تاریخ انتشار: سه شنبه, 08 خرداد 1397 ساعت 17:53

با اتاقک به بوم گردی کشور کمک کنید

هر روز  شاهد به فعالیت استارتاپ‌های جدیدی هستیم که هر کدام می‌تواند در زندگی ما تاثیر مثبت داشته و یا نداشته باشند . اما اتاقک که یک سایت و یک اپلیکیشن برای رزرو آنلاین ویلا ، سوییت و اقامتگاه است یکی از دغدغه ها و اهدافش توسعه بوم گردی کشور است .

اتاقک بعد از حدود یک‌سال فعالیت در زمینه اجاره و رزرو ویلا و سويیت در تمام نقاط ایران با استقبال بسیاری از کاربران مواجه شده است. این سایت و اپلیکیشن موفق شد تا در این زمینه خدماتی را به کاربران خود ارایه دهد تا دیگر معضل اقامت در مقصد سفر را نداشته باشند .

سهولت در انتخاب مقصد و کار با سایت اتاقک یکی دیگر از نکات مثبت این استارتاپ است، کافیست بعد از وارد شدن به سایت اتاقک به نشانی www.otaghak.com و ثبت نام در آن، شهر مورد نظر و بازه زمانی مناسب را انتخاب کرده و از لیست اقامتگاه‌های موجود، بهترین جایی که مناسب شما هست را آنلاین رزرو کرده و پرداخت کنید و از اقامت خود لذت ببرید .

اتاقک در تلاش است تا صنعت بوم گردی را به طرز صحیح بین مسافران خود جا بیندازد و از طرفی دیگر این اطمینان را به مسافر بدهد که مقصد امنی خواهد داشت. صاحبان اقامتگاه‌ها از فیلترهای اتاقک از جمله تایید هویت، آدرس تایید شده، نداشتن سو پیشینه و مسایلی از این قبیل رد و چک می‌شوند تا مسافر با خیالی راحت در محیطی امن از سفر خود لذت ببرد.

یکی دیگر از مسایلی که مجموعه اتاقک به آن توجه ویژه تری دارد گردش اقتصادی و رونق در این مناطق است با حضور هرچه بیشتر مسافران در این مناطق کمک شایانی به بومیان آن مناطق خواهد شد و در ادامه همچنین اگر این روال به درستی پیش برود باعث جذب توریست خواهد شد. مسافران هم می توانند با رعایت مسايل محیط زیستی و آسیب نزدن به بافت فرهنگی و تاریخی، نریختن زباله و مراقبت از محیط به سالم ماندن آن منطقه کمک کنند .

منبع : اتاقک

810 نمایش

نظر دادن