تاریخ انتشار: سه شنبه, 21 فروردين 1397 ساعت 10:20

چگونه یک کوادکوپتر خریداری کنیم؟

خرید کوادکوپتر همیشه برای علاقه مندان به این حوزه یک چالش اساسی بوده است. آشنا نبودن با ماهیت اصلی این وسیله و انواع مختلف آن در بازار، باعث ایجاد یک سردرگمی در خریداران شده است. امروزه فروشگاه های متعددی در سطح بازار برای فروش کوادکوپترها فعالیت می کنند و علاوه بر خرید، براساس نیاز شما مشاوره تخصصی هم می دهند. فروشگاه کالا آرسی که در زمینه فروش تخصصی این وسیله پروازی فعالیت می کند، به خریداران خود هم براساس هدف و نیاز آن ها مشاوره می دهند.

ما (فروشگاه کالا آرسی) سعی کرده ایم تا اول از همه به شما مراحل خرید یک کوادکوپتر را توضیح دهیم:

  1. کوادکوپتر چیست

اولین مرحله، شناخت کوادکوپتر است. اینکه شما قصد خرید چه نوع وسیله ای دارد. کوادکوپتر وسیله پروازی است که به آن پهپاد هم می گویند و دارای چهار موتور ملخ دار است که به صورت عمودی به بالا می رود و در جهت جلو، عقب، راست و چپ حرکت می کند. حرکت این چهار چرخ توسط نیروی پیشرانه وارد شده به آن ها تامین می شود.

  1. هدف از خرید کوادکوپتر

حال که این وسیله را شناختید، باید هدف خود را تعیین کنید. این وسیله می تواند برای هدف های متعددی از سرگرمی تا حرفه ای و نظامی مورد استفاده قرار بگیرد. اگر قصد خرید این وسیله برای سرگرمی را دارید، ما به شما کوادکوپتر مبتدی را پیشنهاد می کنیم؛ زیرا هم سبک تر و هم اینکه کنترل و هدایت آن آسانتر است.

اگر قصد استفاده از آن برای فیلمبرداری یا فعالیت های تخصصی دیگری دارید، خرید پهپاد حرفه ای را پیشنهاد می کنیم. این نوع پهپادها علاوه بر کیفیت بالا در ساخت، رزولوشن تصویربرداری بیشتری نسبت به نوع مبتدی آن دارند، البته هزینه آموزش و خرید آن گران است؛ اما برای افرادی که قصد کار حرفه ای دارند، نباید به این ویژگی نگاه کنند.

  1. چه مقدار هزینه برای آن کنار گذاشته اید؟

کوادکوپترها همانطورکه گفتیم، انواع مختلفی دارند که هزینه خرید و آموزش هرکدام متفاوت است. بسته به نوع هدف و سپس بودجه ای که شما برای آن کنار گذشته اید، خرید شما تعیین می شود.

  1. آیا آموزش لازم است؟

صددرصد، کوادکوپتر از آن وسیله هایی است که برای هدایت آن به آموزش نیاز است و هیچ تفاوتی به نوع مبتدی و حرفه ای آن ندارد. اینکه چگونه آن بالا ببریم، در باد به درستی کنترل کرده و چگونه در مسیر مورد نظرمان هدایت کنیم، از نمونه مواردی است که باید آن را قبل از خرید آموزش دید.

  1. برندهای کوادکوپتر چیست؟

برندهای متعددی در زمینه ساخت کوادکوپتر فعالیت می کنند، اما کمپانی های مطرح آن عبارتند از:

  • برند syma که یک برند مطرح در زمینه تولید کوادکوپترهای آموزشی است.
  • برند mjx که در زمینه تولید کوادکوپتر حرفه ای فعالیت تخصصی می کند.
  • برند های DJI و الکرا نیز هم در زمینه تولید تخصصی کوادکوپترهای حرفه ای فعالیت می کنند.
  • برند cherson هم از نمونه هایی است که در تولید نوع آموزشی پیشتاز است.
  1. چگونه مشاوره بگیریم؟

برای مشاوره و راهنمایی درخرید این وسیله پروازی که براساس نیاز شما باشد، می توانید با شرکت کالا آرسی تماس بگیرید تا مشاوران تخصصی شما در این زمینه به صورت کامل راهنمایی کنند و تمامی سوالاتتان را در این حوزه پاسخ دهند.

1092 نمایش

نظر دادن