AkharinNews چاپ کردن این صفحه
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 18 مرداد 1396 ساعت 12:22

فرود اضطراری هواپیمایی هند در فرودگاه امام خمینی (ره)

عضو هیئت مدیره و سرپرست معاونت امور فرودگاهی شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) از فرود اضطراری یک فروند بوئینگ 787 متعلق به شرکت هواپیمایی ایرایندیا در این فرودگاه خبر داد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شهر فرودگاهی امام خمینی (ره)، مهدی علی عسگری اظهار کرد: پرواز شماره AEG020 هواپیمایی ایرایندیا که با یک فروند بوئینگ 787 به علامت ثبتی VT-ANU در مسیر فرانکفورت به دهلی نو در پرواز بود به دلیل شکسته شدن شیشه جلوی هواپیما در شهر فرودگاهی امام خمینی (ره)، فرود اضطراری کرد.

عضو هیئت مدیره و سرپرست معاونت امور فرودگاهی شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) افزود : پس از اعلام وضعیت اضطراری توسط این هواپیما ، هماهنگی های لازم در برج مراقبت برای فرود آن انجام شد و کلیه نیروهای امدادی و ایمنی زمینی در فرودگاه به حالت آماده باش درآمدند و به کنار باند پروازی اعزام شدند اما خوشبختانه هواپیما بدون مشکل در شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) به زمین نشست.

وی گفت : همچنین با هماهنگی های صورت گرفته ، 259 مسافر این هواپیما جهت پذیرایی به سالن انتظار شرقی شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) منتقل شدند و خدمات زمینی مورد نیاز توسط هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران به هواپیما مذکور ارائه شد و این پرواز پس از رفع مشکل به مسیر خود ادامه خواهد داد.

1398 نمایش