AkharinNews چاپ کردن این صفحه
تاریخ انتشار: سه شنبه, 19 مرداد 1395 ساعت 09:00

دلایل خرید بلیط هواپیما از دیجی چارتر

قدرت تصمیم گیری و انتخاب

دیجی چارتر وب‌سایتی است که امکان خرید کاملا آنلاین بلیت تمام پروازهای داخلی، شامل بلیت‌های ایران ایر، آسمان، ماهان، آتا، ایرتور، نفت، کاسپین، قشم‌ایر ،تابان و کیش ایر را در کنار هم فراهم کرده است. تنها با وارد کردن زمان و مسیر سفر، می‌توانید تمام پروازهای موجود را با اطلاعات کامل در کنار هم مشاهده کرده و مناسب‌ترین آن‌ها را انتخاب نمایید.

خرید آسان

فرآیند خرید بلیت در دیجی چارتر بسیار آسان است. فاصله شما از تصمیم به سفر تا خرید بلیت، تنها چند کلیک و وارد کردن اطلاعاتِ لازم است. با کمک دیجی چارتر ، می‌توانید بهترین خرید را بدون نیاز به کمک یا راهنمایی متخصصان سفر و آژانس‌ هواپیمایی داشته باشید.

البته باید دقت داشته باشید اطلاعات و نام مسافرین رو درست وارد کنید.

صرفه‌جویی در زمان

با استفاده از دیجی چارتر، دیگر نیازی ندارید که برای خرید بلیت از پشت میز کار خود بلند شوید. دریافت فوری اطلاعات کامل در کنار هم و امکان مرتب کردن آن‌ها بر اساس نیازتان، به شما این امکان را می‌دهد که در کم‌ترین زمان ممکن، پرواز خود را انتخاب کرده و بلیت را رزرو کنید .

خرید ارزان

تنها با یک کلیک ، ارزان‌ترین پرواز موجود در تاریخ مورد نظرتان را پیدا می‌کنید.

دسترسی شبانه روزی

دیجی چارتر در تمام ساعات شبانه‌روز در دسترس مسافران است. در هر لحظه‌ای که تصمیم به سفر بگیرید، می‌توانید بلیت خود را تهیه کنید و نیازی نیست تا فرا رسیدن ساعات اداری و پایان تعطیلات منتظر بمانید.

به عبارتی:

“دیجی چارتر هیچ وقت تعطیل نیست”

استرداد فوری با توجه به قوانین

امکان کنسل کردن بلیت، به‌خصوص در ساعات غیر اداری و روزهای تعطیل، جریمه‌ی کنسلی شما را تا مقدار قابل توجهی کاهش خواهد داد.

به حالتی فکر کنید که تصمیم به کنسلی بلیط گرفته اید و آژانس مورد نظر،باز نیست.

پشتیبانی ۲۴ ساعته

همکاران ما در دیجی چارتر، همیشه آماده‌اند تا پاسخ‌گوی سوالاتتان باشند. پشتیبانی ۲۴ ساعته دیجی چارتر، همیشه آماده‌ی خدمت‌رسانی بهتر به مسافران است.

شما هم با پیوستن به خانواده‌ی بزرگ مشتریان دیجی چارتر، خریدی راحت و بی‌دغدغه را تجربه کرده و از مزیت‌های فروشگاه کاملاً آنلاین بلیت هواپیما بهره‌مند شوید.

4770 نمایش