تاریخ انتشار: دوشنبه, 17 دی 1397 ساعت 11:37

برانکو: در مرحله توافق با گودینی هستیم

سرمربی پرسپولیس گفت: بهاروند، علوان‌زاده، عباسیان و منشا از پرسپولیس جدا شده‌اند و در مرحله توافق با گودینی هستیم.

به گزارش ایسنا، برانکو ایوانکوویچ، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درنشستی که صبح امروز (دوشنبه) در باشگاه پرسپولیس برگزار کرد، گفت: تصمیم گرفتیم یک روز قبل از سفر به قطر نشست خبری برگزار کنیم. در لیست‌مان ۲۶ بازیکن داریم که ماهینی و انصاری مصدوم هستند. ماهینی تا نوروز برای بازی آماده می‌شود. انصاری هم تا ۴ ماهه آینده آماده می‌شود. انتظارداریم پایان فصل، انصاری برگردد. برنامه بازی‌های ما هنوز رسما قطعی نشده است. برنامه بازی‌های ما بسیار فشرده خواهد بود یعنی هر ۳ یا ۵ روز یک باری بازی خواهیم داشت. در لیگ برتر و لیگ قهرمانان و جام حذفی.

او ادامه داد: همیشه بلندپروازی‌های ما مثل روز اول است. یعنی جنگیدن برای قهرمانی و برد در بیشترین بازی‌ها. از این مسوولیت‌مان فرار نمی‌کنیم. چون این بدهی ما به هواداران‌مان است. بزرگی باشگاه پرسپولیس این وظیفه را بر عهده ما می‌گذارد. دنبال بهانه‌جویی نیستیم. البته کار بسیار سخت خواهد بود. الان ۳ تیم سپاهان، پرسپولیس و پدیده در یک سطح هستند و استقلال و تراکتورسازی هم به ما نزدیک هستند. اولین بازی ما برابر سپیدرود در جام حذفی در ۱۱ بهمن است که به احتمال زیاد بدون ملی پوشان‌مان بازی می‌کنیم. برای این بازی آماده هستیم.

برانکو درباره بازیکنان جدا شده از این تیم گفت: بازیکنانی که باشگاه را ترک کردند بهاروند، علوان زاده، عباسیان و منشا هستند. نادری به صورت قرضی به ما اضافه شده است و در مرحله توافق با آقای گودینی بازیکن خارجی هستیم.

827 نمایش

نظر دادن