تاریخ انتشار: چهارشنبه, 23 ارديبهشت 1394 ساعت 13:20

فقیهه سلطانی و همسر فوتبالیستش در تلویزیون (عکس)

فقیهه سلطانی بازیگر سینما و تلویزیون و جلال امیدیان بازیکن اسبق فوتبال اصفهان که به تازگی با هم ازدواج کرده اند ، شب گذشته در برنامه خوبی از خودتونه از زندگی مشترک گفتند.

 

به گزارش جام‌جم سیما فقیه سلطانی درباره این ازدواج گفت : شخصا اهل ورزش هستم و به ورزشکارها احترام می گذارم البته به غیر از فوتبال. درباره اخلاق خوب آقای امیدیان هم زیاد شنیده بودم .

جلال امیدیان نیز در پاسخ به این سوال شهرام شکیبا که آیا به بازیگری علاقه دارید ، گفت: علاقه ندارم اما تلاش می کنم مشوق همسرم باشم و به همین دلیل فعلا من در اصفهان هستم و خانم سلطانی در تهران تا به کارشان ادامه دهند و این 20 سال زحمتشان در عرصه بازیگری از بین نرود.

 

فقیه سلطانی طی یادداشتی اعلام کرده بود کسی که باعث شد روی گل تنهایی رو ببوسم و کنار بگذارم همسرم است . او در این باره تصریح کرد: من تنهایی ام را خیلی دوست دارم اما فکر می کنم آقای امیدیان کسی است که می تواند جایگزین تنهایی من شود و الان او را از تنهایی ام بیشتر دوست دارم.

در ادامه برنامه امیدیان نیز در پاسخ به سوال شهرام شکیبا که در حال حاضر چه می کنید، گفت: کارت مربیگری ام را گرفته ام . در اصفهان تنیس هم کار می کنم . دو سال کنار آقای فرهاد کاظمی بودم و اگر خدا بخواهد امسال نیز تیم خواهم داشت.

سلطانی نیز درباره کار جدیدش گفت: از 26 این ماه در پردیس سینمایی کوروش کارگردانی اجراخوانی پابرهنه در پارک نوشته نیل سایمون و ترجمه شهرام زرگر را خواهم داشت.

شهرام شکیبا سوالی نیز درباره اینکه چقدر علاقمند به کار مشترک هستید، پرسید و سلطانی نیز در پاسخ گفت: اتفاق فکر کردیم که یک آموزشگاه بازیگری در اصفهان راه اندازی کنیم خصوصا که مردم اصفهان علاقمند این موضوع هستند.

 

5625 نمایش

نظر دادن