تاریخ انتشار: چهارشنبه, 02 اسفند 1396 ساعت 11:37

دعوای توئیتری ترامپ با زنی که او را به آزار جنسی متهم کرده است!

زنی که به تازگی رئیس‌جمهور آمریکا را به فساد اخلاقی متهم کرده است، در شبکه اجتماعی توییتر با او به مشاجره پرداخت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روزنامه گاردین، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، با زنی که او را به آزار جنسی در سال ۲۰۰۶ محکوم کرده است، وارد یک جنگ لفظی توئیتری شد.

اتهامات راشل کروکس علیه ترامپ پیش از این نیز گزارش شده است، اما تصویر او روز سه‌شنبه در مقاله‌ای تحت عنوان «آیا کسی می‌شنود؟» روی صفحه اول روزنامه واشنگتن پست ظاهر شد. به نظر می‌رسد که او این سوال را از خود می‌پرسد، اما کروکس برنامه دارد تا در مورد اتفاق سال ۲۰۰۶ صحبت کرده و ترامپ را متهم کند.

دعوای توئیتری ترامپ با زنی که او را به آزار جنسی متهم کرده است

ترامپ در واکنش به این مقاله، با استفاده از توئیتر برای رد این اتهام عنوان کرده است که «من این زن را نمی‌شناسم و تا آن جایی که می‌دانم هرگز او را ندیده‌ام.»

او در ادامه این اتهام را یک «خبرجعلی» خوانده و ادعا می‌کند که این آزار «هرگز اتفاق نیفتاده است!»

رئیس‌جمهور آمریکا در توئیت خود نوشت که هیچ کس این اقدام (غیراخلاقی) را در فضای عمومی و مقابل دوربین‌های امنیتی انجام نمی‌دهد.

کروکس در جواب از ترامپ درخواست کرد که نوار‌های امنیتی برج ترامپ را منتشر کند. او در توئیت خود نوشت: «لطفا با انتشار فیلم راهرو مقابل آسانسور طبقه ۲۴ در صبح روز ۱۱ ژانویه ۲۰۰۶ اجازه دهید این موضوع برای همه روشن شود.»

این زن در مصاحبه‌اش با سی‌ان‌ان گفته است: «من فکر می‌کنم رئیس جمهور کار‌های مهم‌تری از توئیت کردن و تلاش برای بی‌اعتبار نشان دادن داستان من برای انجام دادن دارد.»

او در ادامه می‌گوید: «من می‌دانم که این موضوع حقیقت دارد و ترامپ نیز به حقیقت آن واقف است و باید از این موضوع بترسد.»
کروکس معتقد است که صدای او باید شنیده شود و برای این امر مبارزه خواهد کرد.

کروکس یکی از چندین زنی است که ترامپ را به رفتار‌های اخلاقی نامناسب در گذشته متهم کرده- هرچند که ترامپ تمام این اتهامات را رد کرده است.

1545 نمایش

نظر دادن