AkharinNews چاپ کردن این صفحه
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 19 مهر 1396 ساعت 11:30

پیگرد قضایی عوامل خبر محبوس شدن صد تن در تله‌کابین

مدیرعامل شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی گفت: برخی عوامل به دنبال ناامنی و ایجاد تشویش اذهان عمومی هستند.

به گزارش خبرآنلاین؛ مصطفی مدبر مديرعامل شركت توسعه و نگهداري اماكن ورزشي از شكايت و پيگيرد قضايي اين شركت از عوامل انتشار خبر كذب محبوس شدن يكصد تن در تله كابين پيست اسكي بين المللي ديزين خبر داد و گفت اين عاملان با هدف قرار دادن تشويش اذهان عمومي و ايجاد ناامني در جذب گردشگران خارجي در راستاي تقويت توريسم ورزشي ،به دنبال خدشه وارد كردن به امنيت ومنافع ملي كشور هستند.

مصطفی مدبر گفت: اين پیست معتبر بين المللي هر ساله پذيراي علاقه مندان به اين رشته و گردشگران خارجي است تا جايي که سال گذشته 4 هزار گردشگر خارجی از اين پيست بازديد كردند.

وي افزود :مجموعه اسکی دیزین در زمره بزرگترین، کامل ترین و مجهز ترین پیست اسکی ایران و جزو 40 پیست اسکی مرتفع و پهناور جهان بشمار مي رود و در 6 ماه سرد سال محل مناسبی برای اسکی بازان ایرانی و خارجی است كه اين شركت هر ساله و قبل از اغاز فصل اسكي براي تامين رفاه و امنيت علاقه مندان اقدامات لازم را انجام مي دهد.

مديرعامل شركت توسعه و نگهداري اماكن ورزشي اظهار داشت : امسال نيز با تمهیدات صورت گرفته از سوی اين شرکت و همکاری پیمانکار پیست اسکی دیزین، عمليات بازسازی دکل های پیست و بهسازی تله کابین ها با تلاش شبانه روزي كارگران پيست آغاز شده است تا برای فصل زمستان آماده خدمات رسانی به علاقه مندان اسکی باشد.

مدبر اظهار داشت: به همين منظور از چند هفته قبل نيز تله کابین های دیزین براي عمليات بهسازي خاموش شده و در این مقطع زمانی تله کابینی وجود نداشته و ندارد که دچار نقص فنی شود حال چگونه مي شود كه يكصد تن در كابين هايي كه در اين پيست وجود نداشته محبوس شوند؟

مدير عامل شركت توسعه گفت : زمانی که چنین اخبار دروغی منتشر می شود، نباید انتظار داشت که علاقه مندان به ورزش یا گردشگران خارجی به پیست اسکی دیزین اقبال نشان دهند. بر همین اساس مسولان نشر اكاذيب خبر مستحق پيگرد قضايي هستند .

مدبر گفت از دستگاه قضايي رسيدگي به اين موضوع را خواستار شديم تا با پيگيري و برخورد قانوني با عاملان انتشار خبر كذب شاهد ايجاد ناامني در تشويش اذهان عمومي و خدشه وارد كردن به امنيت و منافع كشور نباشيم.

مدير عامل شركت توسعه در پایان گفت: مهمترین موضوع در پیست بین المللی دیزین، دریافت مجوز از سوی اداره استاندارد است. انتظار می رود با برطرف شدن مشکلات موجود و با دریافت مجوز اداره استاندارد، دیزین همچون سنوات گذشته در خدمت علاقه مندان به ورزش و گردشگران خارجی باشد.

815 نمایش