AkharinNews چاپ کردن این صفحه
تاریخ انتشار: دوشنبه, 14 آبان 1397 ساعت 05:44

سیامک نعمتی: 24 ساعت است در جهنم هستم!

هافبک موفق پرسپولیس که با گل تاریخی خود باعث صعود این تیم به فینال شد، در جدال با کاشیما با اخراج عجیبش اکنون ساعات تلخی را پشت سر می‌گذارد.

به گزارش ورزش سه، نعمتی در این فصل در قامت ستاره تیم برانکو ایوانکوویچ ظاهر شده و توانسته با نمایش موفق خود در ثبت گل و پاس گل، این تیم را به موفقیت‌های بزرگی برساند که از جمله آن می‌توان به گل تاریخی‌اش برابر السد که موجب صعود این تیم به فینال آسیا شد اشاره کرد. شماره 88 پرسپولیس اما در جدال فینال و برابر کاشیما آنتلرز در دقایق پایانی با دریافت کارت زرد دوم از زمین اخراج شد تا شانس حضور در جدال برگشت را از دست دهد. نعمتی اما اعتقاد دارد داور تصمیم اشتباهی در این صحنه اتخاذ کرده و البته بعد از آن ساعات جهنمی را دنبال می‌کند.

سیامک نعمتی که به شدت بابت دریافت کارت قرمز و از دست دادن فینال آسیا ناراحت است در این خصوص می‌گوید: از دیروز خواب به چشمم نیامده اگرچه ساعات خواب ما همان ساعت مسابقه دیروز بوده! اما واقعا داور بی رحمانه و سختگیرانه به من کارت داد. البته خودم هم اشتباه کردم اما به نظرم داور در صحنه کارت زرد اولم اشتباه کرد. من در آن صحنه آخری از کار بازیکن حریف عصبانی شدم اما ضربه ای به او نزدم که مستحق کارت دوم باشم. بهرحال در فینال یک چنین تورنمنتی نباید راحت کارت بدهد. با این حال از همه هواداران پرسپولیس عذرخواهی می کنم و خصوصا از هم تیمی ها و کادرفنی تیمم.

وی با اشاره به شرایط متفاوت بازی در شرق آسیا گفت: شرایط بازی در شرق آسیا و به خصوص ژاپن واقعا سخت است. وقتی که به آنجا سفر می کنی انگار به یک سیاره دیگر می‌روی. همه چیزشان متفاوت است و بحث جت لگ واقعا جدی است. ما فرصت کافی برای تطبیق با زمان ژاپن را نداشتیم و یک نکته دیگر هم این است که شما تا قبل از بازی فینال هیچ تماس یا تمرکزی روی تیم های شرقی ندارید و ناگهان باید خودتان را آماده یک بازی سخت و متفاوت کنید.

نعمتی معتقد است تیمش شانس کمی برای جبران نتیجه ندارد و مطمئن است هم‌تیمی‌هایش قادر به جبران نتیجه خواهند بود: به نظرم کاشیما از تیم‌های قطری ضعیف تر است اما آنها از امتیاز میزبانی خیلی خوب استفاده کردند و البته داور هم هوای‌شان را داشت. زمین بازی هم خیلی خوب نبود اما تماشاگران‌شان 90 دقیقه کوبیدند و جو وحشتناکی در ورزشگاه حاکم بود. البته ما مطمئنا این مساله را در استادیوم آزادی و تهران جبران خواهیم کرد. امیدوارم با فضایی که در ورزشگاه آزادی وجود دارد این نتیجه جبران شود، چرا که نه؟ آنها از الدحیل و السد قوی تر نیستند و ما این شانس را داریم که جام را در تهران نگه داریم.

هافبک موفق پرسپولیس که در این فصل در بسیاری از بازی‌ها توانسته برای تیمش چاره‌ساز باشد و عملکرد خوبی به جا گذاشته در ادامه صحبت‌هایش گفت: من واقعا شرمنده هواداران و هم‌تیمی‌هایم هستم. یک درصد هم نمی‌توانم به این فکر کنم که بازی برگشت را از دست دادم و دوست دارم همه چیز خواب باشد. واقعا ساعات سخت و جهنمی را تحمل می کنم اما مطمئنم آخر بازی فینال باهم جشن خواهیم گرفت و این سختی هم تمام می‌شود، همانطور که بچه ها در بازی دحیل بدون حضور من فوق العاده کار کردند. این تیم همان تیم است و سیامک شنبه یکی از میلیون‌ها هوادارش خواهد بود. لطفا برای ما انرژی مثبت بفرستید که می‌خواهیم یک بازی تاریخی داشته باشیم.

نعمتی درباره نمایش یک نیمه‌ای فوق العاده پرسپولیس و بعد از آن در نیمه دوم و شکست برابر کاشیما گفت: از ما خیلی سوال کردند که چرا نیمه دوم به حمله ادامه ندادید که جوابش روشن است؛ واقعا بازی در کشوری که هزاران مایل دورتر از جایی است که به آن عادت داریم بیش از حد سخت و روی عملکردمان تاثیرگذار بود. البته باز هم می‌گویم با داوری عادلانه‌تر حتی ممکن بود مساوی به تهران برگردیم. بهرحال فرصت افسوس خوردن نداریم و مثل همه این یک سال با واقعیت‌ها کنار خواهیم آمد. حرف ما همان حرف آقای برانکو است و بچه ها طوری بازی می‌کنند که انگار آخرین بازی عمرمان است.

850 نمایش