تاریخ انتشار: دوشنبه, 14 ارديبهشت 1394 ساعت 13:50

ماجراي بازيگر شدن «سام نوري» خواهرزاده فردين

سام نوري بازيگر سريال در حاشيه مهران مديري که اين روزها مشغول بازي در فيلم سينمايي هنگ عنبر ميباشد از نحوه بازيگر شدنش گفت.

سام نوري خواهرزاده محمد علي فردين از جمله بازيگرهاي خوش استايلي است که توسط مهران مديري کشف شده و به تازگي در سريال درحاشيه مهران مديري همکاري کرده است.
چهره اش نيز شباهت زيادي به دايي اش دارد. با اين وجود مسيري مستقل را براي خودش در نظر گرفته و در حال طي کردنش است. او نقش «سرپرستار» را در سريال «در حاشيه» بازي مي کند.

شما پيش از اين سابقه همکاري با مهران مديري داشته ايد. «در حاشيه» چه حال و هوايي براي شما دارد؟
کارهاي آقاي مديري هميشه کارهاي جديد هستند و به قول معروف هر بار جنجالي تر از دفعه قبلش مي شود. اين بار با وجود برگشت شان به تلويزيون بعد از چندين سال، سريال «در حاشيه» توجهات را بيشتر از هميشه به خودش جلب کرده.
تغيير رسانه از شبکه نمايش خانگي به صدا و سيما، تغيير در نحوه کار شما ايجاد کرده؟ يعني در بازي و نحوه کار شما به صورت مشخص تفاوتي ايجاد کرده؟
طبيعتا بودن رسانه ملي با شبکه نمايش خانگي تفاوت هاي بسيار زيادي دارد اما در نحوه بازي نه، تفاوتي نکرده براي ما فرقي نمي کند که مخاطبمان 5 هزار نفر باشد يا 50 ميليون نفر ما نهايت سعي مان را مي کنيم که بهترين اجرا را داشته باشيم تا بتوانيم از آن مقدار وقتي که مخاطب براي ما مي گذارد بهترين استفاده را بکنيم و به بهترين شيوه پاسخگوي وقتي که برايمان گذاشته اند باشيم.

درباره نقشي که در اين مجموعه بازي مي کنيد کمي توضيح بدهيد. اينکه چگونه با اين نقش ارتباط برقرار کرديد و چطور به اين شخصيت رسيديد؟
اين آدمي که من رُلش را بازي مي کنم يک آدم هيچ کاره است که مي آيد سرپرستار مي شود و از قضايا سوءاستفاده مي کند. از فاميلي اش با وکيل آقاي کاشف سوءاستفاده مي کند و مي آيد جزء تيم بيمارستان مي شود و به عنوان سرپرستار مشغول به کار مي شود. اصولا اين آدم اصلا در اين دنيا زندگي نمي کند. الان اينجا ظهر شنبه است و فکر کنم در جايي که اين آدم زندگي مي کند الان مثلا 8 شب سه شنبه است.
در عوالم ديگري زندگي مي کند و کلا هيچ فرمانبرداري از کسي ندارد. همش در و ديوار را نگاه مي کند و يک چيزهايي مي بيند که بقيه نمي بينند. براي اينکه بتوانم با اين نقش ارتباط پيدا کنم آقاي مديري خيلي زحمت کشيدند و خيلي صحبت ها را با من انجام دادند. اينکه اين فرد چه ويژگي هايي دارد، چه ذهنيت هايي دارد و درواقع انگار در فکر و ذهنش يک کارتون دارد مي گذرد و اصلا ذهنيت عادي ندارد. به اين ترتيب نقش را پيدا کردم و حاصلش آن چيزي شده که الان مشاهده مي کنيد.
کمي درباره نقش هايي که در سال هاي اخير ايفا کرده ايد بگوييد تا يک نگاه اجمالي به فعاليت هاي هنري شما در اين سالها داشته باشيم؟
من با آقاي مهران مديري شروع کردم. در سريال «مرد هزارچهره» بعد «قهوه تلخ» بود. بعد از آن «شوخي کردم» را کار کرديم و الان همه که مشغول «در حاشيه» هستيم. در اين بين براي آقاي سامان مقدم يک فيلم بازي کردم که فکر مي کنم در ارديبهشت ماه اکران مي شود.

اسم فيلم چيست؟
نهنگ عنبر

بله، نهنگ عنبر از جمله فيلم هاي امسال است که اميد فراواني به موفقيتش وجود دارد.
بله، ما هم خيلي اميدواريم.

1976 نمایش

نظر دادن