تاریخ انتشار: دوشنبه, 14 آبان 1397 ساعت 19:11

معرفی تعدادی از هتل ها و هتل آپارتمان مشهد

سامانه رزرو هتل و هتل آپارتمان در مشهد شامل نمایش هتل آپارتمان های مشهد و معرفی قیمت و تصویر و اطلاعات کامل و امکانات این هتل و هتل آپارتمان ها در مشهد  

وب سایت معرفی و رزرو هتل مشهد , معرفی تمام هتل های مشهد و رزرو هتل مشهد اطلاعات کامل هتل مشهد و تصاویر هتل مشهد و نرخنامه رزرو هتل مشهد و اطلاعات کامل و معرفی هتل مشهد هتل مشهد شامل : هتل هایی مانند هتل درویشی مشهد و هتل اطلس مشهد و هتل الغدیر مشهد و هتل الماس  می باشد.

هتل آپارتمان مهستان مشهد , هتل آپارتمان یلدا مشهد , هتل آپارتمان پایتخت مشهد و هتل آپارتمان صادقیه مشهد و هتل آپارتمان شباهنگ مشهد هتل آپارتمان معجزه مشهد هتل آپارتمان بشری مشهد

 لیست هتل آپارتمان مشهد و فاصله آنها تا حرم مطهر و قیمت آنها 

هتل آپارتمان ملل مشهد هتل آپارتمان اخوان مشهد هتل آپارتمان هورام مشهد هتل آپارتمان میثم مشهد  هتل آپارتمان افتخار مشهد هتل آپارتمان بهزاد مشهد هتل آپارتمان آوا مشهد هتل آپارتمان آلتون مشهد هتل آپارتمان کنعان مشهد

هتل آپارتمان آرین مشهد یکی از بهترین و مجهزترین هتل آپارتمان های مشهد می باشد در خیابان امام رضا 3 با فاصله ای کمتر از 4 دقیقه پیاده تا حرم مطهر قرار دارد و از نزدیکترین هتل آپارتمان مشهد به حرم مطهر می باشد. این هتل آپارتمان مشهد دارای امکاناتی نظیر خنک کننده و حرارتی , چایخانه و کافه سنتی 24 ساعته می باشد و امکان طبخ غذا در واحد با پرسنلی مجرب و حرفه ای آمادگی میزبانی از مهمانان و زائران گرامی می باشد.

نقل از سامانه  رزرو هتل مشهد

هتل آپارتمان تبسم مشهد یکی از هتل آپارتمان های درجه خیلی خوب شهر مشهد می باشد که در سال 1396 افتتاح شده است. این هتل آپارتمان مشهد در خیابان امام رضا 3 با فاصله ای کمتر از 5 دقیقه تا حرم مطهر قرار دارد و از جمله نزدیکترین هتل آپارتمان های مشهد به حرم مطهر می باشد. پلان های اتاق های این هتل شامل اتاق های دو تخته تا شش تخت می باشد و دارای امکاناتی مانند کافی شاپ , لابی , لاندری , خدمات خانه داری , پارکینگ اختصاصی و اینترنت می باشد.

هتل آپارتمان بشری مشهد یکی از بهترین هتل آپاتمان های مشهد و بزرگ ترین هتل آپارتمان ایران است که ابتدای بازار سرشور روبروی درب ورودی باب الجواد واقع شده است و فاصله بسیار کمی تا حرم مطهر رضوی دارد. این هتل آپارتمان مشهد در سال 1388 افتتاح شده است و دارای امکانات بی نظیر و بسیار ویژه برای میهمانان گرامی می باشد. سونا برای واحد های VIP , رستوران با منویی کامل از انواع غذاهای ایرانی و فرنگی و پرسنلی مجرب و کاربلد آمادگی میزبانی و خدمت رسانی زائران گرامی می باشد.

هتل هلیا مشهد یکی از بهترین و مشهور ترین هتل های مشهد و هتل های سه ستاره مشهد است که در 8 طبقه بنا شده است و ظرفیت 252 نفر را دارا می باشد.  این هتل دارای 84 واحد شامل اتاق های دو تخته و سه تخته و آپارتمان های یک خوبه و دو خوابه می باشد . این هتل مشهد  در خیابان امام رضا یکی از زیباترین خیابان های ایران قرار دارد و  با داشتن فاصله ای کمتر از 8 دقیقه پیاده تا حرم مطهر رضوی یکی از نزدیکترین هتل ها به حرم می باشد.

1371 نمایش

نظر دادن