AkharinNews چاپ کردن این صفحه
تاریخ انتشار: سه شنبه, 08 خرداد 1397 ساعت 10:59

معرفی کولرگازی اینورتر بوش مدل 2018

با عرض سلام و درود ، در این مطلب میخوام که کولرگازی اینورتر بوش رو به صورت کامل خدمتتون معرفی کنم . بوش  شرکتی قدرتمند و بر پایه فناوری است که در سال ۱۸۸۶ توسط روبرت بوش در شهر اشتوتگارت آلمان تاسیس و بنیان نهاده شد. قابل ذکر است که شرکت بوش بزرگ‌ ترین تأمین‌ کننده لوازم خودکار و سیستم های تهویه مطبوع از حمله کولرگازی بوش در جهان است . بوش در بین رقبای خود همیشه بیشترین نوآوری و خلاقیت را داشته و همین باعث شده است که به عنوان برند برتر و شماره یک در اروپا شناخته شود . کولرگازی بوش نیز از این قاعده مستثنی نیست و در سال 2017 و 2018 کولرگازی اینورتر بوش مدل 100 سری 6 توانست نشان برتر کیفیت و نوآوری را در بین برند های دیگر دریافت نماید و به عنوان بهترین کولرگازی در ارپا و قطعا در جهان شناخته شود .

در ساخت کولرگازی اینورتر بوش تکنولوژی و نوآوری های بسیاری به کار رفته است که در ادامه این مطلب به برخی از آنها اشاره خواهنم نمود و برای شما توضیح میدم که چرا کولرگازی بوش نسبت به رقبای خود بهتر و برتر می باشد .

در مرحله اول کولرگازی اینورتر بوش مدل 100 کم مصرفترین کولرگازی اینورتر در جهان می باشد زیرا از تکنولوژی برد دی سی اینورتر نسل 3 در کندانسور استفاده شده است که باعث کاهش 72% مصرف انرژی می گردد . این برد اینورتر یا کاهنده مصرف انرژی به مبدل هایی نیز متصل می باشد که جریان برق را نیز نصف کرده و کلیه نوسانات برق را به صورت کامل مهار می کند و اجازه نمی دهد صدمه ای به دستگاه وارد شود . این سیستم اینورتر تعبیه شده بر روی کولرگازی بوش در نوع خود بی نظیر می باشد و عملکردی فوق العاده دارد که جدا از کاهش مصرف انرژی باعث ثبات دمای محیط شما می گردد زیرا با تغیر دور کمپروسور سرمایشی به اندازه مقدار تنظیم شده بر روی یونیت داخلی ایجاد خواهد کرد و شما از دمای خنک و مناسب محیط خود نهایت لذت را خواهید برد .

یکی دیگر از قابلیت های بسیار کاربردی کولرگازی اینورتر بوش سیستم تصفیه هوای بسیار قدرت مند آن می باشد . در واقع بع صورت جدا دستگاه تصفیه هوا وسیله‌ای است که آلودگی‌های هوا را حذف می‌کند. این وسایل عموماً به عنوان دستگاهی سودمند برای افراد مبتلا به آلرژی و آسم، همچنین از بین بردن دود سیگار به بازار عرضه شده‌است. انواع تجاری دستگاه تصفیه هوا به صورت کوچک و مستقل یا در ابعاد بزرگتر که در دستگاه‌های تهویه مطبوع در صنایع پزشکی، صنعتی و تجاری مورد استفاده قرار می‌گیرند. شما با خرید یک دستگاه کولرگازی اینورتر بوش مدل 100 در واقع با یک تیر دو نشان را هدف گرفته اید زیرا هم محیط خود را خنک می سازید و هم هوای محیط خود را کاملا تصفیه می سازید . گرد و غبار، گرده گیاهان، شوره حیوانات خانگی، هاگ قارچ‌ها و... می‌توانند به عنوان آلرژن عمل کنند. تحریک آلرژی در افراد حساس، ذرات دود و ترکیبات آلی فرار (VOCs) می‌تواند یک خطر برای سلامتی محسوب می‌شود. قرار گیری در معرض ترکیبات مختلف مانند ترکیبات آلی فرار احتمال بروز علائم سندرم ساختمان را افزایش می‌دهد. کولرگازی اینورتر بوش از تمامی این موارد جلوگیری کرده و هوایی عاری از هر گونه ناخالصی را برای شما به ارمغان خواهد آورد .

استفاده بهره‌ورانه از انرژی که گاهی به آن بهره‌وری انرژی گفته می‌شود، هدف کاستن از مقدار انرژی مورد نیاز برای فراهم آوردن کالاها و خدمات است. یکی از نکاتی که باید حتما در خرید اکثر لوازم خانگی به آن دقت نمایید ، بهره وری انرژی می باشد . هر مقدار بهره وری انرژی در یک دستگاه بیشتر باشد ، مصرف انرژی در آن کمتر خواهد بود . ارتقای بهره‌وری انرژی عموماً با استفاده از فناوری یا فرایند تولید بهره‌ورانه تر حاصل می‌شود.

شرکت هوای پاک ایران نمایندگی کولرگازی بوش در ایران بوده و محصولات خود را با 5 سال ضمانت تعویض بدون قید و شرط ، 10 سال خدمات ارائه می دهد و نصب کلیه دستگاه ها توسط متخصصین شرکت در سراسر ایران انجام میگیرد .

تلفن دفتر مرکزی : 02195118380

کارشناس های فروش : 09120261721 – 09120261722 - 09120979473

1301 نمایش