تاریخ انتشار: چهارشنبه, 27 تیر 1397 ساعت 14:09

معرفی بهترین سیستم پاپ آپ در ایران

در این مقاله قصد داریم به اهمیت افزایش ترافیک سایت و کاهش رتبه الکسا اشاره‌ای داشته باشیم. امروزه معیارهای متفاوتی برای ارزش گذاری وب سایت ها وجود دارد. یکی از این معیارها که از اهمیت قابل توجهی برخوردار است میزان ترافیک سایت می باشد که افزایش بازدید سایت باعث موفقیت سایت شده و در نهایت منجر به بهبود رتبه الکسا می‌گردد. با ظهور تکنولوژی های جدید روش های افزایش بازدید سایت بیشتر و بهتر می‌شود البته روش های سابق هم جایگاه خود را حفظ کردند ولی استفاده از شیوه های نوین تأثیر مطلوبی بر عملکرد سایر خواهد گذاشت.

مزایای افزایش بازدید یک وب سایت تنها به افزایش ارقام آمارگیر سایت خلاصه نمی‌شود بلکه با افزایش ترافیک، رتبه­ی الکسای سایت نیز به میزان قابل توجهی بهبود پیدا می کند به همین دلیل است که افزایش بازدید به طور مستقیم بر روی بهبود وضعیت سایت و بهبود رتبه الکسا تأثیرگذار است در نتیجه صاحبان سایت برای معرفی سایت خودشان از وب سایت هایی که به افزایش ترافیک و بهبود رتبه الکسا کمک می کنند استفاده می نمایند.

یکی از سایت هایی که با استفاده از بهترین تکنولوژی روز دنیا به افزایش بازدید سایت و در نتیجه بهبود رتبه الکسا کمک می نماید سایت الکسا یار می باشد و این امکان را به صاحب این سایتها می دهد که بدون کوچکترین نگرانی به هدف خود دست یابند. در ذیل ویژگی های سایت الکسا یار را به صورت مختصر مورد بررسی قرار می دهیم.

در سایت الکسا یار بهبود رتبه الکسا با جدیدترین شیوه انجام می شود. این سایت از آی پی های غیر تکراری و با زمانی که کاربر مدت آن را مشخص می کند استفاده می نماید به این ترتیب کاربر می‌تواند بعد از وارد کردن نام سایت خود، نامی را برای تبلیغ در نظر گرفته و در آینده برای مدیریت تبلیغات از آن استفاده نماید. سپس آدرس سایت مورد نظر خود را در کادر مربوطه به نحوی که در راهنما به صورت کامل توضیح داده شده است قرار می دهد. در مرحله بعد کاربر باید نامی را برای فولدری که قرار است فایل های html درون آن قرار بگیرند مشخص می نماید. لازم به ذکر است در نسخه های قبل، تنها امکان قراردادن نام 0 بر روی این فولدر وجود داشت اما در حال حاضر کاربر اختیار دارد تا هر نامی که مد نظر دارد برای فولدر در نظر بگیرد. ضمناً برای افزایش رنک  الکسا کاربر باید نوع بازدید خود را انتخاب کند  که این انتخاب می تواند از حداقل ۳۰ ثانیه تا حداکثر ۳۰۰ ثانیه یعنی برابر ۵ دقیقه برای هر آی پی باشد. به محض انتخاب گزینه مورد نظر کاربر،  هزینه مربوط به گزینه انتخاب شده نمایش داده می شود تا کاربر با دید باز تبلیغ مورد نظر خود را ثبت نمایند. بعد از تعیین نوع بازدید که قیمت پایه را مشخص می‌کند کاربر می تواند سایر آیتم ها را نیز به صلاحدید خود تغییر دهد.

افزایش بازدید سایت در سایت الکسا یار به راحتی انجام می شود. برای افزایش بازدید سایت گزینه تعداد بازدید هر آی پی در روز را می بایست محدود نمود زیرا به صورت پیش فرض هر آی پی می تواند هر تعداد که به سایت مراجعه کنند به سمت سایت شما نیز ارسال شود  چون مقدار پیش فرض این پارامتر روی بدون ثبت تنظیم شده ولی اگر بخواهیم تعداد سقف را محدود کنیم و مثلاً تعداد بازدید هر آی پی در روز را ۵ بار در نظر بگیریم هر آی پی حداکثر می تواند ۵ بار به سایت شما مراجعه کند و اگر برای بار ۶ ششم در سایت الکسا یار مشاهده شود دیگر به سایت شما هدایت نخواهد شد. شما میتوانید برای تغییر پیش فرض از قسمت «بدون سقف»،  بین ۱ تا ۵ بار تعداد دفعات مراجعه هر آی پی به سایت خود را تنظیم نمایید.

