تاریخ انتشار: دوشنبه, 23 مهر 1397 ساعت 10:54

معرفی هاتگرام و مسنجرهای مرتبط | مهر 97

برای دسترسی به قابلیت ها و امکاناتی بیشتر، برخی از کاربران تلگرام، ترجیه می دهند از اپلیکیشن های غیر رسمی و دست کاری شده تلگرام استفاده کنند. این نرم افزارها با استفاده از سرورهای اصلی تلگرام کار می کنند و همین موضوع برای داشتن امنیت بالا کفایت می کند. شما نیز می توانید با دریافت و آپدیت اپلیکیشن هاتگرام به یکی از بهترین اپلیکیشن های تولید شده با شکل و شمایل تلگرام های غیر رسمی دسترسی داشته باشید. هاتگرام را می توان جزء اولین اپلیکیشن های تلگرام غیر رسمی انتشار یافته دانست که مجوز عبور از فیلترینگ را دریافت کرده بود.

اما اگر شما هنوزم به کاربران فعال هاتگرام تبدیل نشده اید و این نرم افزار را بر روی تلفن همراه خود نصب نکرده اید بد نیست برخی از ویژگی های آن را بشناسید:

  • امکان مشاهده پست ها و گشت و گذار در کانال هایی که اصلا عضو آن نیستید
  • شخصی سازی محیط چت با ساخت تم های زیبا
  • قابلیت جالب و کاربردی مشاهده پست هایی که بیش ترین طرفدار را داشته اند به تفکیک زمان و مکان قرارگیری پست
  • استفاده از عکس پروفایل تلگرام دوستانتان به عنوان عکس مخاطبین در لیست مخاطبین خود
  • ارسال پست ها و پیام ها به صورت گروهی
  • و قابلیت های کاربردی دیگر

 

در ادامه مطلب با نرم افزار بسیار کاربردی گوگل الو بیشتر آشنا خواهیم شد. با مطالعه این مطلب با خیالی آسوده نسبت به دانلود گوگل الو اقدام خواهید کرد. این پیام رسان به نسبت نو پا، با پشتوانه بسیار قوی توسط گوگل وارد مارکت های معروف اندروید از جمله گوگی پلی شد. گوگل در کنفرانسی این اپلیکیشن را معرفی کرد و بیشترین موضوعی که در مورد آن مانور داد، بحث امنیتی اپلیکیشن و پیام رسان گوگل الو بود. پس از استفاده از گوگل الو متوجه خواهید شد این نرم افزار بسیار فراتر از یک پیام رسان عمل می کند.

در محیط گفت و گوی گوگل الو علاوه بر پشتیبانی از ارسال فایل ها و پیام ها با فرمت های مختلف، امکانات فراوان دیگری نیز فراهم شده است. به طور مثال می توانید برخی از پیام های تاکیدی خود را با ابعاد بسیار بزرگ ارسال کنید که صفحه نمایش تلفن همراه طرف مقابلتان را کاملا اشغال کند! اگر از طرفداران استیکرهای جذاب هستید، بدون شک گوگل الو با استیکرهای بسیار زیبا و منحصر به فردش شما را کاملا راضی نگه خواهد داشت. و اما یکی دیگر از پر طرفدارترین ویژگی های گوگل الو امکان ایجاد گفت و گوهای کاملا ناشناس است.

 

از همان ابتدای فعالیت موبوگرام به عنوان اولین اپلیکیشن غیر رسمی تلگرام، رقیبی سر سخت پا به پای او پیش می آمد. نرم افزار تلگرام فارسی که هنوز که هنوز است بسیاری از کاربرانش به دنبال دانلود نسخه جدید تلگرام فارسی هستند. همان طور که از نامش پیداست، بزرگ ترین ویژگی این نرم افزار در پشتیبانی کامل از زبان شیرین فارسی می باشد. ویژگی بسیار مهمی که همیشه یکی از بزرگ ترین ملاک ها برای دانلود نرم افزار توسط برخی از کاربران است. با دریافت آخرین نسخه از این نرم افزار امکان ویژه حذف دو طرفه پیام را نیز خواهید داشت.

