تاریخ انتشار: سه شنبه, 24 مهر 1397 ساعت 16:02

معرفی خواننده های محبوب مهر 97

همه ما بهنام بانی را با صدای قوی، تحریرهای خاص، آهنگ های سبک خودش و ظاهر منحصر به فردش به خاطر می آوریم. خواننده ای که با آمدنش سبک به نسبت جدیدی را وارد موسیقی پاپ مدرن کشور کرد. او در حال حاضر یکی از محبوب ترین خواننده پاپ است. از همین رو همه نسبت به دانلود آهنگ های بهنام بانی اقدام می کنند. به گفته خود او، آغاز ایجاد علاقه اش در این کار، خواندن قرآن در مراسمات صبح گاهی مدرسه اش بوده است و یکی از بزرگترین مشوق هایش در این زمینه پدرش بوده که نوازندگی آکوردئون انجام می دهد.

بهنام بانی آهنگ های هیت زیادی وارد بازار موزیک و موسیقی ایران کرده است اما آهنگی که با آن استارت محبوبیتش زده شد، آهنگی با نام علاقه خاص بود که در همان ابتدا برای معروفیت بهنام بانی کفایت می کرد. با این وجود بهنام بانی به فعالیت حرفه ای خود در موسیقی ادامه داد و آهنگ موفق تری به نام من یه دیونم را انتشار داد. این آهنگ از استقبال بی نظیری مواجه شد و این موضوع را به بهنام بانی یادآوری کرد که باید کارش را جدی تر ادامه دهد. سرانجام با انتشار آهنگ بسیار خاطره انگیز عاشقم کرده، بهنام بانی از جایگاه مستحکمی در موزیک ایران برخوردار شد.

 

موسیقی را خیلی ها غذای روح نامیده اند که با کمی توجه و دقت می توان دریافت که این گفته اشتباه هم نیست. همه ما کم و بیش از موسیقی و موزیک لذت می بریم و با آمدن آهنگ های با کلام در سبک های مختلف بیشتر به این سمت کشیده شده ایم به حدی که همیشه به دنبال دانلود آهنگ های جدید هستیم. هر خواننده موفق پس از انتشار آهنگ های جدیدش جان دوباره ای به این بازار پرهیاهو می بخشد و اول از همه طرفداران گاها پر شمارش اقدام به دانلود آن آهنگ یا آهنگ ها می کنند.

هر چقدر هم که یک آهنگ یا موزیک زیبا و آرامش بخش باشد، پس از مدتی دوست داریم چیزهای جدیدتری بشنویم و همین موضوع باعث می شود خوانندگان و اهالی موسیقی هیچ گاه بیکار نباشند و همیشه برای جلب رضایت طرفداران خود آهنگ ها و آلبوم های موسیقی جدیدتری تولید کنند. این موضوع را می توان با مقایسه سبک های قدیمی موسیقی و سبک های حاضر به اثبات رساند که تا چه اندازه موسیقی در طی دوره های مختلف دست خوش تغییرات و تکمیل و تکامل شده است.

 

شاید اگر شما هم اهل موسیقی پرطرفدار پاپ باشید، نام محسن ابراهیم زاده را در این سال های اخیر زیاد شنیده باشید. کسی که با خوانندگی، آهنگسازی و ترانه های بی نقصش، سبک کاملا متفاوتی از موسیقی پاپ تلفیقی با موسیقی سنتی ارائه کرد از همین رو دانلود آلبوم محسن ابراهیم زاده کاملا توجیه پذیر است چرا که به نظر می رسد آهنگ های تولید شده توسط او کاملا ارزش شنیدن را داشته باشد. یکی از بارزترین ویژگی های خواندن محسن ابراهیم زاده، تحریرهای بسیار زیبا و متفاوتی است که در حین خواندن اجرا می کند، تحریرهایی که کاملا مخصوص به خودش می باشد.

این خواننده به نسبت جوان اهل تربت حیدریه کار موسیقی خود را به صورت حرفه ای از سال 88 آغاز کرد و در حال حاضر نتیجه کارش را گرفته است. یکی از به یادماندنی ترین آهنگ های ساخته شده توسط محسن ابراهیم زاده که با توجه بسیار زیادی همراه شد، آهنگ سال نو بود که به عنوان تیتراژ برنامه مهتاب از شبکه تهراه پخش می شد. اما آهنگی که طرفداران این خواننده محبوب را چندین برابر کرد آهنگی نبود جز آهنگ برداشت رفت که بدون هیچ اغراقی می توان گفت در سال انتشارش به یکی از هیت ترین آهنگ های پاپ آن سال تبدیل شد.

 طرفداران موسیقی و آهنگ های به روز انتشار یافته در این بازار، همیشه به دنبال سایتی هستند که بتوانند آهنگ ها و آلبوم های موسیقی تازه انتشار یافته را از طریق آن سایت دانلود کرده و گوش کنند. یکی از بهترین سایت ها در این زمینه سایت موزیک نگار است. تفاوتی نمی کند که شما به چه سبکی از موسیقی و آهنگ ها علاقه داشته باشید و یا کدام یک از خواننده های معروف ایرانی و خارجی را دنبال کنید، در این سایت به تمام موزیک های آن ها دسترسی خواهید داشت.

 ویژگی بسیار خوب این سایت در این است که آهنگ های تازه انتشار یافته سریعا بر روی این سایت قرار می گیرند. پس اگر جزء کسانی هستید که علاقه دارید همیشه به عنوان اولین نفرات یک آهنگ یا آلبوم موسیقی را گوش کنید، سایت موزیک نگار می تواند بهترین انتخاب برای دریافت این آهنگ ها و آلبوم ها باشد. همچنین اگر خواننده ای را نمی شناسید و با او آشنایی کامل ندارید، می توانید از طریق امتیازات ثبت شده توسط کاربران و نظرات ارسالی بر روی هر آهنگ، درصد موفقیت آن خواننده را در زمینه کاری خودش تخمین بزنید و نسبت به دانلود و عدم دانلود آهنگ های او تصمیم گیری کنید. در این سایت به آرشیو کامل خواننده های مورد علاقه تان نیز دسترسی خواهید داشت.

1732 نمایش

نظر دادن