AkharinNews چاپ کردن این صفحه
تاریخ انتشار: سه شنبه, 27 شهریور 1397 ساعت 13:23

بررسی جای کلمات در گوگل

افراد زیادی تمایل دارند که با داشتن یک برنامه ی اصولی جایگاه سایت خود را در موتور جستجوگری همانند گوگل، به آسانی بتوانند بیابند و مثل گذشته نیازی به جستجو در صفحات نتایج نباشد چون این کار بسیار خسته کننده  و وقت گیر در مانتورینگ سئو بود، به ویژه زمانی که سایت افراد در صفحات بالاتری از صفحه ی اول جای داشت. هدف از بهینه کردن سایت جهت دستیابی برای سه اصل مهم و اساسی است. اگر خواسته افراد رسیدن به بالاترین نتایج گوگل و دیگر موتورهای جستجوگر است باید این چنین کار را شروع کنند. ابتدا باید جایگاه خود را در رتبه بندی مشخص نمایند.

 چگونگی استفاده از  ابزار بررسی رتبه کلمه در گوگل :

این ابزار همانند ابزارهای دیگر مثل ابزار دامین اتوریتی و پیچ اتوریتی به صورت رایگان کار می کند و رتبه بندی را برای کلمات کلیدی خاص و ویژه در جستجوگر هایی مانند گوگل و یاهو فراهم می آورد. برای استفاده از ابزار باید بدین گونه عمل کنید: یک کلمه ی کلیدی به ازای هر خط در کادر اول باید نوشته شود؛ سایت یا دامنه ی مورد بررسی و دلخواه خود را باید در کادر دوم وارد نمایید و کادرهایی که باید جستجوگرها بررسی نمایند را علامت بزنید همچنین محدوده ی صفحات مورد نظر خود را انتخاب کنید سپس بر روی رتبه کلمات کلیدی کلیک نمایید. این کار چند لحظه زمان می برد تا درباره ی رتبه بندی سئو یا کلمات کلیدی ایده ی مناسب تری در اختیار شما قرار گیرد.

چگونگی کار کردن  با ابزار جهت نشان دادن رتبه کلمات کلیدی

این ابزار اسکن کردن نتایج جستجوگرها را برای کلمات کلیدی که رتبه بندی شده اند را انجام می دهد. زمان انجام آزمون توسط این ابزار، نتیجه هایی که به رنگ سبز در می آیند نشان دهنده ی عملکرد مناسب و عالی هست. این مطلب نشان می دهد که سایت شما برای یک کلید واژه خاص در همان صفحات اول جستجوگرها پیدا شده است که این نکته خبر بسیار خوبی را در پی دارد حتی اگر این ابزار سایت شما را در سه موقعیت اصلی نشان ندهد. اما اگر سایت شما در ده نتیجه ی اول و عالی قرار نگرفته بود باید متوجه این باشید که احتمالاً مشکلی رخ داده است. از جمله: بهینه نکردن صفحه برای کلمات کلیدی، دنبال نکردن راهنمای کیفیت و دچار پنالتی قرار گرفتن سایت.

  نکات مورد توجه برا به دست آوردن موقعیت بی نظیر در کلمات کلیدی :

•              انتخاب نمودن کلمات کلیدی خاص و ویژه که میزان رقابت کمتری دارند را با دقت زیادی انتخاب نمایید. برای پیدا کردن کلمات کلیدی نو می توانید از ابزار پیشنهاد کلمات کلیدی بهره ببرید.

•              سایت هایی که صفحات خود را برای کلمات ویژه و کم بهینه کرده اند نسبت به دیگر سایت ها که به کلمات خاص و اندک توجه نکرده اند در رتبه ی بالاتری قرار دارند. این مطلب نشان دهنده ی کیفیت است و جستجوگرها به سایت هایی که کیفیت عالی دارند یحتمل رتبه ی بالاتری اختصاص می دهند.

