه، ناظران برج مراقبت، پرسنل تعمیر و نگهداری سیستم هواپیما و ماموران هوایی بدون حقوق کار می‌کنند.

682 نمایش

نظر دادن