تاریخ انتشار: یکشنبه, 09 دی 1397 ساعت 19:00

روشهای بهبود رتبه الکسای سایت شما

همه ما از زمانی که اهمیت سایت رسمی الکسا را درک کرده ایم، به دنبال کشف کردن مجموعه دستور العمل هایی هستیم که بتواند ما را به هدف خود یعنی موفقیت در کسب و کار اینترنتی مان نزدیک کند. این مجموعه دستور العمل ها در نهایت به بهبود رتبه الکسا سایت ما و مجموعه ای که با آن همکاری می کنیم، کمک قابل توجهی خواهد کرد. بهتر است قبل از آن که هر کاری را شروع کنیم به بررسی نمونه های موفق در آن کار بپردازیم که پیش از ما فعالیت خود را شروع کرده و از آن نتیجه های قابل قبولی دریافت کرده اند. در زمینه سایت نیز این موضوع اهمیت بالایی دارد. ما نمی توانیم تمام عمر خود را به تجربه کردن بپردازیم، بلکه باید از تجربیات مفید نیز کمک بگیریم.

این مجموعه روندها و دستور العمل ها به خودی خود نمی توانند ما را در پیاده سازی اموری که به آن ها دل بسته ایم کمکی کرده باشند. بلکه موضوعی که اهمیت دارد ابزاری است که بتواند این دستورالعمل ها را برای ما پیاده سازی کند و مهم تر از آن، جایی برای تحلیل و آنالیز کارهای صورت گرفته تا امروز وجود داشته باشد. تمامی امور گفته شده در کنار هم می توانند به بهبود رتبه الکسا منجر شده و راه های تازه تری را برای رسیدن به اهداف بلند مدت و کوتاه مدت ما پیش پایمان قرار دهند. یک وبمستر حرفه ای کسی است که بتوانید این ابزار را در جهت پیشبرد اهداف خود به کار گیرد؛ نه اینکه صرفا از قابلیت های این ابزار بهره گرفته باشد.

 

سایت شما با هر موضوعی که در آن فعالیت می کند نیازمند دیده شدن است. اگر بهترین امکانات را هم ارائه کنید ولی نتوانید خود را به عرصه نمایش برای کاربران اینترنتی درآورید، چیزی تغییر نخواهد کرد و سال ها در همین جایگاه ساکن خواهید بود. افزایش بازدید سایت یک کلمه کلیدی مهم در این زمینه است که باید به آن توجه ویژه ای داشته باشید. یکی از ابزارهای رسمی و کاربردی که می تواند به شما در رسیدن به این کلید واژه کمک شایان توجهی کند، وبسایت رسمی الکسا یار می باشد. این سایت با دریافت نماد اعتبار الکترونیکی و انجام فعالیت هایی کاملا سودمندانه توانسته است وبمستران زیادی را به اهداف تعیین شده شان برساند.

شاید با شنیدن عبارت افزایش بازدید سایت این فکر به ذهنتان خطور کند که در نهایت با گذشت زمان به بازدیدی که شایسته سایت ما هست خواهیم رسید و فقط باید کمی صبور باشیم. در پاسخ باید به این موضوع اشاره کرد که آمار نشان می دهد بسیاری از صاحبان سایت های مختلف در میانه راه از نتیجه نگرفتن سایت های خودشان خسته شده اند و میدان رقابت را برای همیشه ترک کرده اند. از طرفی این وبمستران همان کسانی هستند که برای سایت های خود اهداف یک ساله، پنج ساله و ده ساله تعیین کرده بودند و با گذشت زمان نسبت به رسیدن به آن ها سرد شده اند. پس فاکتور زمان همانند سایر موضوعات دیگر در زمینه سایت نیز بسیار اهمیت دارد.

 

بنابر گفته های قبلی که به نوعی توانستیم اهمیت غیر قابل انکار زمان را به اثبات برسانیم، باید به دنبال ابزاری برای سایت خود باشیم که این معیار را به خوبی در نظر گرفته و از زمان بهترین استفاده را بکند. فاکتور و ویژگی زمان یکی از مهم ترین معیارهایی است که در سایت الکسا یار به آن توجه شده است. در این سایت شما به راحتی می توانید فقط سفارشات خود را انجام داده و کار را به دست متخصص ترین افرادی بسپارید که کاملا اطلاع دارند باید وبسایت شما را در چه وضعیتی تحویل گرفته و در چه وضعیتی آن را تحویل دهند. در سایت رسمی الکسا یار همه چیز برای شما شفاف و قابل درک توضیح داده خواهد شد.

زمانی که به صفحه اصلی سایت الکسا یار مراجعه می کنید یک توضیح کامل در اختیار شما قرار خواهد گرفت و آن هم در مورد اهمیت میزان بازدید از یک سایت می باشد. به طور کلی در مفاهیم سایت و کسب و کارهای اینترنتی عبارات بازدید سایت، کسب درآمد و رتبه الکسا همگی به هم مرتبط هستند چرا که زمانی که شما کارهایی انجام دهید که در نهایت به بالاتر رفتن بازدید سایت شما منجر شود، این کارها باعث می شوند که سایت شما در سایت رسمی الکسا رتبه بهتری کسب کند و در نهایت تمام این فعالیت ها شما را به کسب درآمد های بسیار بالا از طریق سایت خودتان خواهد رسانید. راه برای شما و کسب و کار شما هموار است و فقط کافی است وارد آن شوید.

قبل از استفاده از خدمات سایت رسمی الکسا یار، بد نیست نگاهی هم به قوانینی داشته باشید که می توانند به شما در رسیدن به اهدافتان کمک قابل توجهی داشته باشند و یا به طور کلی باعث شوند شما از همکاری با این تیم صرف نظر کنید. این قوانین به صورت کلی در قسمت قوانین سایت الکسا یار قرار گرفته اند که با مروری ساده تمامی آن ها را آموزش خواهید دید. از جهتی این قوانین با یک بار مطالعه نیز قابل درک می باشند که بیشتر آن ها کاملا منطقی بوده و شما با خواندن آن ها هم به بدیهی بودنشان اعتراف می کنید. یکی از اصولی که باید در قوانین یک مجموعه وجود داشته باشد همین منطقی بودن و بدیهی بودن آن هاست.

به طور مثال از بین این قوانین، قوانینی برای سایت های فیلتر شده در نظر گرفته شده است که اعلام می کند سایت هایی که دچار فیلترینگ شده اند نمی توانند با مجموعه الکسار یار همکاری داشته باشند. یا یکی دیگر از پارامترهای این قوانین این است که سایت الکسا یار با سایت هایی که برای دور زدن فیلترینگ فعالیت می کند، هیچ همکاری و ارائه خدماتی نخواهد داشت. و چندین و چند قانون مهم دیگر که حداقل باید یک مرتبه آن ها را به دقت مطالعه کرده و اجازه دهید به این قوانین کاملا مسلط شوید تا بتوانید همکاری بسیار خوبی را با مجموعه حرفه ای الکسا یار در آینده نزدیک داشته باشید. مطالعه قوانین سایت الکسا یار فقط از همین صفحه قابل دسترسی می باشد.

1291 نمایش

نظر دادن