تاریخ انتشار: جمعه, 23 شهریور 1397 ساعت 19:09

معرفی نرم افزار های اندروید مفید شهریور 97

امروزه سایتهای زیادی برای اموزش و ارائه نرم افزارهای موبایل در اینترنت در دسترس است. در همه این سایتها نسخه جدید نرم افزارهای اندروید موجود میباشد و اکثرا نرم افزار های خود را بطور مرتب به روز میکنند.در بین این سایتها و نرم افزار های اندروید چند مورد را در این مقاله مورد نقد و بررسی قرار خواهیم داد و برای اکثر انها لینک به مرجع دانلود نرم افزار را نیز قرار میدهیم:

فیلگرام

اپلیکیشن فیلگرام یکی از نسخه غیر رسمی نرم افزار تلگرام بوده که میان کاربران محبوبیتی بالا پیدا کرده از آن استقبال نموده اند. فیلگرام هم همانند سایر نسخه های تلگرام از سرور های اصلی تلگرام اطلاعات را می گیرد و بر روی سرورهای خود ارائه می کند تلگرام یکی از نسخه های غیررسمی از تلگرام می باشد که سرعت بسیار بالا و نسبتا مناسبی دارد البته نرم افزار های دیگری نظیر تلگرام پلاس یا تلگرام طلایی نیز وجود دارد که به خاطر توانایی های خود کاربران را به سمت خود جذب کرده‌اند

 برای استفاده از  اپلیکیشن فیلگرام، در ابتدا پس از دانلود آخرین نسخه فیلگرام   کلید نصب نرم افزار را بزنید و سپس از ان استفاده کنید.

 

اگر در فیلگرام گروه بسازید و اگر مدیر گروه برای اداره آن نیاز به همراهی افراد دیگری داشته باشد می‌تواند از قسمت تنظیمات گروه افراد مورد تایید را انتخاب نماید و پیام هایی را که مناسب گروه نمی باشد را حذف نماید. دیگر ادمین ها نیز قابلیت های مدیر اصلی را دارند.

ایمو

نرم افزار ایمو نیز یکی دیگر از نرم افزار های جایگزین شده برای تلگرام می باشد زمانی که دسترسی به تلگرام ممنوع شد نرم افزار ایمو به سرعت بین کاربران محبوبیت پیدا کرد و رشد قابل توجهی داشت

امتیاز ایمو در گوگل پلی 4.4 از 5 است و نزدیک به 12 میلیون کاربر فعال دارد و در حال حاضر بیش از 600 میلیون بار  دانلود شده است، ایمو برای سیستم عامل های اندروید ، ویندوزفون و ios  عرضه شده است البته در نسخه دسکتاپ لازم است شما ایمو را روی تلفن همراه خود هم داشته باشید چرا که کد فعالسازی نسخه‌ی دسکتاپ مشابه آنچه که در تلگرام می‌دیدیم از طریق اپلیکیشن موبایل به اطلاعتان می‌رسد

برای دانلود نسخه رسمی ایمو از سایتهای معتبر استاده کنید تا همواره به روز ترین و مسلما با کیفیت ترین نسخه از این نرم افزار را داشته باشد.

برای نسخه دسکتاپ  حجم آن در حدود 11 مگا بایت است اما نسخه اندروید آن 5 مگابایت است اگر موبایل یا تبلت دارید می توانید از این برنامه به راحتی استفاده کنید

گوگل الو

نرم افزار گوگل الو یک نرم افزار مسنجر برای اندروید است که توسط گوگل ساخه شده و به روز رسانی میشود. نرم افزار گوگل الو از کدگذاری پیشرفته در مکالمات استفاده می نماید و این همان نکته‌ای است که این نرم افزار را از سایر نرم افزارها متمایز میکند. همچنین هنگامی که پیغامی دریافت کنید نرم افزار گوگل الو پاسخهایی به شما پیشنهاد می دهد تا از بین آنها پاسخ مناسبی را به مخاطب خود بدهیم. برای استفاده از این نرم افزار شما نیاز به ساخت اکانت گوگل جدید نداریم و تنها کافی است که با استفاده از شماره تلفن خود یک اکانت داخل این نرم افزار ایجاد نمایید.مسلما این نرم افزار هم هر چه به روز تر باشد کاملتر است پس کاملترین آپدیت گوگل الو بهترین پیشنهادی است که میتوانیم به شما بدهیم.

 

بیتاک

نرم افزار بیتاک از مسنجرهای قدیمی و بسیار پرطرفداری هست که هنوز هم طرفداران زیادی را داشته و بسیاری برای دوستیابی و چت به اهداف مختلف و هیجان انگیز از آن استفاده می کنند. کلمه bee معنای زنبور دارد که در تصویر نرم افزار بیتاک می توان آن را مشاهده نمود. در هر به روز رسانی این نرم افزار کاملتر میشود پس آخرین نسخه اپلیکیشن بیتاک  که در حال حاضر موجود است امکاناتی حتی بیشتر از توضیحات ما در خود جای داده است.قابلیتی که در این اپلیکیشن وجود دارد این میباشد که می توانید کلیه کاربرانی که در اطرافتان هستند را سرچ کرده و با آنها گفتگو نمایید همچنین شما با این نرم افزار می توانید در قسمت سرچ از میان کلیه یوزرها در سطح جهان به جستجوی فرد مورد نظر خود بپردازید.

1283 نمایش

نظر دادن