تاریخ انتشار: یکشنبه, 24 دی 1396 ساعت 09:46

قرعه کشی بزرگ پنیر ویلی/ هر هفته سه پژو 207

شانس خود را امتحان کنید؛ تا 15اسفند هر هفته 3 پژو 207

شاید شما برنده خوش شانس پژو 207 باشید

شگفتی‌های لذت‌بخش دنیای ویلی این‌روزها برگ جدید از دفتر خود را پیش‌روی ما گذاشته و با جشنواره‌ای هیجان‌انگیز، شانس بزرگی برای رسیدن به یک آرزوی بزرگ را ایجاد کرده است. جشنواره‌ای که با شرکت در آن می‌توانید برنده خوش‌شانس یک دستگاه خودرو پژو ۲۰۷ شوید.

برای شرکت در این جشنواره کافی است با خرید هر بسته پنیر خامه‌ای ویلی یک شانس برای شرکت در قرعه‌کشی ایجاد کنید. بنابراین برای افزایش این شانس می‌توانید با خرید بسته‌های بیشتر، ‌شانس بیشتری برای برنده شدن در این جشنواره داشته باشید.

در این جشنواره که از تاریخ ۱۵ دی‌ تا ۱۵ اسفند ۹۶ برگزار می‌شود، هر هفته ۳ دستگاه خودرو پژو ۲۰۷ طی قرعه‌کشی به برندگان خوش‌شانس اهدا می‌شود. این قرعه‌کشی هر هفته از صداوسیما در زمان‌های مشخصی که از قبل اطلاع داده می‌شود پخش خواهد شد و برندگان مشخص می‌شوند.

برای شرکت در قرعه‌کشی کد درج شده روی بسته‌بندی پنیر ویلی را از طریق شماره‌گیری کد #۱۰۰*۵۰۰* ارسال نمایید. مهلت ارسال کد قرعه‌کشی تا پانزدهم اسفند ماه خواهد بود. حتما توجه داشته باشید که ارائه روکش آلومینیومی محصول برای دریافت جایزه الزامی است؛ پس این روکش آلومینیومی را تا پایان اسفند‌ماه نزد خود نگه دارید.

قرعه‌کشی مسابقه پنیر ویلی هر هفته با حضور معاون بازرگانی صداوسیما انجام و از این رسانه نیز پخش می‌شود. برای اینکه زمان پخش شدن قرعه‌کشی را دقیق‌تر بدانید، تیزر قرعه‌کشی هر روز از شبکه‌های سراسری پخش می‌شود. مدارک مالکیت خودرو به برندگان هر هفته بعد از قرعه‌کشی مراحل خود را طی کرده و به دست برندگان می‌رسد. اما اهدای جوایز (خودرو پژو ۲۰۷) به صورت رسمی در تاریخ ۱۷ اسفند انجام می‌شود.

پس برای اینکه یکی از برندگان خوش‌شانس این جشنواره بزرگ باشید هر چه سریع‌تر دست به کار شوید و با خرید پنیر ویلی و ارسال کد مربوطه شانس خود را برای برنده شدن افزایش دهید.

برای اطلاعات بیشتر از کم و کیف این جشنواره می‌توانید به صفحه پنیر ویلی در سایت کــــالـــه مراجعه کنید.

1104 نمایش

نظر دادن