تاریخ انتشار: چهارشنبه, 29 شهریور 1396 ساعت 11:45

تست چری تیگو 2 و پدال گاز شکسته! + تصاویر

هر بار که ما خودرویی را تست می‌کنیم ابعاد مختلف خودرو از جمله شتاب گیری، ترمز، عبور از پیچ در سرعت‌های مختلف و... را بررسی می‌کنیم. طبیعتاً تنها ما نیستیم که این کار را انجام می‌دهیم بلکه هر تست درایور دیگری نیز اقدام به بررسی جنبه‌های مختلف یک خودرو می‌کند. همانند این فرد روسی که کراس اوور کامپکت چری تیگو 2 (ام وی ام X22 در ایران) را تست کرده است.

تیگو 2 یک شاسی‌بلند کوچک خوب با طراحی جذاب و کابینی مناسب است و در برخی بازارها به محبوبیت بالایی دست یافته است. البته همه‌چیز فوق‌العاده نبوده زیرا ظاهراً برخی مشکلات کیفیتی بزرگ در این خودرو به چشم می‌خورد. ویدئوی منتشر شده از تست درایور روسی یک شتاب گیری در خط مستقیم را نشان می دهد. کار آسانی به نظر می‌رسد، این‌طور نیست؟

درست زمانی که راننده تلاش می‌کند خودرو را به محدودیت‌های خود برساند اتفاقی رخ داده و شتاب‌گیری مختل می‌شود. یک بررسی سریع نشان می‌دهد که پدال گاز پلاستیکی شکسته است! در یک خودروی کاملاً جدید!

همه ما می‌دانیم که خودروسازان چینی در حال حاضر در بخش افزایش کیفیت ساخته‌های خود هستند اما این اتفاق پذیرفتنی نیست. فقط تصور کنید اگر پدال ترمز از همان متریال ارزان بی‌کیفیت ساخته شود و یک روز در اتفاقی بشکند...

در بازار روسیه، تیگو 2 از پیشرانه 1.5 لیتری تنفس طبیعی به همراه یک گیربکس 5 سرعته دستی یا 4 سرعته اتوماتیک استفاده می‌کند. از جمله تجهیزات استاندارد این خودرو می‌توان به وجود دو کیسه هوا، سیستم ترمز ضد قفل، صندلی‌های جلوی گرم شونده، سیستم تهویه مطبوع و رینگ‌های آلیاژی اشاره کرد.

منبع: پدال

1730 نمایش

نظر دادن