•              ایجاد نمودن بک لینک های با کیفیت، چرا که کیفیت از اهمیت بیشتری نسبت به کمیت دارا می باشد. برای این کار می توانید از ابزار بررسی بک لینک ها استفاده کنید. بهره بردن از بک لینک هایی که کیفیت پایینی دارند باعث می شوند شما در لیست سیاه جای بگیرید یا موقعیت کلمات کلیدی را پایین آورد. می توانید دوره ی آموزشی بک لینک را ببینید.

•              از روش های مختلف می توانید جهت بهبود سئوی سایت خود استفاده کنید. مانند ابزار بهبودی سئو

دلیل استفاده از بررسی رتبه کلمات در جستجو گرهایی نظیر گوگل و یاهو

این ابزار به صورت رایگان و با سرعتی مثال زدنی رتبه ی سایت تان را در اختیارتان قرار می دهد تا به بررسی رتبه ی خود در سئو بپردازید.

برخی از مزایای مانیتورینگ کلمات کلیدی با بهره گرفتن از سایت رتبه ی کلمه به شرح زیر می باشد:

•              مانیتور دقیق کلمات کلیدی در گوگل

•              مانیتور الکسا

•              مانیتور بک لینک

•              نشان دادن جایگاه کلمه بر روی نمودار

•              مقایسه کردن جایگاه کلمه با روزهای گذشته

•              امکان بررسی جهت پیشرفت سایت

پنج سایت برای آنالیز کردن کلمات کلیدی:

برای  شروع ایجاد محتوا باید کلمات کلیدی مورد بررسی قرار گیرد. یکی از کارهای مهم و با ارزشی که در زمینه ی محتوای سایت باید به آن توجه کرد تحقیق کردن درباره ی کلمات کلیدی می باشد.

 توجه کردن به کلمات کلیدی راهی برای رونق تجارت محسوب می شود و نباید به آن بی توجه بود زیرا امکان ضرر را در پی دارد و ممکن است کسب و کار با شکست مواجه شود. پس بهتر است قبل از شروع کار با  مطالعه صفحه درباره ما در رتبه کلمه با ما بشتر اشنا شوید و از ما کمک بگیرید.وقتی که افراد درباره ی کلمات کلیدی به تحقیق می پردازند باعث می شود یاد بگیرند چه کلمات و اصطلاحاتی مورد هدف جستجوگرها است و از علاقه ی مخاطبان نیز اطلاعات سودمندی را به دست می آورند. جستجوی کلمات کلیدی برا پیدا کردن بازدید کننده ی مناسب است نه تعداد بازدیدکننده ی بیشتر.

پیدا کردن کلمات کلیدی کسب و کار

 

بالا بودن ارزش کلمات کلیدی در کسب و کار آنلاین ما را بر این داشت تا افزونه ای برای سیستم مدیریت محتوای محبوب وردپرس ارائه دهیم که شما بتوانید در پنل نوشته وردپرس از این کلمات کلیدی بیشترین استفاده رو ببرید.

پنج سایت اصلی برای تحلیل کلمات کلیدی

 سایت MOZ

یکی از بهترین سرویس هایی است که 20 کلمه ی کلیدی را در طی یک ماه به صورت رایگان بررسی می کند که جهت استفاده از این سرویس باید اکانت ارتقا پیدا کند.

تحلیل کلمه کلیدی سایت google

ابزاری که شرکت گوگل طراحی کرده google keyword planner است. این سایت به دلیل تحریم شدن ایران فیلتر شده است که برای استفاده باید از نرم افزار فیلتر شکن استفاده کرد.

تحلیل کلمات کلیدی سایت KWFinder

این سایت ابزار مناسبی برای آنالیز کردن در اختیار افراد قرار می دهد و می تواند به درستی سایت های مختلف را در صفحه ی سرپ نشان دهد.

تحلیل کلمات کلیدی سایت keywordtool

برای استفاده از این سایت باید اکانت پرمیوم را خریداری کنید. این سایت نیز کلمات کلیدی مناسبی را با توجه به حوزه کاری تان در اختیارتان قرار می دهد.

تحلیل کلمه کلیدی سایت ubersuggest

این سرویس کلمات کلیدی را که توسط گوگل پیدا شده را همراه دیگر کلمات کلیدی به افراد پیشنهاد می دهد.

2305 نمایش