تاریخ انتشار: یکشنبه, 24 تیر 1397 ساعت 13:20

فرهاد جم: ستایش ۳ این بار همه را شگفت زده می‌کند!

درخصوص حضورش در سریال "ستایش 3" در نقش یک روحانی گفت: من پیشتر در یک فیلم کوتاه نقش روحانی را بازی کرده بودم اما به صورت جدی و بلند مدت نخستین مرتبه ای است که در نقش شخصیت یک روحانی ظاهر شده ام.

میزان: وی سختی‌های بازی در نقش یک روحانی را اینگونه تشریح کرد: برای من این نقش تجربه ای جدید بود و ترجیح دادم با توجه به اهمیت و جایگاهی که روحانیت دارد، با چنین نقش سختی خودم را محک بزنم و ببینم به قول معروف چند مرده حلاجم.

بازیگران سریال همسران در همین راستا ادامه داد: هنوز بازی من به صورت جدی در سریال ستایش شروع نشده و تنها یک جلسه در خدمت دوستان بوده ام. عمده بازی من در سریال ستایش هنوز باقی مانده است. من به صورت مستمر حداقل 15 روز در این پروژه بازی خواهم داشت که حال باید دید از چه زمانی دقیقاً آغاز می شود.

وی چگونگی رسیدن به نقشش در سریال ستایش را اینگونه توضیح داد: من برای رسیدن به این نقش به خاطرات محل قدیمی خودمان و خاطراتی که از مسجد آن در ذهنم بود رجوع کردم. تلاش کردم با توجه به مشاهداتی که از روحانی محلمان داشتم به این نقش نزدیک شوم.

بازیگر سریال "آسمان من"درباره نحوه همکاری با سعید سهیلی ادامه داد: وقتی من برای اولین بار فیلمنامه ستایش 3 را خواندم به خودم گفتم که چقدر خوب نوشته شده است. احساس کردم که این سریال رشد بی نظیری داشته و غیر از موضوع انتقام و ادامه ستایش 2 بخش هایی به سری سوم اضافه شده که مخاطب را شگفت زده می کند.

جم در خصوص پیش بینی خود از موفقیت سریال ستایش 3 خاطرنشان کرد: من نمی توانم در مورد موفقیت ستایش قضاوت کنم اما مطمئنم که تمام گروه با تمام قوا تلاش می کنند تا این اثر از نگاه مخاطبان به موفقیت برسد.

771 نمایش

نظر دادن