تاریخ انتشار: شنبه, 21 مرداد 1396 ساعت 08:21

شلیک پلیس به زورگیران موتورسوار

دو زورگیر خشن که با اجاره یک سوئیت در مشهد، اقدام به ارتکاب جرم می کردند با تلاش ماموران کلانتری سناباد درحالی دستگیر شدند که یکی از آنان با شلیک گلوله پلیس مجروح و روانه بیمارستان شد.

فرمانده انتظامی مشهد با بیان جزئیات از چگونگی دستگیری مجرمان خشن به خراسان گفت: شب سه شنبه گذشته ماموران گشت کلانتری سناباد، هنگام انجام وظیفه در حوزه استحفاظی به سرنشینان یک دستگاه موتورسیکلت مشکوک شدند و به آن ها فرمان «ایست» دادند اما راکب موتورسیکلت با دیدن ماموران، بر سرعت موتورسیکلت افزود و اقدام به فرار کرد.

ماموران نیز با اخطارهای قانونی و رعایت قانون حمل سلاح به سوی موتورسواران شلیک کردند که گلوله ای به پای ترک نشین اصابت کرد. سرهنگ محمد بوستانی افزود: در همین حال کنترل موتورسیکلت از دست راکب خارج شد و آنان پس از واژگونی موتورسیکلت در چنگ قانون گرفتار شدند.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: با انتقال مجروح به بیمارستان، بررسی ها در این باره آغاز و مشخص شد دو جوان 26 و 36 ساله که از بجنورد به مشهد آمده اند سوئیتی را در یکی از خیابان های اطراف حرم مطهر اجاره کرده اند و به زورگیری می پردازند به طوری که یکی از آنان شش ماه قبل از زندان آزاد شده است.

رئیس پلیس مشهد خاطرنشان کرد: در بازرسی از مخفی گاه متهمان، مدارک یک دستگاه خودرو به دست آمد که بررسی ها نشان داد زورگیران خشن ، راننده یک دستگاه خودرو را به صورت دربستی به منطقه جاغرق برده و با گذاشتن چاقو زیر گلوی راننده اموال او را سرقت کرده اند اما خودرو را به خاطر نصب «قطع کن» نتوانسته اند روشن کنند و در همان محل انداخته اند.

سرهنگ بوستانی اضافه کرد: همچنین تحقیقات پلیس نشان داد موتورسیکلت مورد استفاده زورگیران نیز از حوزه کلانتری سناباد سرقت شده است که بررسی ها در این باره همچنان ادامه دارد.

منبع: خراسان

1495 نمایش

نظر دادن