تاریخ انتشار: یکشنبه, 01 مهر 1397 ساعت 12:56

محبوبترین بازی های موبایلی با حل مراحل

با تکنولوژی گوشی های هوشمند، بازی های موبایل در جایگاه بالایی قرار گرفتند. این بازی ها در تمامی سنین محبوب شدند. یکی از این بازی ها آمیرزا می باشد. آمیرزا بازی فوق العاده جذاب که بصورت بازی با کلمات می باشد. در صورت سخت بودن بعضی از مراحل شما می توانید، جواب همه مراحل بازی آمیرزا را در سایتهای تخصصی این حوزه نظیر بازی کمک بیابید.

حال بخشی از این بازی را برای شما بازگو می کنیم. بازی آمیرزا در سبک بازی با کلمات در بین مردم محبوبیت پیدا کرد. یکسری حروف بهم ریخته در حول یک دایره قرار گرفته است. با کشیدن انگشت روی این حروف شما می توانید کلمه مورد نظر را پیدا کنید. این بازی بر توانایی تمرکز و بالابردن سطح هوش شما بسیار مفید می باشد. بازی آمیرزا بصورت مرحله ای با نام گذاری دلاک مشتمال، میرزا عالم خردمند، طبیب دندان و تماشاخانه و.... می باشد. در این مراحل با پیشرفت مرحله گامی سخت تر را در بازی تجربه می کنید.

در این بازی بالای 500 مرحله گنجانده شده است. برای هر یک از مراحل با نام متفاوت و با انیمیشن های بامزه شما را سرگرم می کند.

ویژگی های بازی آمیرزا :

در مراحل مختلف از موسیقی اصیل ایرانی استفاده شده است.

در این بازی گرافیک فوق العاده قوی استفاده شده است و مخاطب را جذب بازی می کند .

مراحل بازی زمان بندی خاصی ندارد و شما بنا به تمرکز خود می توانید ساعت ها وقت بگذارید.

در مراحل ابتدایی بازی بصورت 2 الی 3 کلمه ای است ولی در مراحل بالاتر بالای 5 الی 10 کلمه می رسد.

بازی آمیرزا باعث بالابردن هوش و حافظه شما می شود. نقش مهمی در پیشگیری از آلزایمر دارد.

بازی با کلمات موجب ارتقا دانش کلمات شما می شود .علاوه بر دانش دقت شما را افزایش می دهد.

در طی این بازی دایره لغات شما در سطح بالاتری قرار می گیرد.

در ادامه شما را با یکی دیگر از بازی های هوشمند آشنا می کنیم . این بازی یک بازی معمایی بنام باقلوا می باشد. با نصب این بازی باید جدول های نامرتب را مرتب سازی کنید و کلمه درست را پیدا کنید. جواب کامل باقلوا در سایت های اینترنتی موجود است . اگر در مرحله ای دچار سردرگمی شدید می توانید کمک بگیرید.

این بازی بالای 800 مرحله جدول بهم ریخته می باشد. با انجام این بازی ذکاوت شما سنجیده می شود.گرافیکی که برای این بازی در نظر گرفتند، فضای ایران زمین می باشد. در طی مراحل بازی به شهر یزد، بادگیرها، آرامگاه کورش کبیر، شما و جنوب سفر خواهید کرد. این جاذبه های گردشگری علاقه در مخاطب را بیشتر کرده و باعث جذابیت روز افزون بازی می شود.

ویژگی های بازی باقلوا :


بالای 800 مرحله با موسیقی و کاراکتر های ایرانی

از 32 کاراکتر تشکیل شده است که تمام کاراکتر های ایرانی هستند.

محیط بازی از آثار تاریخی و بومی طراحی شده است.

این بازی جدول با طی کردن مراحل بالاتر به درجه سختی بیشتری نزدیک تر می شود.
 بازی باقلوا را می توانید بر روی انواع گوشی و تبلت نصب کنید.

باقلوا باعث بالابردن سطح علمی و افزایش هوش شما می شود.

انجام این بازی کاملا رایگان می باشد.
در طی بازی از لغات جدید و متنوع بهره می برید.

بازی باقلوا باعث ارتقا نکته سنجی، IQ، اطلاعات عمومی کاربران می شود.  


