تاریخ انتشار: سه شنبه, 01 اسفند 1396 ساعت 16:03

معرفی استارتاپ پارس ترنس در حوزه ترجمه آنلاین

پول، پول می آورد. شاید این ضرب المثل را شنیده باشید؛ این ضرب المثل به ظاهر ساده یکی از بزرگترین موانع پیش روی کسب و کارهای کوچک است. هنگامی که کسب و کاری که برای اولین بار وارد تجارت شود ممکن است مرعوب شود. پارس ترنس به عنوان یک کسب و کار نوپا با رقبایی روبرو بود که با سابقه زیاد در این حوزه مشغول به فعالیت بوده اند و بیشتر آنها سرمایه ای به مراتب بیشتر از پارس ترنس داشتند. رقبای پارس ترنس سابقه طولانی، شهرت و تجربه بیشتری در زمینه خدمات ترجمه متون تخصصی داشته اند. با این دید پارس ترنس نباید قدم به این راه می گذاشت. یک کسب و کار نوپا تنها در صورتی می تواند به خود جرات ورود به چنین جو رقابتی بدهد که دارای مزیت رقابتی باشد؛ در غیر این صورت موقعیتی ضعیف و شکننده در بازار خواهد داشت.

با همه موانع موجود، پارس ترنس سعی در ایجاد مزیت رقابتی نسبت به رقبا نمود و وارد عرصه خدمات ترجمه تخصصی شد.

پارس ترنس یک موسسه نوپا و انعطاف پذیر در حوزه خدمات ترجمه است و در قید و بند فرآیندهای دست و پا گیر فرو نرفته است. البته این به این معنی نیست که پارس ترنس با قصد آزمون و خطا وارد این حیطه شده و برنامه ای برای سازمان دهی ندارد؛ بلکه در عین داشتن طرح های کاری، فرآیندهای کاری طولانی ندارد. از سوی دیگر آنلاین نمودن تمامی فعالیت ها باعث گردیده است که پارس ترنس بر انعطاف خود بیفزاید و به سرعت نسبت به نیازهای مشتریان در حوزه سفارشات ترجمه تخصصی به خصوص در زمینه سفارشات ترجمه فوری متن و مقاله تخصصی پاسخگو باشد. این انعطاف و سرعت عمل از مزایای پارس ترنس است که می تواند از این حیث نسبت به بسیاری از رقبای خود برتری داشته باشد.

 

یکی دیگر از ویژگی هایی که پارس ترنس را قادر به رقابت با همتایان خود در حوزه خدمات ترجمه ساخته است قیمت های رقابتی است. البته قیمت گذاری به طور عمده مساله چندان ساده ای نیست و در هر کسب و کاری فاکتورهای مختلفی بر قیمت گذاری تاثیر گذار هستند. مثلا در صنایع غذایی مسلما شرکت های بزرگ به دلیل دسترسی به تجهیزات بیشتر و تامین کننده های عمده تر بر شرکت های کوچک برتری دارند و می توانند بر هر محصول قیمت پایین تری تعیین کنند.

در زمینه ترجمه این مساله متفاوت است؛ زیرا هزینه های ثابت معمولا کمتر است و نیاز به صرف هزینه های زیاد نیروی اداری نیز وجود ندارد. این هزینه های پایین و همچنین تمرکز روی ترجمه فارسی به انگلیسی و انگلیسی به فارسی باعث گردیده که ما بتوانیم قیمت های پایین تری را نسبت به رقبا با حفظ کیفیت ترجمه برای کاربران خود ارائه دهیم. در واقع می توان عنوان کرد که در عین کیفیت مطلوب، قیمت های پارس ترنس بسیار رقابتی است.

ویژگی دیگری که به پارس ترنس قدرت رقابتی بالایی ارائه می نماید قرار دادن تیم ارزیابی و نظارت بر تمام ترجمه ها و به صورت ویژه بر ترجمه کتاب می باشد که  پس از ترجمه در پایان ترجمه بازخوانی و ارزیابی نیز توسط این تیم صورت می پذیرد که این کار به شدت به بهبود کیفیت ترجمه ها کمک می نماید و نهایتا باعث رضایت مشتری خواهد شد و یک مزیت رقابتی را برای پارس ترنس نسبت به رقبا ایجاد می نماید. وظیفه این تیم زحمتکش، نظارت بر کیفیت ترجمه ها از بعد رعایت درخواست های مشتریان و اطمینان از ارائه ترجمه تخصصی و روان به مشتری است. 

با در نظر گرفتن این مزیا و دیگر مزایای رقابتی، ما عزم خود را جزم نمودیم که وارد بازار ترجمه شویم و با بهره گیری از قدرت رقابتی که در خود میبینیم به خدمت رسانی به قشر علم آموز بپردازیم و امروز به جایی رسیده ایم که روز به روز به طرز چشمگیری بر مشتریان ثابت ما افزدوده شده و درصد بالایی از این افراد، پارس ترنس را برای دوستان خود نیز تبلیغ کرده اند.

1250 نمایش

نظر دادن