تاریخ انتشار: جمعه, 29 بهمن 1395 ساعت 17:52

مدارس و دانشگاه‌های رشت فردا تعطیل شد

تمامی پروازهای فرودگاه سردار جنگل رشت امروز (جمعه) بدلیل بارش برف سنگین، لغو شده است.

به گزارش ایرنا، مدیرکل فرودگاه گیلان ضمن اعلام این مطلب بیان کرد: میزان دید به شدت کاهش یافته است و امکان انجام پرواز وجود ندارد.

همچنین، براساس اعلام استانداری گیلان، مدارس، دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی گیلان فردا تعطیل است.

غلامرضا کریم آقایی همچنین گفت: برای امروز 12 پرواز به مقاصد تهران، مشهد، اهواز و بندرعباس تعریف شده بود که همه آنها با توجه به شرایط جوی موجود، لغو شده است.

وی اظهار کرد: عملیات برفروبی از صبح امروز در سطوح پروازی و غیر پروازی فرودگاه سردار جنگل رشت آغاز شده و همچنان ادامه دارد ولی با توجه به شرایط فعلی جوی و بارش سنگین برف، فعلا هیچ پروازی از این فرودگاه انجام نخواهد شد.

آقایی از همه مسافران پروازهای امروز خواست پیش از حضور در فرودگاه با شماره 199 تماس گرفته و از وضعیت انجام پروازها مطلع شوند.

در زمان حاضر 104 سورتی پرواز در طول هفته از فرودگاه سردار جنگل رشت به مقاصد تهران، کیش، عسلویه، اصفهان، بغداد، مشهد، اهواز، بندرعباس و شیراز انجام می شود.

فرودگاه بین المللی سردار جنگل رشت، سال 1348 در زمینی به مساحت 220 هکتار ساخته شده و از نظر امکانات و تجهیزات در ردیف فرودگاه های برتر کشور است؛ این فرودگاه تنها فرودگاه گیلان در هفت کیلومتری جاده رشت انزلی، حدود 15 کیلومتری منطقه آزاد بندرانزلی واقع شده و به سیستم های کمک ناوبری دقیق و ارتباطی مجهز است.

1079 نمایش

نظر دادن