تاریخ انتشار: سه شنبه, 23 مرداد 1397 ساعت 11:22

زیباترین کشورهای آسیا را مقصد سفر خود قرار دهید

استانبول بدون شک، یکی از زیباترین شهرهای آسیا محسوب می‌شود و در این بین، تایلندی که بسیار در نزد مسافران ایرانی معروف است را هم، باید همچون بهشتی بر روی زمین دانست.

 

تور استانبول، مرز میان فرهنگ آسیایی و اروپایی

تور استانبول به دلایل زیادی در نزد ایرانیان از محبوبیت زیادی برخوردار است. ابتدا باید در نظر گرفت که فرهنگ کلی مردم این کشور، بسیار به ایرانیان نزدیک است و کم‌ترین مشکل از این بابت برای شما پیش خواهد آمد. در وهله دوم، زیبایی‌ها و شکوه، شهری است که درست در مرز اروپا و آسیا واقع شده و چه از نظر معماری شهری و بناهای باستانی و چه از نظر زیبایی‌های طبیعی، در دنیا مشابه ندارد. در این بین، نباید نزدیکی و هزینه پایین سفر به استانبول را نیز، از قلم انداخت که خود دلیلی بزرگ است.

در باب هزینه‌ها گفتیم. انتخاب یک تور مناسب برای سفر به استانبول، از اهمیت بالایی برخودار است. آژانس مسافرتی آویسا سعی کرده تا بهترین قیمت ممکن در قبال امکانات خوبی که برای‌تان در نظر می‌گیرد را اخذ کند. در این بین، امکان انتخاب در میان چندین هتل و برگزیدن آن موردی که با بودجه شما بیشتر جور است نیز، از امکانات بسیار خوب تورهای آویسا به حساب می‌آید.

اگر به استانبول سفر کردید، چند مکان است که باید حتما از آن‌ها دیدن کنید. اول از همه تنگه بسفر، که خود دیدنی‌های بسیاری را در کنار خود دارد و بعد مسجد با شکوه ایاصوفیه. اما کار به این‌جا ختم نمی‌شود. محله قدیمی، پل معروف شهر، قصر توپکاپی، مسجد آبی، آب انبار باسیلیکا و برج گالاتا، تنها بخشی از دیدنی‌های این شهر است. شهری که مجموعه‌ای بسیار ارزشمند از جاذبه‌های گردشگری را در مسافتی کوچک جمع کرده و تازه اگر کمی پا را از شهر فراتر بگذارید و به حومه استانبول بروید، انتخاب‌های بسیار بیشتری نیز برای‌تان مهیا خواهد شد.

استانبول برای خرید نیز، شهری عالی محسوب می‌شود. در مراکز خرید بزرگ و مجلل این شهر، می‌توانید هم انواع برندهای معتبر خارجی را پیدا کنید و هم از برندهای معروف و بسیار مرغوب ترک، خرید کنید. بازارهای بزرگ و شلوغ استانبول را هم نباید فراموش کرد، که برای خرید سوغات و اجناس ارزان قیمت، جایی بسیار عالی محسوب می‌شود.

 

بازدید از سرزمین رنگارنگ با تور تایلند

تور تایلند با تنوع بی‌نظیر در دیدنی‌هایی که برای شما به ارمغان می‌آورد و هزینه پایین‌تر نسبت به بسیاری کشورهای معروف آسیا، مقصدی ایده‌آل برای سفر در ایام تعطیلات محسوب می‌شود. جایی مملو از جاذبه‌های توریستی فوق‌‌العاده که تمامی ندارند و باید بارها و بارها به آن سفر کرد، تا نهایت توانسته باشید به دیدن بخشی از زیبایی‌ها برسید.

اولین چیزی که در این کشور رنگارنگ چشم شما را خواهد گرفت، غذاهای متنوع و برخورد گرم مردم است. در تمامی بازارها و خیابان‌ها، دکه‌های غذاهای خیابانی وجود دارد که بر خلاف تصور بسیاری، اکثر آن‌ها با طبع ما هم جور هستند. رستوران‌های متنوع از اقصی نقاط جهان نیز در تایلند وجود دارد تا بتوانید غذاهای متنوع، از چندین کشور جهان را، به صورت یک‌جا در تایلند تجربه کنید.

چیزی که سفر شما را لذت‌بخش می‌کند، تنوع در مقاصد تایلند و البته سفری راحت و بی‌دردسر است، آژانس مسافرتی آویسا با استفاده از بهترین خطوط هوایی و بهترین هتل‌ها، در رنج‌های قیمتی متنوع، سفری ایده‌آل را برای‌تان رقم می‌زند و با ترتیب دادن تورهای ترکیبی از دو شهر مختلف هم‌چون بانکوک+پاتایا یا کرابی+پوکت، شما را دعوت می‌کند تا در یک سفر، به دو منطقه بسیار خوب از این کشور رفته و دیدنی‌های هر کدام را به تماشا بنشینید.

سفر به تایلند، به دو بخش مجزا تقسیم می‌شود. مخصوصا اگر به تور ترکیبی بانکوک، به همراه یکی از جزایر معروف این کشور رفته باشید. بخش اول، مربوط به پایتخت شلوغ و زیبای آن است، با مجموعه‌های تفریحی بسیار عالی، بازارهای شلوغ و مراکز خریدی که هوش از سر شما خواهد برد. بخش دوم سفر اما، مربوط به جزایر بسیار زیبا و درخشان تایلند می‌شود. جاهایی همچون کرابی، پوکت یا پاتایا که هر کدام جلوه‌های بسیار جذابی از طبیعت را به رخ می‌کشند. هر دوی این مقاصد، دارای خصوصیات منحصر به فردی هستند، اما چیزی که به طور کل در طول این سفر همیشه جاری خواهد بود، خوش گذرانی، تفریح و دیدن از بهترین‌هاست. بهترین معابد که از نظر معماری و پیکرتراشی شهره هستند، بهترین مناظری که نمونه‌اش را در هیچ کجای دنیا نمی‌توانید ببینید و البته بهترین مردمی که در همه حال مهمان‌نواز شما خواهند بود. با این اوصاف تور تایلند را باید یکی از جذاب‌ترین سفرها در آسیا دانست، سفری به شگفتی‌های شرق آسیا.

1037 نمایش

نظر دادن