تاریخ انتشار: سه شنبه, 20 شهریور 1397 ساعت 09:43

ابتلا و مبارزه بازیگر زن به بیماری سرطان

اولیویا نیوتون جان خواننده و بازیگر فاش کرد که برای سومین بار در حال مبارزه با بیماری سرطان است. این خواننده چهار بار برنده جایزه موسیقی گرمی شده است.

مهر: اولیویا نیوتون جان خواننده و بازیگر طی یک مصاحبه با برنامه تلویزیونی یکشنبه شب استرالیا گفت که یک غده در پایین ستون فقراتش تشخیص داده شده است.

او گفت: شوهرم همیشه حامی من بوده است و باور دارم که بر بیماری غلبه خواهم کرد و این هدف من است.

ستاره فیلم «گریس» در سال ۱۹۹۲ مبتلا به بیماری سرطان سینه شد او در سال ۲۰۱۳ در حالی که به دنبال یک تصادف مختصر اتومبیل تحت درمان بود متوجه شد که سرطان به شانه اش سرایت کرده است. وی سال گذشته اعلام کرد که سرطان سینه اش بازگشته است.

الیویا نیوتن جان

بازیگر و خواننده ۷۰ ساله به مجری برنامه بیان کرد: تلاش می کنم بر ترس متمرکز نشوم. او در مورد افکار مثبت خود نیز چنین گفت: من در این مکان زیبا زندگی می‌کنم. یک شوهر فوق‌العاده دارم. همه حیواناتی را که دوستشان دارم در کنار خود دارم. یک شغل فوق‌العاده دارم و چیزی ندارم که در موردش شکایت کنم.

نیوتون جان در لندن به دنیا آمد و مدت طولانی در استرالیا اقامت داشت. او اکنون در لس آنجلس زندگی می کند.

این خواننده برنده چهار جایزه گرمی در پایان گفت که در حال درمان سرطان با ترکیبی از پزشکی و داروهای طبیعی برای تسکین درد است و آرزو کرد که این دارو به زودی در استرالیا در دسترس همه بیماران سرطانی قرار بگیرد.

1124 نمایش

نظر دادن