 گزینه دیگری که قابلیت تنظیم توسط شما را دارد و مستقیماً با افزایش بازدید سایت مرتبط است تعداد صفحات در هر بازدید می باشد. این گزینه مقادیر صفحه بازدیدی که در هر مرحله آی پی انجام خواهد داد را مشخص می کند. مثلا اگر شما در تعداد بازدید هر آی پی در روز مقدار ۱ را قرار داده باشید و نوع بازدید خود را به عنوان مثال روی ۶۰ ثانیه تنظیم کرده باشید در صورتی که تعداد صفحات هر بازدید ۳ در نظر گرفته شده باشد در طول آن ۶۰ ثانیه کاربر آی پی واحدی دارد که سایت شما را مشاهده کرده و در طول زمان تعداد صفحه بازدیدی که در رتبه الکسای سایت شما ثبت می‌شود نزدیک به سه صفحه می باشد البته لازم به توضیح است که برخی پارامترها هم بر این اساس تأثیرگذار هستند مثلا نوع بازدید شما چه مقدار زمان باقی ماندن هر آی پی در سایت خود را مشخص می کنید به عنوان مثال بازدید شما چه مقدار زمان باقی ماندن هر آی پی در سایت خود را مشخص می کنید این زمان حدود همان زمانی را تعیین می‌کند که قرار است در رتبه الکسای سایت شما ثبت شود چون در این صورت کاربرد مثلاً ۹۰ ثانیه در سایت شما بوده اگر فقط ۲ بازدید هم داشته باشند که اول و آخر زمان بازدید از حداقل یک صفحه در ابتدا و یکی در انتهای زمان یعنی جمعاً 2 صفحه دیده شده است در نتیجه مقدار بازدیدی که صفحه الکسا آن را ثبت میکند در طول زمان الکسا برای سایت شما نمایش میدهد نیز همین مقدار بازدیدی که شما زمانش را مشخص کرده اید.

تنظیم دیگری که برای افزایش بازدید سایت شما موثر است تعداد کل بازدید است بدون شک تعیین تعداد قابل قبول در هر روز تاثیر بسزایی در رتبه در بهبود رتبه الکسا دارد ضمناً الکسا رتبه بندی هر سایت را بر اساس میانگین ۳ ماهه در نظر می گیرد به همین دلیل برای داشتن نتیجه خوب و نهایی لازم است که شما به مدت سه ماه تبلیغ خود را به صورت دائم فعال نگه دارید. در این سیستم میانگین روزها و هفته‌ها و ماه‌های ابتدایی بسیار موثر تر و قابل لمس تر از ماه های پایانی است که با توجه به توضیحات مورد نیاز برای محاسبات ریاضی از این بحث گذر کرده و به همین میزان بسنده می کنیم که اگر شما با تنظیمات ثابت تبلیغی را سفارش دهید در ماه اول افزایش بازدید شما جهش بسیار زیادی را نسبت به ماه دوم منجر می شود و به همین ترتیب ماه دوم جهش بیشتری نسبت به ماه سوم خواهد خواهد داشت و در ماه سوم نوسان چندانی را ملاحظه نخواهید کرد. از این گفتار می‌توان این چنین نتیجه گرفت که اگر مثلا بعد از شش ماه تبلیغ خود را متوقف کنید به صورت ناگهانی دچار کاهش رتبه الکسا نخواهید شد چراکه رتبه الکسا و بر اساس میانگین ۳ ماهه اخیر در نظر گرفته می‌شود و این کاهش به صورت تدریجی روی خواهد داد.

قابلیت دیگری که در سیستم امکان تنظیم آن به کاربر داده شده امکان افزودن کد آمارگیر در سایت الکسا یار می باشد تا شما بتوانید آمار بازدید انجام شده را در آمارگیر خود بررسی نمایید. برای انجام این کار باید شناسه آمارگیر گوگل آنالیتیکس خود را در کار مربوطه کادر مربوطه وارد نمایید. به این ترتیب بلافاصله بعد از فعال سازی تبلیغ شما، آمار آی پی هایی که به سمت سایت شما هدایت می‌شوند و از سایت بازدید می نمایند را می توانید در آمارگیر خود ملاحظه فرمایید البته آمار کلی بازدیدها در پنل الکسا یار نیز قابل ملاحظه می باشند.

در نهایت با بررسی گزینه های موجود در سایت الکسا یار به این نتیجه می‌رسیم که این سایت انتخاب دقیق تک تک گزینه ها را در اختیار کاربران خود قرار می دهد به همین دلیل از شما عزیزان دعوت می نماییم تا از خدمات سایت الکسایار استفاده فرمایید و باعث بهبود کسب و کار خود در فضای مجازی شوید.

1398 نمایش

نظر دادن