تلگرام فارسی با قالب های پیش فرض جذابی انتشار یافته است که در صورت داشتن علاقه به این نوع قالب ها می توانید با یک کلیک آن ها را عوض کنید. همچنین در این اپلیکیشن امکان فوروارد پیام ها به صورت بدون نام نیز فراهم شده است که در مواردی شاید به کارتان بیاید. همچنین اگر با شخص خاصی زیاد در ارتباط هستید می توانید آن را به عنوان مخاطبین خاص در لیست خود مشخص کنید و یا پیام های خاصی را به عنوان مورد علاقه ها، در لیست پیام های مورد علاقه پین کنید.

تنوع بسیار زیاد در تلگرام های غیر رسمی باعث نمی شود که بیان کنیم تمامی این نرم افزارها کارایی و کاربردهای یکسانی دارند. یکی دیگر از این پیام رسان های غیر رسمی، نرم افزار فیلگرام است. نرم افزاری که توسط برنامه نویسان کاملا ایرانی توسعه و انتشار یافته است. این نرم افزار نیز پس از اعمال فیلترینگ برای پیام رسان رسمی تلگرام، با دریافت مجوزهای این کار، سریعا نسبت به آپدیت اپلیکیشن خود اقدام نمود. فیلگرام از نظر سرعت و امنیت سرورهای استفاده شده اش، بسیار قابل تحسین می باشد.

در اپلیکیشن فیلگرام می توانید تب های چت یا گفت و گوی خود را همان طور که علاقه دارید مرتب کرده و در صورت نیاز، بدون محدودیت تغییر دهید. همچنین در صورت تمایل می توانید به راحتی کپشن و نوشته های زیر پست ها و عکس های مختلف انتشار یافته را کپی کرده و استفاده کنید. همانند تلگرام فارسی و هاتگرام، فیلگرام نیز به واسطه توسعه دهندگان ایرانی اش، زبان فارسی را برای این اپلیکیشن قرار داده و به طور کامل از آن پشتیبانی می کند. با مطالعه قابلیت های بیشتر این نرم افزار، بدون شک به یکی از اولین انتخاب هایتان به عنوان یک تلگرام غیر رسمی تبدیل خواهد شد.

شاید شما پس از اتفاقات اخیر برای تلگرام، به دنبال یک جایگزین مناسب برای آن باشید و ترجیه بدهید از تلگرام های غیر رسمی به هیچ عنوان استفاده نکنید. اگر چنین قصدی دارید یکی از بهترین گزینه ها می تواند پیام رسان آی گپ باشد. اول از همه بهتر است بدانید که اپلیکیشن آی گپ برای تمامی سیستم عامل های معروف تلفن های همراه هوشمند وارد بازار شده است. پس اگر دوستانتان تلفن های همراهی با سیستم عامل های متفاوت دارند جای هیچ نگرانی نیست، زیرا آی گپ فکر همه جا را کرده است.

ار برترین ویژگی های آی گپ می توان به سیستم رمزنگاری چند مرحله ای اش اشاره کرد که خیال همه را از بابت امنیت تا حدود زیادی راحت کرده است. ویژگی بعدی آی گپ در محیط کاربری بسیار جذابش می باشد. این محیط آن قدر زیبا طراحی شده است که به راحتی هر سلیقه ای را راضی نگه می دارد. ترکیبات رنگی انتخاب شده برای این محیط به هوشمندانه ترین شکل ممکن صورت گرفته است. تقریبا می توان ادعا کرد در اپلیکیشن های پیام رسان، آی گپ یکی از بهترین ها در زمینه محیط کاربری و گرافیک می باشد. با دانلود این اپلیکیشن و عضویت در این پیام رسان تجربه متفاوتی از گفت و گو با دوستانتان را رقم بزنید.

1105 نمایش

نظر دادن