تاریخ انتشار: شنبه, 06 مرداد 1397 ساعت 15:22

بررسی جدیدترین نرم افزارهای موبایل

چه برنامه هایی برای مدیریت حافظه دستگاههای اندرویدی و نقل و انتقال اطلاعات مناسب است؟

امروزه با گسترش استفاده از تلفنهای همراه و گوشیهای هوشمند ، توسعه دهندگان برنامه های این دستگاهها نیز درصدد برآمده اند تا هر چه بهتر در این بازار رقابتی حضور پیدا نمایند. علاوه بر این سایتهای بیشماری نیز وجود دارند که به ارائه بخشهایی برای دانلود نرم افزار اندروید و بازیهای آن نیز می پردازند. در میان این همه سایت بی شمار، بد نیست کاربران با چندی از نرم افزارهای پر کاربرد در حوزه های مختلف آشنایی داشته باشند. در این صورت میتوانند هر چه بهتر در انتخاب یک اپلیکیشن مناسب تصمیم گیری نمایند.

معمولا مهمترین بخش گوشیهای هوشمند بخش مدیریت حافظه آن است. نرم افزارهای گوناگونی برای مدیریت اطلاعات این بخش طراحی شده اند که در میان آنها دانلود فایل منیجر و نصب آن بر روی گوشی همراه میتواند کمک شایانی به منظم نمودن این حافظه محدود نمایند و فایلها و برنامه های موجود روی دستگاه شما را سر و سامان دهد. البته باید خاطر نشان کرد که وظیفه این برنامه فراتر از نظم دادن به حافظه است و شما میتوانید فایلهای فشرده خود را مشاهده کنید، قابلیت کپی و نقل و انتقال اطلاعات بین فولدرهای مختلف برای شما فراهم میکند و میتواند از طریق بلوتوث به ارسال و دریافت فایل بپردازد. صحبت از ارسال و دریافت اطلاعات بین دستگاههای هوشمند اندرویدی شد. جدا از فایل منیجر، برنامه های متعدد دیگری مختص این عملیات توسعه داده شده اند که در واقع از قابلیتهای موجود بر روی دستگاه شما استفاده میکنند و میتوانند با سرعت بیشتری به مبادله اطلاعات بپردازند.

قبلا برای ارسال اطلاعات از گوشی خود به گوشی دیگر باید حتما از درگاه مادون قرمز استفاده می کردید . اما با پیشرفت تکنولوژی ، تکنولوژی بلوتوث به گوشی های سری جدیدتر افزوده شد و سهولت اتصال را فراهم نمود. در چند سال اخیر نرم افزار های اشتراک گذاری با قدرت بالایی مانند زاپیا روانه بازار شده اند تا آنجا که می توانید در کمترین زمان بالاترین حجم را با راه ارتباطی مطمئن تر انتقال دهید . یکی از مزایای مهم دانلود زاپیا و استفاده از آن ، انتقال تمامی برنامه های نصب شده در گوشی اندروید بدون محدودیت می باشد و دیگر نیاز نیست فایل اصلی برنامه را برای طرف مقابل ارسال کنید. برای ارسال سریع فایل بین پلت فرمهای زاپیا عالیست. در واقع زاپیا با استفاده از قدرت وایرلس موجود بر روی دستگاه شما، میتواند سرعت انتقال اطلاعات بین دستگاهها را تا 10 مگابایت بر ثانیه افزایش دهد.

البته گاهی افراد دور از یکدیگر هستند و حتی وایرلس دستگاهها نیز قدرت انتقال اطلاعات بین آنها را نخواهد داشت. در چنین مواردی است که صحبت از برنامه های پیام رسان و یا به عبارت دیگر مسنجرها میشود. این گروه از اپلیکیشن های موبایل نیز کم نیستند و هر یک کاربرد ها و مزایا و معایب خودشان را دارند. به عنوان مثال دانلود لاین ، دانلود وایر مسنجر ، تلگرام و نرم افزارهایی شبیه به اینها میتواند به شما در انتقال اطلاعات بین دستگاههای راه دور کمک کند علاوه بر اینکه میتواند موجبات سرگرمی را نیز فراهم آورد. لاین امکاناتی نظیر تماس صوتی و ویدئویی رایگان، ارسال پیام و تصاویر شخصی را با سرعت بالا و بدون محدودیت فراهم میکند. از طرف دیگر وایر مسنجر نیز امکاناتی مشابه لاین را دارد، اما به هر حال ظاهر این نرم افزارها بایکدیگر متفاوت است و با ذائقه هر کاربری ممکن است جور در نیاید. نکته مهم در مورد تمام برنامه ها و اپلیکیشنهای اندروید این است که متناسب با نوع دستگاه و میزان حافظه و سایر تجهیزات سخت افزاری انتخاب گردند. جدا از اینکه منبعی که برای دانلود این برنامه ها در نظر گرفته میشود، باید معتبر بوده و همواره آخرین نسخه از نرم افزارها و آپدیتهای آنها را ارائه دهد. به عنوان یک منبع خوب سایت تک ای پی کا را به شما معرفی میکنیم که میتوانید همواره نسخه های به روز نرم افزارهای مورد نیاز خود را در آن بیابید و با نصب بر روی تلفن همراه خود و یا تبلت اندرویدی خود از آن استفاده کرده و از مزایای آنها بهره مند شوید.

1231 نمایش

نظر دادن