 مراحل انجام بازی باقلوا :
این بازی از یک جدول پر از کلمات تشکیل شده که حروف آن جابجا می باشد. با توجه به حروفی که کنار هم قرار گرفته اند کلمه مور د نظر را حدس بزنید. با کشیدن انگشت خود بر روی حروف کلمه مورد نظر در جایگاه خود قرار می گیرد. با رفتن به مراحل بالاتر حل جدول و پیدا کردن کلمات به مراتب سخت تر می شود.

 

بازی فندق :

یکی دیگر از بازی های محبوب بزرگسالان و نوجوانان بازی فندق می باشد.در ادامه مراحل اپلیکیشن فندق را شرح می دهیم.

این بازی همانند بازی باقلوا و آمیرزا، بازی با کلمات می باشد. شما در ابتدا یکسری واژگان بهم ریخته دارد. در قسمت بالایی بازی یکسری جایگاه برای کلمات 3 حرفی، 4 حرفی و... قرار داده شده است. با کشیدن انگشت خود بر روی این کلمات می توانید کلمه مورد نیاز خود را حدس بزنید. با انجام این گونه بازی ها شما تبدیل به دایره المعارف می شوید. تمرکز زیادی را می توانید با انجام بازی کلمات کسب کنید. با این بازی ذهن و هوش خود را افزایش می دهید.

ویژگی بازی فندق :

یک بازی اعتیاد آور ولی در عین حال ساده می باشد.

بالای 600 مرحله بازی چالش کلمات دارد.

گرافیک فوق العاده، موسیقی اصیل ایرانی

روی تمامی گوشی های اندروید و تبلت نصب می شود.

 

با انجام این بازی می توانید مغز خود را آموزش دهید تا با کلمات جدید آشنا شود.این بازی توسط تیم پلاس ناین گیمز ساخته شده است .

حل مجموعه بازیهای جدولانه

آیا با بازی های جدولانه آشنایی دارید؟

بازی جدولانه یک نوع بازی، جدول با کلمات متقاطع می باشد. در واقع جدول شرح در متن بر روی گوشی های اندروید می باشد. حل جدول به رشد حافظه و تقویت معلومات شما کمک می کند. برای بالابردن آگاهی خود همیشه در اوقات فراغت خود از از این قبیل بازی ها بهره ببرید. با حل مجموعه بازیهای جدولانه ، شما به هوش و ذکاوت خود کمک بسزایی می کنید.

این بازی بر روی گوشی و تبلت نصب می شود. برای انجام بازی نیازی به تایپ کردن کلمات نیست، کافی است فقط خانه های جدول را جابجا کنید. با حدس زدن کلمه، روی حروف کلیک کنید.  با لمس کردن و جابجایی حروف، می توانید کلمه مورد نظر را پیدا کنید.وقتی حروف را در جای درستی قرار می دهید امتیاز کسب می کنید. اگر حروف در جای اشتباه قرار بگیرند امتیاز منفی می گیرید. پس با تمرکز و دقت بالا حروف را جابجا کنید، تا به جواب درست برسید و ازامتیاز شما کسر نشود.

بازی جدولانه بالای 300 مرحله می باشد.  در طی برنامه نیاز به امتیاز بیشتری پیدا می کنید، تا بتوانید مراحل جدول را به خوبی پشت سر بگذارید.  برای داشتن امتیاز بیشتر شما می توانید، با پرداخت هزینه ای اندک سکه خرید کنید. با این امتیاز ها می توانید در مراحلی که سخت تر هستند، کمک بگیرید و این سکه ها را خرج کنید.

پاسخ بازیهای موبایل

طراحان بازی های موبایل، در تلاش هستند تا با ایجاد بازی های جدید و خلاقانه نظر مخاطبین را به خود جلب کنند. سالیان سال از انواع بازی های دستی و قدیمی از جمله :آتاری، XBOX و .. محبوب ترین بودند اما با روی آوردن به گوشی های اندروید این بازی ها برکنار گرفته شد. بازیهای موبایل در جایگاه والاتری قرار گرفت.

 این بازی ها شامل : بازی فندق، باقلوا، جدولانه و... می باشد. این گونه بازی ها جذابیت بیشتری را برای بزرگسالان ایجاد کرد. بزرگسالان با پاسخ بازیهای موبایل، به ادامه و نصب بازی های بیشتر تشویق شدند. این روند ادامه پیدا کرد تا اینکه بازی ها بصورت اعتیاد آور جایگاه ویژه پیدا کرد. شما برای اطلاع از انواع بازیهای موبایل می توانید به گوگل پلی و بازار و سایت بازی کمک به ادرس bazikomak.com مراجعه کنید.

3267 نمایش

نظر دادن