AkharinNews چاپ کردن این صفحه
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 21 شهریور 1397 ساعت 19:21

نرم افزار های پر استفاده موبایل

نرم افزار های پر استفاده امروز چیست؟ در مقاله حاضر قصد داریم درباره اینستاگرام و تعدادی نرم افزار مفید دیگر توضیحاتی را خدمت شما ارائه نماییم.

اینستاگرام  

 اینستاگرام  یکی از محببوترین شبکه های اجتماعی و برنامه ها برای اضافه کردن جلوه های جذاب به تصاویر در سیستم عامل اندروید است. با کمک نرم افزار اینستاگرام می‌توان آلبومی از عکسهای خود ایجاد نمود و آن را برای نمایش سایرین در سایت اینستاگرام قرار داد. البته بسیاری کاربردهای دیگر نیز وجود دارد که بخاطر انها کاربران به دانلود آپدیت نرم افزار اینستاگرام روی می اورند ، یکی از کاربردهایی که اینستاگرام در بین کاربران دارد، استفاده از آن به عنوان فروشگاه اینترنتی ( بصورت جایگذین فروشگاه های سنتی ) بوده که فروشندگان  کالا، اجناس خود را روی آلبوم های متفاوتی قرار می دهند. البته برنامه اینستاگرام قابلیت ها و مزایای متفاوتی دارد که در زیر به برخی از آنها اشاره می نماییم.

بعد از دانلود نرم افزار اینستاگرام و ورود به آن توسط شماره تلفن همراه و یا ایمیل و انجام تنظیمات اولیه، وارد محیط کاربری برنامه می شوید

تلگرام طلایی

برنامه کاربردی تلگرام طلایی یکی از نرم افزارهای پیام رسان است که پس از فیلتر شدن نسخه اصلی تلگرام، با اقبال بیشتر کاربران برای دانلود تلگرام طلایی  روبرو شد و به سرعت حجم قابل توجهی از دانلود را به خود اختصاص داد. زیرا از نظر کاربردی تفاوت چندانی با نسخه اصلی ندارد. این  اپلیکیشن  همانند نسخه اصلی، یک پیام رسان می باشد. برنامه تلگرام طلایی به طور رسمی در داخل ایران کد نویسی شده و از امنیت بالایی برخوردار است و شباهت بسیاری هم به تلگرام اصلی دارد. کاربران می ‌توانند به راحت و ایمن و همچنین با سرعت بالا اطلاعات خود را جابجا کرده و از آن  استفاده نمایند. برنامه تلگرام طلایی از زبان فارسی به صورت کامل پشتیبانی می کند و به کاربران ایرانی این دسترسی را می دهد تا به راحتی از آن استفاده نمایند.

دایرکت اینستاگرام

دایرکت اینستاگرام چیست و کاربرد آن کدام است؟ منظور از عبارت « دایرکت اینستاگرام »، امکان ارسال پیام به صورت خصوصی در اپلیکیشن اینستاگرام می باشد. برای شرح موضوع، مثالی را خدمت شما بیان می نماییم. تصور کنید از جستجو در نرم افزار اینستاگرام استفاده کرده و به این ترتیب اکانت یکی از آشنایان قدیمی خود را پیدا می کنید. برای ایجاد ارتباط با دوست قدیمی خود، می توانید برای او کامنت بگذارید که در این صورت افراد متفاوتی این امکان را خواهند داشت که پیام درج شده توسط شما را مطالعه نمایند.

. اگر قصد داشتید پیامی را به صورت خصوصی برای مخاطب مد نظر خود ارسال نمایید، قابلیت دایرکت اینستاگرام این امکان را برای شما فراهم می سازد. جالب آن که با کمک دایرکت اینستاگرام، علاوه بر چت دو نفره، امکان ساختن گروه و انجام چت چند نفره نیز مقدور می باشد.

برای دانلود نسخه رسمی دایرکت اینستاگرام بر روی لینک نرم افزار کلیک کنید.

فیلگرام

برای استفاده از  نرم افزار فیلگرام، در ابتدا باید آن را دانلود نمود و سپس این نرم افزار را نصب کنید.  پس از آن شما می‌توانید با استفاده از یک شماره تلفن همراه اپلیکیشن را نصب کنید، پس از وارد کردن شماره تلفن این نرم افزار برای تایید، کدی را برای شما پیامک می کند، با وارد کردن این کد شما می توانید وارد صفحه اصلی فیلگرام شوید. در قسمت تنظیمات نام کاربری خود را که برای مخاطبینی که تلفن همراه شما را ذخیره ندارند، به نمایش گذاشته می شود. وکسانی که شماره ی کاربر را ذخیره دارند، نام او را به همان اسمی که ذخیره کرده اند ملاحظه می کنند.  همچنین عکسی برای پروفایل خود که قابل رویت برای تمامی کاربران می باشد انتخاب نمایید.

 

ظاهر و پوسته اپلیکیشن فیلگرام  با  نرم افزارهای مسنجر دیگر تفاوت چندانی ندارد و شما می توانید با استفاده از تنظیمات زبان فارسی این برنامه، به راحتی با آن کار کنید. در این نرم ‌افزار شما می ‌توانید محیط  داخل برنامه را شخصی سازی کنید برای این کار میتوانید برای صفحه مکالمه خود پوسته ای مورد پسند انتخاب کنید. و یا  رنگ تم مورد نظر را تغییر دهید، در این حالت صفحه تلگرام کاربر، به رنگ دلخواه مورد پسند او تغییر می کند و فضای کاربری را بطور دخواه می نماید.

شما میتوانید آپدیت فیلگرام را با کلیک بر روی لینک نام نرم افزار دریافت کنید.

اگر تمایل به گفت و گوی شخصی با مخاطبی از مخاطبین خود را داشتید می توانید از قسمت مخاطبین نام او را جستجو کنید  و پیام خود را به او ارسال نمایید. ولی اگر مایل به گفت و گو با چند نفر از دوستان خود بصورت همزمان را دارید ‌می­توانید از قسمت بالای صفحه که علامت سه خط افقی را برای شما  به نمایش گذاشته است، گزینه ایجاد گروه را بزنید. ادمین (مدیر گروه) می تواند افرادی را که مایل به حضورشان در گروه می باشد را عضو نماید، همچنین برای گروه خود عکس و اسمِ مشخصی بگذارد که مشخصه گروه باشند. در گروه، تمامی کاربران می‌توانند اطلاعات خود را برای تمامی اعضا به نمایش بگذارند. گروه ها قابلیت ارسال عکس و فیلم و همچنین گذاشتن ویس را دارند.

1984 نمایش