AkharinNews چاپ کردن این صفحه
تاریخ انتشار: دوشنبه, 03 دی 1397 ساعت 08:27

حل اخرین اپدیت بازی باقلوا نسخه دی 97

شاید شما از معدود افرادی باشید که هنوز از بازی های حدس کلمات استفاده نکرده اید و به تازگی نام این بازی ها زیاد به گوشتان خورده است. اگر دوست دارید برترین بازی های این سبک را بشناسید، در این مطلب با ما همراه باشید. بازی اول بازی زیبا باقلوا می باشد که برای جواب کامل باقلوا به شما راهنمایی هایی خواهیم داد که در طول انجام این بازی برایتان مفید واقع شود. اولین اصلی که باید در بازی باقلوا رعایت کنید استفاده از راهنمایی ها در زمان مناسب آن است. اگر فکر می کنید ذهنتان خسته شده است و در رسیدن به جواب مرحله مورد نظر دچار شک و تردید شده اید بهتر است بازی را رها کرده و مجددا ساعتی بعد به آن مراجعه کنید.

در بازی هایی به این سبک اصرار داشتن به تمام کردن بازی در زمانی کوتاه چیزی جز خستگی و هزینه کردن در بر نخواهد داشت. پس کمی بیشتر حوصله کنید و اگر احساس خستگی می کنید از سکه های خود برای راهنمایی کمک نگیرید. دومین استراتژی برای موفقیت در بازی باقلوا استفاده از سرعت عمل در کشف کلمات جدید است. شما عزیزان زمانی به جواب کامل باقوا خواهید رسید که بتوانید کلمات را سریعا و بدون مکث های طولانی کشف کنید. اگر بین پیدا کردن این کلمات فاصله بیافتد بدون شک از آن مرحله به سختی عبور خواهید کرد و چند سکه ای هم باید برای راهنمایی گرفتن از بازی خرج کنید. البته با عبور از مراحل قبلی سکه های مورد نیاز برای این راهنمایی ها را جمع کرده اید ولی باید استراتژی خود را هوشمندانه رعایت کنید.

 

در تمامی بازی های سبک حدس کلمات این استراتژی ها کمک کننده خواهند بود ولی شاید خودتان هم در طول انجام چنین بازی هایی، راهکارهای بهتری به ذهنتان خطور کند. به طور مثال در بازی پرطرفدار آمیرزا نیز می توانید استراتژی های بهتری را به کار بگیرید تا در نهایت، حل مراحل آمیرزا برایتان آسان گردد. آمیرزا هم بازی دیگری در سبک حدس کلمات است که گیم پلی آن خیلی شما را به دردسر نخواهد انداخت و از طرفی چالش های کوچک ولی جالبی در مقابلتان قرار خواهد داد. اما در آمیرزا چون داستان بازی کمی فانتزی دنبال می شود خیلی کم تر دچار خستگی از بازی خواهید شد.

تعداد بالای کاربران بازی آمیرزا نشان می دهد این بازی به نسبت سایر بازی های هم نوع خودش موفق تر عمل کرده است، این موفقیت را می توان در تمامی جنبه های بازی و به خصوص گیم پلی آن مشاهده کرد. اگر کمی جزئی تر به بازی آمیرزا دقت کنیم ویژگی اصلی آن را گرافیک قوی اش می توانیم عنوان کنیم. این گرافیک برای جذب کاربران به خصوص کاربران بازی های موبایلی یک امتیاز بالا محسوب می شود. شخصیت های طراحی شده در بازی آمیرزا می توانند جذابیت بیشتری را برای کاربران این بازی به همراه داشته باشند و در نهایت مسیر زیباتری را برای رسیدن به حل مراحل آمیرزا ایجاد می کند. اگر در بازی های حدس کلمات زیبایی ظاهری برایتان اهمیت بالایی دارد می توانید آمیرزا را اولین انتخاب خود در این نوع از بازی ها قرار دهید.

 

صحبت از گرافیک بازی های حدس کلمات که در میان باشد، نمی توان نامی از بازی زیبای فندق نبرد. بازی جذاب ایرانی که تا امروز فقط برای سیستم عامل اندروید طراحی شده است و کاربران گوشی های تلفن همراه اپل به شدت به دنبال ورژن آی او اس آن می باشند. پاسخ بازی فندق تا امروز در بیشتر سایت های مربوطه قرار گرفته است و برخی از افراد برای راحتی کار خود این پاسخ ها را مورد استفاده قرار داده اند. بازی سازان بازی فندق نیز به طور مرتب با ساخت مرحله های جدید برای این بازی سعی دارند آن را جذاب تر از قبل نشان دهند و کاربرانشان را به هیچ عنوان از دست ندهند. بازی سازان فندق مثل تمامی بازی سازان حرفه ای اولویت اول خود را در تولید بازی ها، رضایت کاربران ایرانی خود قرار داده اند.

اما چیزی که باعث می شود در حین انجام بازی دوست داشتنی فندق همواره تمرکز خود را حفظ کنید، موسیقی آرامش بخشی است که در پس زمینه انجام این بازی پخش می گردد. این موسیقی به صورتی انتخاب شده است که تا حد امکان آرامش و تمرکز را برای کاربران در حال انجام بازی فراهم کند. البته اگر شما از آن دسته از افرادی هستید که برای تمرکز کردن به سکوت کامل نیاز دارید، می توانید در تنظیمات بازی فندق تمامی صداهای آن را به طور کامل خاموش کنید تا با خیالی آسوده به پاسخ بازی فندق دست یابید.

در بررسی قبلی متوجه شدیم که بازی آمیرزا علی رغم تمام زیبایی هایی که دارید، می تواند با یک ویژگی به نسبت فرعی یعنی گرافیک قوی به جذب کاربر بپردازد. در این بین اما بازی هایی وجود دارند که می توانید روی سایر ویژگی های آن ها تمرکز کرده و از انجام آن ها لذت ببرید. یکی از بازی هایی که این ویژگی را دارا می باشد بازی جذاب هزار داستان : شهزاد است. در این بازی می توانید از داستان زیبایی که برایتان در نظر گرفته شده است لذت ببرید. این داستان به حدی زیبا است که شاید زمانی به خودتان بیایید و متوجه شوید که بازی را تمام کرده و اصلا چیزی از زمان بازی متوجه نشده اید.

در بازی هزار داستان : شهزاد نیز هم چنان قدرت گرافیکی به چشم می خورد و این دلیلی بر آن نیست که به خاطر داستان زیبای بازی، سازندگان آن از گرافیک مورد پسند کاربر غافل شوند. اما اگر بخواهیم ویژگی متمایز کننده بازی شهزاد را نام ببریم، همین داستان زیبا کفایت خواهد کرد. در این بازی نیز حدس کلمات کار اصلی شما برای عبور از مرحله های بازی خواهد بود. هم چنین جدول رده بندی در بازی قرار گرفته شده است که می تواند انگیزه شما را برای حل کردن مرحله های مختلف بازی شهزاد چندین برابر کند. هم چنین در این بازی نیز مانند بازی فندق، موسیقی دلنشینی برای کاربران در نظر گرفته شده است که البته این موسیقی کاملا ایرانی بوده و با فرهنگ بازی سازان ایرانی آن، در تناسب است.

2113 نمایش